Autor |
Zpráva |
Zaša
Příspěvky: 40
|
Na co si dát pozor při výměně pístních kroužků?
Prosím o tipy na co si dát pozor při výměně pístních kroužků? Už jsem zde na fóru našel to, že je třeba přišroubovat válce, aby se nepohly vložky válců (tady: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... ky&start=0)
máte prosím ještě nějaké další poznámky v čem neudělat chybu? Díky moc
|
14.6.08, 22:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Zamky krouzku otacet o 120°. Vse mazat, krouzky neotocit, dotahovat matky ojnic momentakem.
Proc to menis?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.6.08, 22:32 |
|
|
Zaša
Příspěvky: 40
|
Díky! Měním protože mám všechny příznaky, které napovídají jejich opotřebení (4 svíčka věčně od oleje, prská trochu olej z výfuku, pěkně kouřím, spaliny z víka ventilů,...) Mimochodem nebyl by prosím k dispozici nějaký seznam všech věcí které je dobré při tom rovnou vyměnit?
|
14.6.08, 22:37 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Co vsechno vymenit? olej i filtr, tesneni vany, hlavy vika ventilu, muzes udelat i rozvody. Kdyz uz v tom budes muzes i zabrousit ventily. Hlavne vsechna loziska ojnic musi potom byt ve stejnych pozicich jako predtim, ani pisty se nesmi otoci nebo prohazet ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.6.08, 22:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokud nemáš kleště na kroužky, tak já poižíval špendlíky, opratrně jsem nasadil kroužek na dno pístu pak zasunul pod zámek spendlíky a rozmístil je po obvodu, kroužek jsem pak dopravil na na uršené místo, nedávno jsem si zas moc věřil u motorové pily dolmar a pink čtyři stovky v prdeli miloš
|
15.6.08, 08:22 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tak tak ty kroužky sou křehký
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.6.08, 08:49 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Na kroužky stačí kousek pevnějšího drátu a dvoje kleště
Já kroužky dával tak, že válec jsem hodil do do středového otvoru v disku kola (disky byly na sobě 2) dal do válce nahoru píst i s kroužky, drátem jsem kroužek obtočil, za konce drátu zatáhl kleštěmi a když se kroužek hezky stáhl, bouchnul jsem zezhora do pístu hlavou aby to zajelo do válce
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.6.08, 10:21 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
a jakou máš vůli na dříku ventilu a ve vodítku v hlavě válcu?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
15.6.08, 10:32 |
|
|
Zaša
Příspěvky: 40
|
Teď mě ještě napadla jedna věc. Když jsem jezdil delší dobu s touto závadou kroužků, je možné že by se tím mohlo něco v motoru (nebo i jinde?) "odrovnat" a měl bych si to raději koupit rovnou nové?
|
15.6.08, 15:42 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Kdyby byl koužek prasklý tak válce budou nepěkně vydřené. Pokud prasklý není, nemělo by nic utrpět
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.6.08, 15:43 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Me se nektery ty chromovy ustipaly na krajich a vlozky to podrelo trochu ... dal sem novy krouzky a pohoda volej skoro nezere. Komprese supr Az je mi lito to rozebirat casem, ale mlati pistni cep
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.6.08, 15:45 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: Na co si dát pozor při výměně pístních kroužků?
Zaša píše: Prosím o tipy na co si dát pozor při výměně pístních kroužků? Už jsem zde na fóru našel to, že je třeba přišroubovat válce, aby se nepohly vložky válců (tady: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... ky&start=0) máte prosím ještě nějaké další poznámky v čem neudělat chybu? Díky moc
až budeš dáva píst do válce, a on tam nebude chtít, nemlať do něj pěstí... sem takhle z jednoho kroužku udělal 4 části jednou ranou
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
16.6.08, 09:53 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Kroužky stáhnout přípravkem (postačí drátem), pak tam jde píst lehce.
|
16.6.08, 10:08 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Kdyz uz to tu bylo,co znamena kdyz mam zavit na 2 a 3 svicce od oleje? Olej to nezere prekticky vubec,spotreba normalni....
_________________ Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost
|
16.6.08, 21:02 |
|
|
Zaša
Příspěvky: 40
|
Průser... Nevím jak se mi to mohlo stát, ale prostě jsem zapoměl přišroubovat jednu matku ojnice pístu... Myslíte že bez můžu riskovat nějakou kratší jízdu nebo je to úplná blbost? Potřeboval bych někam zajet a sundávat celou vanu si mi zrovna moc nechce... Díky!
|
17.6.08, 07:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|