Autor |
Zpráva |
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Lubrifilm metal
Nemate nekdo zkušenosti z přidavkem do motoroviho oleje Lubrifilm metal?Diky za odpoved.
|
19.9.06, 19:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Obecně zde panuje názor, že do motoru patří pouze správný olej, bez různých zázračných přípravků.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
19.9.06, 20:03 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nemam s tim zkusenosti, ale kazdopadne bych do oleje nelil zadny takovy dreky.
Motorovy olej je nejak vyroben, ma sve vlastnosti atd. a timto pripravkem pochybne kvality spis narusis jeho slozeni, vlastnosti ...
Este pak zadres motor
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.9.06, 20:04 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tak jako, je možný, že jednorázovou aplikací toho přípravku se třeba něco zlepší, ale trvale bych to tam nelil.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
19.9.06, 20:07 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vytrzeno z clanku Jiriho Cecha:
Aplikace přípravků, které obsahují cizorodé látky, je značně riskantní. Usazeninu slitiny CSL nelze rozmíchat na potřebnou zrnitost (do 5 mikronů) pouhým potřepáním v ruce. Do motoru tedy aplikujete velké „shluky“ tohoto materiálu. Při zkouškách bylo zjištěno, že téměř veškerý obsah balení je zachycen filtrem a do olejového oběhu se nedostává téměř nic (co je větší než 3 – 5 mikronů filtr zachytí). To znamená, že zákazník zaplatí za něco, co je okamžitě zlikvidováno filtrem a nemá vůbec žádný účinek. Filtr se může tímto množstvím přísad ucpat a pojistná membrána ve filtru bude propouštět nefiltrovaný olej. Slitiny se také mohou usazovat v mazacích kanálech a způsobit tak mazací nedostatečnost a následně pak poškození motoru. Pokud se u některých motorů projevilo určité zlepšení (většinou jen krátkodobé), lze je pouze přičíst na vrub zahuštění oleje a zvýšení jeho viskozity.
Výrobky, které můžete najít na našem trhu: LUBRIFILM METAL, ENGINE RESTORER.
Ani jedna z uváděných vlastností a účinků nikdy nebyla ověřena zkušebnami a nemá tedy oficiální podklad k jejich tvrzení. Je pouze uváděno, že byly provedeny „tvrdé a pečlivé motometrické testy prováděné v Evropě a USA na širokém vzorku vozů různých značek v rozdílných meteorologických podmínkách nezvratně prokázaly, že RESTORER zaručuje výsledky.“ Kým byly provedeny a s jakým výsledkem, s jakým typem vozidel? Nelze ničím doložit! Povídání o tom, že jde o švýcarský výrobek, je sice hezké, ale to je tak asi vše. Jedná se tedy o běžné reklamní žvásty a další z podvodů na zákazníky! Bohužel Lubrifilm metal pronikl i do Cedrychovy publikace „Automobily Škoda Felicia, údržba a opravy“, kde na straně 70 je (sice jako placená reklama, ale bohužel psaná tak, že vypadá jako autorův výtvor) srdceryvné vysvětlování, že bez Lubrifilmu může jezdit jen člověk, který si svého auta vůbec neváží.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.9.06, 20:11 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
a co Bishops original ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.9.06, 20:13 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Pridavejte si do oleje treba vodu, me je to jedno, ale pak nebrecte ze to motor neprezil
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.9.06, 20:15 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tohle už jsem někdy četl...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
19.9.06, 20:16 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Faaaakt? Kde?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.9.06, 20:17 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Matthes píše: Pridavejte si do oleje treba vodu, me je to jedno, ale pak nebrecte ze to motor neprezil
Nebo třeba švestky, ty se letos urodily a olej vám taky zahustí (zaručený výsledek!)
a až budete měnit olej, vypouštějte ho do zavařovaček a povidla prodejte
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
19.9.06, 20:20 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Tak to jste mne moc nepotešili...
|
19.9.06, 20:27 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Vitezslav píše: Tak to jste mne moc nepotešili...
Tes sa ak si si to nedal do motora, usetril si a neskolabuje ti predcasne motor
|
19.9.06, 21:14 |
|
|
jarda11
Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
Nepér píše: Tak jako, je možný, že jednorázovou aplikací toho přípravku se třeba něco zlepší, ale trvale bych to tam nelil.
Jestli má hodně vyběhaný motor, může to tam zkusit nalít. Je-li to přípravek kvalitní (hlavně musí být kovové částice tak malé, aby bezproblémově procházely filtrem a "sliz" který je nese musí být kvalitní, aby nezůstávaly na dně olejové vany), může tím o něco oddálit GO. Když motor "šlape", tak je riskantní tam něco takového lít.
|
19.9.06, 23:37 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Moj bratranec vyskusal lubrifil a nevidel nejaky vysledok, mozno trochu lepsie ale ... Ja som skusil do Fa Metanova, nevidim a necitim rozdiel, iba ze mam o 1600sk menej
Kdysi bol v predaji Swedol a ten bol dobry do 120, potom vydrzali aj 200000km bez GO, ale to sa uz neda kupit...
Ak je motor naprd vymen kruzky alebo jazdi dalej kym to ide, bohuzial zivot je taky, bud mas nove auto alebo jazdis na starej kare. Zmier sa s tym
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
20.9.06, 06:48 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
septim píše: Moj bratranec vyskusal lubrifil a nevidel nejaky vysledok, mozno trochu lepsie ale ... Ja som skusil do Fa Metanova, nevidim a necitim rozdiel, iba ze mam o 1600sk menej Kdysi bol v predaji Swedol a ten bol dobry do 120, potom vydrzali aj 200000km bez GO, ale to sa uz neda kupit... Ak je motor naprd vymen kruzky alebo jazdi dalej kym to ide, bohuzial zivot je taky, bud mas nove auto alebo jazdis na starej kare. Zmier sa s tym
No, ja som použil na otcovej š120 prípravok CD2 (ale ten nie je na báze CSL, ale myslím, že vytvorí tuhé zlúčeniny - bol jednoducho pred aplikáciou ako med) a už nikdy by som do motora nič podobné nenalial. Nepocítil som žiadne zlepšenie, zato, ke´d som o rok motor rozoberal, nestačil som sa diviť, prečo je zvnútra celý zasratý a nemohol som napr. stiahnuť koleso rozvodov z kľuky a z vačky také to bolo krásne zalepené....1000 Sk v prdeli a skutek utek...nikdy viac
Kamarát použil na Š100 nejaký iný prípravok na báte CSL (ale stál len 400 Sk), pomohol tak na 3000 km, potom to isté...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.9.06, 20:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|