Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 05:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 ecotronic 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Máš pravdu.A já žil celou dobu v domění,že je to hallův snímač.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


6.7.07, 09:18
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 13
Příspěvek 
Jinak studoval jsem dost dlouho LPG a BMM motor mne příde jako idealní na upravu pro LPG


6.7.07, 09:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Kamarád měl LPG na klasickým karburátoru a vím že s tím měl pořed nějaký problémi.Měl špatný studený starty.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


6.7.07, 09:31
Profil

Příspěvky: 13
Příspěvek 
To je principielni záležitost, protože karburátor a LPG si vzájemně překážejí. Oboje brzdí průtok vzduchu a tim tvoří tubulence a vznika problem


6.7.07, 09:39
Profil

Příspěvky: 13
Příspěvek 
Tak je auto komplet přestavěné na BMM, ale tušit, co to bude znamenat (že nepasuje ani setrvák), tak jsem se do toho nikdy nepustil. Po všech útrapách si ale myslím, že to stálo zato, motor se teď chová mnohem kulturněji ve všech režimech (jak město, tak dálnice) a to, jak na benzín, tak na LPG. Nějaké chcípání na volnoběh neexistuje, tah motoru je zhruba vyrovnaný, jak v nízkých otáčkách, tak i ve vysokých, takže naprostá spokojenost.


22.12.07, 11:33
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz