Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Fávo LPG blbne
nazdááááááár, nevíte někdo co s tím je? Mám tady takovýho dělníka Fávo na plyn a dokud je to studený tak žádnej problem ale jak se to ohřeje tak na LPG když se prudce přidá tak se to zakuckává, to samé při rozjezdu, musí se prostě pomalu přidat a pak to jede hladce ale kdyby chtěl člověk vystřelit s křižovatky tak to nejde to začne skákat jak koza dokud se trochu neubere, dělá to jen na plyn a jen ohřátý zhruba od těch 50 -60 stupňů vejš.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.9.08, 17:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Takto narychlo ak neratam samozrejme chybu VN, tak stare membrany v reduktore. Ale moze to byt vselico.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
4.9.08, 18:26 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
septim píše: Takto narychlo ak neratam samozrejme chybu VN, tak stare membrany v reduktore. Ale moze to byt vselico.
Jo tak to by klidně mohlo být páč reduktor tam je nějakejch 8 let a najetý má cca 200 000 v zapalování chybu nevidím páč na benál to je OK teplý studený a na plyn to je OK jen studený, jak to je teplý na plyn tak je to KO jako jak se rozjede tak dobrý ale při rozjezdu když se šlápne moc na plyn nebo se to někde podusí na cca 1500-2500 otáček tak to začne kuckat
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.9.08, 19:15 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Re: Fávo LPG blbne
Tohle mě dělalo na plyn, když si to přisávalo falešnej vzduch pod karburátorem, trvalo pěkně dlouho než jsem to objevil. Jinak to samozřejmě může být i elektrika. Ještě svíčky odtrh 0,5mm a podívat se na palec a víčko
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
4.9.08, 23:16 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
ještě nějaký další možnosti???
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
6.9.08, 14:31 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Kolik má to LPG seřizovacích šroubů? Pokud jsou na hadici u karbecu dva, tak jeden patří první komoře a další té druhé. Sundej kryt filtrboxu a budeš vědět který je který...no a potom trošku otevři ten pro druhou komoru...nebo na něm uber, bude to takové laborování.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.9.08, 15:13 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
možnost je dělat to pořád dokola,
svíčky 0.5 mm, kabely VN do 10 kilo ohmů, palec 5, perfektně vyčistit kontakry v rozdělovači a na palci,
palec ti nesmí moc lítat a úhel sepnutí máš tam na rozdělovači tu tečku, že ti nesmí házet jiskru někde uprostřed kontaktů,
pak dáš na teplém motoru rukou 3000 otáček a držíš klapku v konstantní poloze, skrtícím ventilem utahujaš až motor skoro chcípá a povolíš o 1.5 otáčky,
na reduktoru našteluješ otáčky a nejvyšší možnou míru a pak utáhneš na 900, pak napiš miloš
|
6.9.08, 15:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
To bude asi moc chudá nebo bohatá směs. Nejspíše asi moc bohatá. já to měl jednou u starého fáčka, které bylo taky na LPG. Když je motor studený, tak bohatší směs nevadí, chová se to podobně jako sytič. Ale když je motor teplý, tak se začíná uchlastávat. Při prudším přidání plynového pedálu jde do motoru moc paliva a motor se zadusí a začne škubat. Může to být samozřejmě více věcí. Zkuste ale trošku utáhnout ten šroub na hadici. Třeba o jednu otáčku. Pokud to pomůže, tak je potřeba to ještě doladit. Pokud to nepomůže, tak to bude něčím jiným.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.9.08, 15:53 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
slovacek.milos píše: možnost je dělat to pořád dokola,
svíčky 0.5 mm, kabely VN do 10 kilo ohmů, palec 5, perfektně vyčistit kontakry v rozdělovači a na palci,
palec ti nesmí moc lítat a úhel sepnutí máš tam na rozdělovači tu tečku, že ti nesmí házet jiskru někde uprostřed kontaktů,
pak dáš na teplém motoru rukou 3000 otáček a držíš klapku v konstantní poloze, skrtícím ventilem utahujaš až motor skoro chcípá a povolíš o 1.5 otáčky,
na reduktoru našteluješ otáčky a nejvyšší možnou míru a pak utáhneš na 900, pak napiš miloš
No jo ale já mám na reduktoru jeden šroub a na hadicích potom rozdvojení a na každej hadici štelovací šroub
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
21.9.08, 10:33 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
tak je utahuj přiměřeně oba až to bude chcípad a povol každý o půl otáčky a pak ten volnoběh miloš
|
21.9.08, 10:37 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
Já to měl to samé,za studena v poho,na benál v poho,ale za tepla LPG v háji,od těch dob co jezdím na obyč. svíčkách brisk no problemo
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
21.9.08, 10:40 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
slovacek.milos píše: tak je utahuj přiměřeně oba až to bude chcípad a povol každý o půl otáčky a pak ten volnoběh miloš
Takže držet na 3000 a pomalu začít utahovat a jakmile začnou klesat tak povolit o půl otáčky jo? Nebo je utáhnout na doraz a povolit o půl ot?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
21.9.08, 12:23 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Na doraz ne. To ti chcípne. Já bych spíš povoloval šroub od druhé komory až to pojede jak raketa.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
21.9.08, 12:46 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kristensen píše: slovacek.milos píše: tak je utahuj přiměřeně oba až to bude chcípad a povol každý o půl otáčky a pak ten volnoběh miloš Takže držet na 3000 a pomalu začít utahovat a jakmile začnou klesat tak povolit o půl otáčky jo? Nebo je utáhnout na doraz a povolit o půl ot?
3000 držet a utahovat postupně až to bude chcípat a pak povolit každý o půl točky a pak jezdi a ještě můžeš povolit pokud bude výkon malý, vše závisí na stavu filtru, potom dolad volnoběh dej ten nejvyšší a utáhni na reduktoru na 900 miloš
|
21.9.08, 12:47 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Kurec,taky mám problém vyštelovat plyn.Mám zplyňovač Lovtec,motor je karbec a ze zplyňovače jde jedna hadice do mixu..Platí to seřizování co píše Miloš taky jako u dvou hadicového mixu?Můj problém je,že to pořád nemůžu vyladit tak,aby to solidně jelo jak v nízkých tak vysokých otáčkách..Na reduktoru mám plastový šroub,ten je dle mého na seřizování volnoběhu nebo má vliv na směs i při jízdě??Dík
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
21.9.08, 15:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|