Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 problém/pokus s termostatem 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
aka felda? mpi ci BMM? ak BMM tak pozri tu: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=8362

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.1.08, 20:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 10
Příspěvek 
1.6 MPI ... uz jsem koukal na ruzny diskuze. zarazi me ze uz dva lidi po vymene a zkouseni nekolika termostatu vyresili problem az vymenou cele plastove skrine, to se mi moc nechce, vypada to ze termostaty jsou pekna loterie.


8.1.08, 20:23
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
myslim ze do MPIcka sa da origo termostat kupit jedine s tym domcekom
samostatne termostaty su len kopie
u origo dielov je sanca ze natrafis na zly ovela ovela mensia ako u inych, ale citit to aj na cene
nikdy si nebudes na storpo isty ze sa nic nestane

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.1.08, 20:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 10
Příspěvek 
urcite s domeckem ale uz dva lidi co jsem nasel vymenili celou tu plastovou skrin, tu velikou, ve ktere je umistene i cidlo a na kterou se pripojuji hadice. nestacilo menit termostaty byt i s tim plastem (domeckem)... je to zahada.. kazdopadne budu muset neco udelat, trva to dlouho nez se to ohreje a hadice do chladice je tzepla driv nez by mely byt si myslim, nikde jsem nenasel popis tepolomeru co jaka ryska znamena, jaky to jsou teploty.


8.1.08, 20:30
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
fu, sory ja som si myslel ze termostat na 1,3 a 1,6 je rovnaky ale ako pozeram tak nie :oops:
mas tento ze? http://autodilykrc.cz/eshop/detail/term ... fb42d1f35a

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.1.08, 20:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 10
Příspěvek 
jj to je on.


8.1.08, 20:37
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek 
potreboval bych aby mi nekdo kdo si mysli ze mu termostat spina jak ma napsal, jestli tu vrchni hadici na felici co vede k chladici ma teplou uz kdyz se rucicka teplomeru teprve zacina odlepovat odspodu budiku a je nekde okolo 70stC.. co jsem cetl tak kazdej pise, ujed 500m-1km a kdyz bude hadice tepla je spatny termostat, ale ja mam pocit ze ta vrchni hadice je spojena s okruhem teple vody primarniho okruhu a tudiz se muze pomalinku ohrivat.. termostat je mezi spodnim vyvodem chladice a primarnim okruhem.... tak nevim ted na cem jsem. je skutecne tepla hadice bernou minci a zmanema spatny termostat kdyz se teplota teplomeru jeste nepohnula ????


10.1.08, 21:15
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
BHMarten píše:
potreboval bych aby mi nekdo kdo si mysli ze mu termostat spina jak ma napsal, jestli tu vrchni hadici na felici co vede k chladici ma teplou uz kdyz se rucicka teplomeru teprve zacina odlepovat odspodu budiku a je nekde okolo 70stC.. co jsem cetl tak kazdej pise, ujed 500m-1km a kdyz bude hadice tepla je spatny termostat, ale ja mam pocit ze ta vrchni hadice je spojena s okruhem teple vody primarniho okruhu a tudiz se muze pomalinku ohrivat.. termostat je mezi spodnim vyvodem chladice a primarnim okruhem.... tak nevim ted na cem jsem. je skutecne tepla hadice bernou minci a zmanema spatny termostat kdyz se teplota teplomeru jeste nepohnula ????


nevím co je přesně primární a sekundární okruh, ale ta hadice slouží jako odbublinkovávač kapaliny čerpané do chladiče teroreticky by měla být studená dokud nepustí termostat, ale to je jen teorie ty horké bubliny to tam valí v každém motoru jinak miloš


10.1.08, 21:28
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek 
primarni okruh -> motor + topeni
sekundarni okruh -> chladic vpredu na ochlazovani ktery se pripojuje termostatem

otazka je zda ve felici 1.6 muze byt tepla (ne horka) vrchni hadice co vede do chladice, kdyz teplomer je na 70stC... termostat by mel otevirat pri 85StC a vyse... kdyz nad tim premyslim myslim ze to mozny je, ze je to spojeno s primarnim okruhem akorat tam neni ten prutok dokud to nepusti ten termostat. ale voda dobre vede teplo a podle me se to muze ohrat i bez toho aby to pustil termostat, tohle bych potreboval aby mi nekdo potvrdil a nebo vyvratil.


10.1.08, 21:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
BHMarten píše:
primarni okruh -> motor + topeni
sekundarni okruh -> chladic vpredu na ochlazovani ktery se pripojuje termostatem

otazka je zda ve felici 1.6 muze byt tepla (ne horka) vrchni hadice co vede do chladice, kdyz teplomer je na 70stC... termostat by mel otevirat pri 85StC a vyse... kdyz nad tim premyslim myslim ze to mozny je, ze je to spojeno s primarnim okruhem akorat tam neni ten prutok dokud to nepusti ten termostat. ale voda dobre vede teplo a podle me se to muze ohrat i bez toho aby to pustil termostat, tohle bych potreboval aby mi nekdo potvrdil a nebo vyvratil.


na klasickom termostate je taký ten klinok, pre odvzdušnenie,ale sa tadiaľ dostane časť teplej vody aj ku chladiču, takže pokiaľ je vlažná aj pred "otvorením" termostatu je to v poriadku...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.1.08, 21:49
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
BHMarten píše:
primarni okruh -> motor + topeni
sekundarni okruh -> chladic vpredu na ochlazovani ktery se pripojuje termostatem

otazka je zda ve felici 1.6 muze byt tepla (ne horka) vrchni hadice co vede do chladice, kdyz teplomer je na 70stC... termostat by mel otevirat pri 85StC a vyse... kdyz nad tim premyslim myslim ze to mozny je, ze je to spojeno s primarnim okruhem akorat tam neni ten prutok dokud to nepusti ten termostat. ale voda dobre vede teplo a podle me se to muze ohrat i bez toho aby to pustil termostat, tohle bych potreboval aby mi nekdo potvrdil a nebo vyvratil.


no určitě 1.6 tam je to naopak s tou vodou, to je VW ne škodovka i 1.9 má termostat dole na čerpadle jinak jak škodovka, řekmu ti předělal jsem tam 20 termostatů na 1.6 a dnes nevím jak bych na to šel, musel bych to vidět miloš


10.1.08, 22:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz