Autor |
Zpráva |
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
Ventilové vůle na ocelových a hliníkových tyčkách ?
Lidičky zdravím vás všechny, potřebuji poraditi ... nikde jsem zatim nenašel jaké jsou vůle ventilů na ocelových (výfuk) a hliníkových (sání) tyčkách. Popřípadě na kolik to nastavujete vy. Díky za odpovědi.
Už jsem to našel 0,20 na výfuku a 0,25 na sání ...
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
Naposledy upravil rasa dne 2.7.08, 11:08, celkově upraveno 1
|
2.7.08, 11:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
0,2 ocel, 0,25 hliník, jestli mě paměť neklame
|
2.7.08, 11:07 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Vít píše: 0,2 ocel, 0,25 hliník, jestli mě paměť neklame Neklame, na sériovou vačku je to přesně tak.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
2.7.08, 11:24 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
zkoušeli jste to někdo nastavit pak ohřát a změřit ? Já nastavil všecky vůle stejný (0.15, osvědčilo se mi to), třikrát jsem pak otočil pro kontrolu motorem, pak jsem to drobet ohřál, naměřil jsem tam někde 0.35, někde 0.30, někde 0.4...
|
2.7.08, 11:31 |
|
|
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
Asi opravdu nejlepší to bude dělat za tepla. To bude popálenin.
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
2.7.08, 11:45 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
To si nedokážu představit. Vypnout motor, shodit kryt ventilů a hrabat se v tom... Všechno slité od oleje, ruce popálené...
|
2.7.08, 11:51 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
ne za tepla se to nastavovat nemá, má se to dělat při 20°C
|
2.7.08, 11:51 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
fatal píše: To si nedokážu představit. Vypnout motor, shodit kryt ventilů a hrabat se v tom... Všechno slité od oleje, ruce popálené... celkem lahůdka
|
2.7.08, 11:52 |
|
|
Vala
Příspěvky: 199 Bydliště: ZA
|
a preco nie su vsetky ocelove alebo hlinikove?
_________________ Škoda Favorit 136L 46 kW r.v. 1989, Green
|
2.7.08, 11:54 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
na to jsem se tady už taky ptal, nědko mi to vysvětloval, každý materiál se rozpíná teplem jinak a na výfuk se hliníkové nehodí, ocelové mohou být všechny (já to tak mám)
|
2.7.08, 11:57 |
|
|
Vala
Příspěvky: 199 Bydliště: ZA
|
a tie hlinikove maju nejaku vyhodu cie nie na tych sacich?
su lahsie a ine vyhody?
_________________ Škoda Favorit 136L 46 kW r.v. 1989, Green
|
2.7.08, 12:01 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
prý je to tižší, já to nezkoušel
|
2.7.08, 12:02 |
|
|
Vala
Příspěvky: 199 Bydliště: ZA
|
ale keby to malo byt tisie tak by tam museli byt vsetky hlinkové a nie 4 hlinik a 4 ocel alebo sa mylim?
_________________ Škoda Favorit 136L 46 kW r.v. 1989, Green
|
2.7.08, 12:06 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Hliník:
- lehčí, takže méně namáhané rozvody.
- jiná teplotní roztažnost, takže jiné vůle za tepla.
Na výfukových se nechává ocel kvůli jiným teplotám, hliník by tam dělal neplechu (tuším, že se vzájemně srovnávají vůle vlivem roztažnosti ventilu).
|
2.7.08, 12:10 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Vít píše: fatal píše: To si nedokážu představit. Vypnout motor, shodit kryt ventilů a hrabat se v tom... Všechno slité od oleje, ruce popálené... celkem lahůdka
u mna sa to veru nastavuje za tepla.... ako vacsina sportovych vaciek
si das rukavice no
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.7.08, 12:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|