Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 05:19



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 karburator 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek karburator
mam otazku ohladom trisiek, aky vpliv ma na chod motora velkost vzdusnika na 1 a 2 stupni, na 120tke ma byt pokial viem 140 a 190,(mal som tam namiesto 190, 160tku vymenil som ju ale nevsimol som si ci to nieco robi, mozno sa znizila maximalka ale neviem ci to moze byt tym) co to uroby, ked sa medzi sebou zamenia.
a este na co sluzi tlmitko co je v tej ticke nad triskou sytica(lebo niekde je a niekde nie je, co sa stane ked ho vyberiem) a aka ma byt velka triska sytica, mam stiahnute nejake prirucky a v kazdej pisu inak??????????
no a toto vsetko preto ze za studena mi to po naslapani naskoci na brnk ale po 2-3sek zhasne a na druhy krat uz ide v pohode.

dakujem za pomoc

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


19.11.07, 23:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No pokud to budu brát doslova tak jak jsi napsal tak to máš nějaký zmotaný čoveče. Pokud máš opravdu Š120L (jak máš v podpisu) a karburátor SEDR tak by jsi měl mít na 1 stupni vzdušník 190 a trisku 108 a na 2 stupni vzdušník 140 a trysku 130, ty podle toho co píšeš máš ty vzdušníky obráceně.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.11.07, 17:01
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Zdechne ti to proto, že naběhne tlak oleje a studenej motor nemá takovou sílu, aby ztuhlej olej z první otočky nacpal do kanálků, pak to už nezdechne, protože olej je pod tlakem.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


20.11.07, 18:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Drak píše:
Zdechne ti to proto, že naběhne tlak oleje a studenej motor nemá takovou sílu, aby ztuhlej olej z první otočky nacpal do kanálků, pak to už nezdechne, protože olej je pod tlakem.


ne ne tím to není, to by ten motor muselo zastavit olejový čerpadloa to je hnaný tyčkou pod rozdělovačem a motor proti tomu má takovou sílu že by to dřív ucvaknul. Pokud má přehozený ty vzdušníky tak jak psal, tak to je první věc, druhá je že když už je někdo takhle přehodil tak bych se podíval na to jaká tam je ta sitičová, měla by být 140.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.11.07, 19:53
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Olejový čerpadlo má na studenej olej takovej protitlak, že ti zdechne motor na tatře, a tam už je o 6 válců a nějaký hejno kobyl víc, věř tomu.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


20.11.07, 19:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
otazka 1 klapka je ta ktoru otvara plinovy pedal a nastrekuje sa do nej palivo cez injektor pravda?
siticova tam bola 120 ja som dal 130 a teraz mi to trosku horsie spaluje na sitic na volnobeh su nizsie otacky, ale skusal som tam dat aj 140 ale to som mal take otacky na sitic skoro ako na volnobeh bez sitica a cierny dym z vyfuku
preto som sa pital na to tlmitko ci tam musi byt a ci neviete co to uroby ked tam nebude?

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


20.11.07, 22:15
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek Karburátor Pitburg ŠKODA FAVORIT 136L r.v.1989
Pokud můžete poraďte prosím. Teplý motor nelze nastartovat, z důvodů přeplavování vzdušníku 2. stupně. Po zastavení se do 1 minuty naplní vzdušník druhého stupně karburátoru palivem do výšky 1-1,5 cm. Pokud zastartuji uplavím svíčky. Studený motor startuje dobře.


21.11.07, 21:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Karburátor Pitburg ŠKODA FAVORIT 136L r.v.1989
hamam píše:
Pokud můžete poraďte prosím. Teplý motor nelze nastartovat, z důvodů přeplavování vzdušníku 2. stupně. Po zastavení se do 1 minuty naplní vzdušník druhého stupně karburátoru palivem do výšky 1-1,5 cm. Pokud zastartuji uplavím svíčky. Studený motor startuje dobře.


no tak není něco s ventilem v plovákovce?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.11.07, 21:38
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Karburátor Pitburg ŠKODA FAVORIT 136L r.v.1989
Kristensen píše:
hamam píše:
Pokud můžete poraďte prosím. Teplý motor nelze nastartovat, z důvodů přeplavování vzdušníku 2. stupně. Po zastavení se do 1 minuty naplní vzdušník druhého stupně karburátoru palivem do výšky 1-1,5 cm. Pokud zastartuji uplavím svíčky. Studený motor startuje dobře.


no tak není něco s ventilem v plovákovce?


Ventyl v plovákovce pracuje normálně.Při teplém motoru zavírá i otvíra OK. Motor drží i volnoběh.


21.11.07, 21:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
ludkovia a co ja?????

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


22.11.07, 18:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: karburator
mišo píše:
mam otazku ohladom trisiek, aky vpliv ma na chod motora velkost vzdusnika na 1 a 2 stupni, na 120tke ma byt pokial viem 140 a 190,(mal som tam namiesto 190, 160tku vymenil som ju ale nevsimol som si ci to nieco robi, mozno sa znizila maximalka ale neviem ci to moze byt tym) co to uroby, ked sa medzi sebou zamenia.
a este na co sluzi tlmitko co je v tej ticke nad triskou sytica(lebo niekde je a niekde nie je, co sa stane ked ho vyberiem) a aka ma byt velka triska sytica, mam stiahnute nejake prirucky a v kazdej pisu inak??????????
no a toto vsetko preto ze za studena mi to po naslapani naskoci na brnk ale po 2-3sek zhasne a na druhy krat uz ide v pohode.

dakujem za pomoc

No:
1. nerobil by som si problém s tým, že motor naštaruje, zdochne a po 2.naštartovaní už v pohode ide
2. preveril by som výšku hladiny v karbeci
3. áno vzdušníky majú byť 190/140 a trysky 108/130 - daj tak ako to má byť...
4. áno, 1. komora je tá kde injektor nastrekuje - klapka ovládaná tiahlom od plyn. pedála
5. tryska sýtiča je 130 a to tlmítko tam má byť - ono v podstate škrtí prietok zmesi, chýbajúce škrtítko môže byť príčinou tho zdochýňania...jednoducho daj trysku aj škrtítko ako majú byť a uvidíš
6. ja som sa presne s týmto dosť nalaboroval...lenže mám favo motor a tam 120tkový EDSR...hej, má to také tendencie, že čím väčšia tryska sytiča, tak je zmes bohatšia, motor ide ťažšie, ale zasa nechytí zbytočne vysoké otáčky..
7. a myslím, že práve tieto vysoké otáčky na sýtič sú príčinou zdochnutia po prvom naštartovaní - motor chytí vysoké otáčky a odsaje všetok benzín z priesoru dutiny sytiča (z priestoru pod tou trubkou, cez kt. nasáva sýtič benzín)
8. hovorí sa, že to zdochýňanie je spôsobené spadnutým benzínom (netesné ventilčeky v benzínovej pumpe), no iste to nie je prvotná príčina...prvotná príčina je konštrukcia karburátora...Š1000-1100-100-110-110LS v pohode štartovali aj po týždni nečinnosti...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.11.07, 19:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz