Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 Leštěné sání 
Autor Zpráva

Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Příspěvek Leštěné sání
Ahoj,
chtěl bych se poradit, jestli se vyplatí si vyleštit sání, popřípadě jak dlouho asi vydrží?? díky Rapid 130 snižovaná hlava, SEDR - klasika


11.9.08, 18:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
podla mna nie, neoplati a asi by ti to ani vobec nepomohlo, nazory na lestenie sa rôznia
radsej si vsetko zlicuj

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.9.08, 18:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart :roll: miloš


11.9.08, 18:47
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Lepší koupit motor 136 :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.9.08, 18:50
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart :roll: miloš

Vono se to tu nejak nema rado... ale ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost... :-)
Ty kanaly.... nekdo rika ze nelestit, jenom slicovat a vybrousit do hladka, ale ne do lesku.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


11.9.08, 19:05
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Viky píše:
slovacek.milos píše:
jestli chceš víc hrabat tak spíš odlehčit setrvák, to se tu moc neprobírá, ale těm stovkám zamlada do dodalo páru, kanály se leštily taky to byl standart :roll: miloš

Vono se to tu nejak nema rado... ale ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost... :-)
Ty kanaly.... nekdo rika ze nelestit, jenom slicovat a vybrousit do hladka, ale ne do lesku.

mám to lehce slícovaný (spíš skoro ne) a vyleštěný do hladka, hlava dole o 0,4, když sem to složil, mysleli sme s fotřikem co to bude za pilu a je to jen trošku lepší felda :D...jestli chceš mít větší popis u motoru, jaks leštil, tak to udělej, ale jestli chceš jen vyleštit a zbytek originál, tak sen a to hned vykašli :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.9.08, 21:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
JAko když už,tak si vybrus ty přebytky co jsou hned pod karbecem,to prej pomáhá. Viz. http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=61

Ale jinak leštit sání je ti asi k ničemu. :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


11.9.08, 23:04
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Viky píše:
...ja mel odlehcenej setrvak na motoru 1000MB a spokojenost...


Ty setrváky byly na litřík docela předimenzované. :wink:


A k tématu, leštit zevnitř nebo zvenku?


11.9.08, 23:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Vyleštit úplně do lesku nee, nejlepší je vyleštit a poté opískovat sklem, tak to dostane tu správnou srukturu...(dělá se třeba na klice,ojnicích...ale kvůli něčemu jiném.../únavové trhliny/).
Důležité to je slícovat a potom tak nějak lehce pobrousit největší přetoky...

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


12.9.08, 05:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Šemik píše:
Lepší koupit motor 136 :)



já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal :D miloš


12.9.08, 06:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
slovacek.milos: dle tacho by to šlo. Jsme se 120kou taky dostali ručičku na 180 :lol: Ale realita je někde jinde :wink:

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


12.9.08, 07:17
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Šemik píše:
Lepší koupit motor 136 :)



já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal :D miloš


hee s mojí 105 cca 160 dle tacho, digitálně cca 145+-3km/h na nižších gumách

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


12.9.08, 08:09
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
slovacek.milos píše:


já tu měl borce ten měl 136 a jen čtyřkvalt a udělal 180 km/h je to možné, nebo mě houpal :D miloš


pokud měl gumy 185/13 tak musel točit 6500ot 8) aby jel reálných 180

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.9.08, 14:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Tohle psal kamarád a plně s ním souhlasím, leštěné sání je blbost :!:

"Nerad bych bral iluže o leštění kanálků ale leštěním do zrcadlového lesku není zakladní požadavek pro tuto operaci s požadovaným efektem. kanálky by měly mít drsnost od 0,8-1,6 čili broušené pokud plochu vyleštíš do zrcadlového lesku tak to bude spíš horší než vubec neupravený kanálky. vzhledem k tomu že pak nemá směs žádný odpor tak se začne usazovat na stěnách, kondenzovat a vytvářet kapičky který ti způsobí nerovnoměrné plnění při uvolnění. ten povrch musí být trošku porezni kvuli tomu aby turbulence pravě při pruchodu přez nerovnost strhly případný kondenzát. běžne je v sacích drsnost okolo 3,2-6,4 a snižuje se to na tu jak jsem psal. menší drsnost je pak už spíš na škodu"

Citace odtud: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... y-al-hlav/

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


12.9.08, 14:56
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Tohle psal kamarád a plně s ním souhlasím, leštěné sání je blbost :!:

"Nerad bych bral iluže o leštění kanálků ale leštěním do zrcadlového lesku není zakladní požadavek pro tuto operaci s požadovaným efektem. kanálky by měly mít drsnost od 0,8-1,6 čili broušené pokud plochu vyleštíš do zrcadlového lesku tak to bude spíš horší než vubec neupravený kanálky. vzhledem k tomu že pak nemá směs žádný odpor tak se začne usazovat na stěnách, kondenzovat a vytvářet kapičky který ti způsobí nerovnoměrné plnění při uvolnění. ten povrch musí být trošku porezni kvuli tomu aby turbulence pravě při pruchodu přez nerovnost strhly případný kondenzát. běžne je v sacích drsnost okolo 3,2-6,4 a snižuje se to na tu jak jsem psal. menší drsnost je pak už spíš na škodu"

Citace odtud: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... y-al-hlav/


Díky, už je mi to jasný.


12.9.08, 16:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz