Autor |
Zpráva |
palamonti
Příspěvky: 20
|
montaz
zdravim rozobral som motor na 110 skode a zistil som ze piesty s ojnicami boli zoradene podla cisel na hlavach ojnic 1-2-3-4 zasebou pocinajuc prvym valcom a teraz rozmyslam ci to nekdo zle nezlozil predtym, tie cisla maju byt v takom poradi ako su oznacene valce na hlave alebo to bolo tak dobre.
|
20.1.08, 17:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja bych relk ze to bylo dobre... 1-2-3-4... to co je na hlave je poradi zapalovani a to je 1-3-4-2..
|
20.1.08, 17:34 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
ak ten motor nebol nejako intenzivne rozoberany predtym (alebo trebars vobec), tak nech to bolo akokolvek, tak to bolo dobre, pretoze motor bol tak zabehnuty, ak to niekto medzitym rozoberal a posprehadzoval, tak moze nastat zloba.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
20.1.08, 17:45 |
|
|
palamonti
Příspěvky: 20
|
no asi bol tak uz zabehnuty takze to tak necham lebo rozoberany ani nebol
|
20.1.08, 17:52 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Jiri píše: ja bych relk ze to bylo dobre... 1-2-3-4... to co je na hlave je poradi zapalovani a to je 1-3-4-2..
pokud myslíš značení na hlavě tak tam je 1-4-2-3
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
20.1.08, 18:01 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Neex píše: Jiri píše: ja bych relk ze to bylo dobre... 1-2-3-4... to co je na hlave je poradi zapalovani a to je 1-3-4-2.. pokud myslíš značení na hlavě tak tam je 1-4-2-3
Tak ted si me dostal.. no ja uz skodovku dlouho nevidelů... mam za to ze tam je poradi zapalovani nikdy sem se o to nejak nezajimal.. vim ze to je proste 1-3-4-2... myslis ta vylita cisla u svicek.....
|
20.1.08, 18:04 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No ja nevim co zas ty dementi vymysleli kdyz to delali ... asi byli vozrali.
Ojnice jsou 1234 ... jednicka je nejblize remenici, ctyrka je nejblize setrvaku. Valce pali v poradi 1342 ... a na hlave je napsano kdy valec pali tedy 1423
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.1.08, 18:44 |
|
|
palamonti
Příspěvky: 20
|
a este ma napadlo vosiel by do 100vecky kde je ten motor aj vyfuk plus vyfukove zvody zo 120nky? neskusal to nekdo? lebo ten spoj co ma 100 medzi zvodmi a vyfukom je proste des
|
20.1.08, 19:26 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
ten isty spoj je aj na 120tkovom motore a 120tkovy motor tam ide tusim takmer uplne bez zmien zamontovat.. samozrejme jedine bud na 110tkove sanie, alebo vratane sania zaslepit otvor na podtlak pre posilovac (tusim sruba M10) a vratane karburatora a filtrboxu
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
20.1.08, 19:34 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Myslíš na Š100 namontovat výfukové svody + tlumič ze 105/120 To půjde, rozteče děr na hlavě by měly sedět.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.1.08, 19:36 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
|
20.1.08, 19:38 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
palamonti píše: a este ma napadlo vosiel by do 100vecky kde je ten motor aj vyfuk plus vyfukove zvody zo 120nky? neskusal to nekdo? lebo ten spoj co ma 100 medzi zvodmi a vyfukom je proste des
de ale pak neni přístup k rozebrání takže bys musel vundavat vejfuk i se svodama
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.1.08, 19:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|