Autor |
Zpráva |
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
SEDR vs. EDSR
Keby ste mali na výber medzi SEDR a EDSR pre 120ku Ktorý by ste odporučili na 135kový motor ? môžem mať EDSR 120 bez skrivenej priruby a veka, s novými memránami tesneniami a tak dalej vo velmi peknom stave za dobru cenu ...
SEDR môžem mat používaný a doma ho rozoberiem vyčistim pretesnim atd ...
a teď babo raď
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
4.9.08, 15:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
EDSR lip jede vic zere, ale pre 135kovy motor si sezen karburator SEDR135/6 s ekonostatem...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
4.9.08, 16:35 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
A proč ne LEKR? Ne tak dobře... v tomhle případě bych volil SEDR.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
4.9.08, 16:48 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
Neex: LEKR NEEE
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
4.9.08, 17:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MOLSO píše: Neex: LEKR NEEE
dôvod?
Lekr je najmodernejší karb pre pomer spotreba/výkon....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.9.08, 19:06 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
michalkatka: lebo som kupil 742.136 sacie a nebudem kvoli tomu robit redukcie a medzikusy
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
4.9.08, 19:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MOLSO píše: michalkatka: lebo som kupil 742.136 sacie a nebudem kvoli tomu robit redukcie a medzikusy
ok
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.9.08, 20:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jednoznačně sedr je modernější
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.9.08, 20:03 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
Sadra17: ale mám možnost za super cenu získat zánovný resp NOVY EDSR (obsahujuci ekonostat) .... bez voli na klapkach s rovnymi prirubami a neprehnutým vekom ... taky sedr za taku cenu nezozeniem stále váham ...
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
4.9.08, 20:06 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.9.08, 20:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
osobne by som sa tiež prikláňal k tomu novšej konštrukcie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.9.08, 10:21 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
Sadra17 píše: jednoznačně sedr je modernější
Na SEDRU neni nic modernejsiho, je to EDSR inovovany ke snizeni emisi (v pripade 120 chybejici ekonostat). S EDSRem to jede lip, posledni verze A 32 EDSR pro 120 nej volba. Ovsem pro 135 bych si dal praci s prirubama pro LEKR, je to podstatne modernejsi karburator.
|
5.9.08, 10:37 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
PetrVTR píše: Na SEDRU neni nic modernejsiho, je to EDSR inovovany ke snizeni emisi (v pripade 120 chybejici ekonostat). S EDSRem to jede lip, posledni verze A 32 EDSR pro 120 nej volba. Ovsem pro 135 bych si dal praci s prirubama pro LEKR, je to podstatne modernejsi karburator.
Musím ti dát za pravdu... já si nevšiml že se nejedná o poslední model SEDRu tj. pro 130/135/136 (nevím proč ale automaticky když někdo napíše SEDR myslím ten poslední pro 130/135/136) ....takže pokud by šlo čistě jen o výkon pak bude pravdu lepší ten EDSR.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
5.9.08, 11:49 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
No takže nová situatioon
- najmodernejší EDSR 120 vo very good stave
- SEDR 120 stredne opotrebeny
- SEDR !130! v neznamom avšak vraj v použitelnom stave za pár korún
EDSR dostanem takmer zadarmo a ten SEDR 130 mi jeden známy posle za par korun ...
určite sa všetci prikoloníte k SEDR 130 lebo aj ja nad nim velmi uvažujem
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
5.9.08, 12:35 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
MOLSO píše: No takže nová situatioon - najmodernejší EDSR 120 vo very good stave - SEDR 120 stredne opotrebeny - SEDR !130! v neznamom avšak vraj v použitelnom stave za pár korún EDSR dostanem takmer zadarmo a ten SEDR 130 mi jeden známy posle za par korun ... určite sa všetci prikoloníte k SEDR 130 lebo aj ja nad nim velmi uvažujem
Vyskúšaj, ale ja by som sa priklonil k tomu EDSR120 a na druhé miesto by som dal SEDR130...za predpokladu, že sú oba plne funkčné...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.9.08, 22:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|