|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Máš pravdu.A já žil celou dobu v domění,že je to hallův snímač.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
6.7.07, 09:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
doubek61
Příspěvky: 13
|
Jinak studoval jsem dost dlouho LPG a BMM motor mne příde jako idealní na upravu pro LPG
|
6.7.07, 09:28 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Kamarád měl LPG na klasickým karburátoru a vím že s tím měl pořed nějaký problémi.Měl špatný studený starty.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
6.7.07, 09:31 |
|
|
doubek61
Příspěvky: 13
|
To je principielni záležitost, protože karburátor a LPG si vzájemně překážejí. Oboje brzdí průtok vzduchu a tim tvoří tubulence a vznika problem
|
6.7.07, 09:39 |
|
|
doubek61
Příspěvky: 13
|
Tak je auto komplet přestavěné na BMM, ale tušit, co to bude znamenat (že nepasuje ani setrvák), tak jsem se do toho nikdy nepustil. Po všech útrapách si ale myslím, že to stálo zato, motor se teď chová mnohem kulturněji ve všech režimech (jak město, tak dálnice) a to, jak na benzín, tak na LPG. Nějaké chcípání na volnoběh neexistuje, tah motoru je zhruba vyrovnaný, jak v nízkých otáčkách, tak i ve vysokých, takže naprostá spokojenost.
|
22.12.07, 11:33 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|