Autor |
Zpráva |
milan.34
Příspěvky: 31
|
benzín v oleji.
čauko.nevie mi niekto poradiť?stále sa mi dostáva benzín do oleja,aj po výmene membrány v dopravnom čerpadle.olej je tak riedky,že už začína blikať kontrolka mazania.nechcem ale odfajčiť kluku.poraďťe prosím.
|
5.11.09, 19:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
co třeba ten olej vyměnit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.11.09, 19:57 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: benzín v oleji.
milan.34 píše: čauko.nevie mi niekto poradiť?stále sa mi dostáva benzín do oleja,aj po výmene membrány v dopravnom čerpadle.olej je tak riedky,že už začína blikať kontrolka mazania.nechcem ale odfajčiť kluku.poraďťe prosím.
co tak napsat do jakého motoru miloš
|
5.11.09, 20:00 |
|
|
milan.34
Příspěvky: 31
|
forman 92 karbec
|
5.11.09, 20:05 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jestli ti žere 9 litrů, nejde seštelovat pořádně volnoběh, tak ti teče obohacovač klobouček na karbecu na dvašrouubky miloš
|
5.11.09, 20:07 |
|
|
milan.34
Příspěvky: 31
|
mam tam zvýšenú spotrebu,ale jazdím na krátke vzdialenosti,tak sytič stále zapnutý.volnobeh sem tam blbne.da sa ten obohacovač opraviť?
|
5.11.09, 20:12 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
milan.34 píše: mam tam zvýšenú spotrebu,ale jazdím na krátke vzdialenosti,tak sytič stále zapnutý.volnobeh sem tam blbne.da sa ten obohacovač opraviť?
vymenit ale je tam vzadu tenká pružinka at ti nevypadne opatrně
v obchodě řekneš membránu obohacovače, její součástí je i hliníkový klobouček pak ti vše dojde miloš
|
5.11.09, 20:20 |
|
|
milan.34
Příspěvky: 31
|
zajtra kúpim a vyskúšam.ale aj tak,logicky by to malo spáliť vo valcoch,a stiecť to do oleja.
|
5.11.09, 20:26 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
olej vymeniť, daj nový typ čerpadla a možno aj ten obohacovač...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.11.09, 22:14 |
|
|
milan.34
Příspěvky: 31
|
dnes som vymenil tu membránu a olej,zajtra skúsim to čerpadlo.dúfam,že to bude OK
|
6.11.09, 17:48 |
|
|
Mex
Příspěvky: 278
|
Nový dotaz
Ahoj, nechci zakládat nové téma když se ptám na totéž jen v jiném znění....
Moje otázka zní jestli je možné aby se benzín do oleje dostával přes špatné těsnění hlavy motoru. Známý má u Favorita benzín v oleji, ale membránu čerpadla má novou. A někdo mu právě říkal že by to mohlo být těsnění tak se ptám za něj. Jinak ale žádné příznaky vadného těsnění nemá... neztrácí se voda, nekouří bíle, není cítiti po spalinách a nepřehřívá se. Hladina oleje se na měrce zvedla asi o 1 cm za 400 km. Já si říkám že jestli jde benzín do oleje tak by měl i olej spalovat (při sacím zdvihu se nasaje olej do válce a při kompresním jde palivo do oleje) ale jak se zdá to se neděje.
_________________ Favorit GLXi
|
29.12.09, 15:02 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Mex píše: Nový dotaz
Ahoj, nechci zakládat nové téma když se ptám na totéž jen v jiném znění....
Moje otázka zní jestli je možné aby se benzín do oleje dostával přes špatné těsnění hlavy motoru. Známý má u Favorita benzín v oleji, ale membránu čerpadla má novou. A někdo mu právě říkal že by to mohlo být těsnění tak se ptám za něj. Jinak ale žádné příznaky vadného těsnění nemá... neztrácí se voda, nekouří bíle, není cítiti po spalinách a nepřehřívá se. Hladina oleje se na měrce zvedla asi o 1 cm za 400 km. Já si říkám že jestli jde benzín do oleje tak by měl i olej spalovat (při sacím zdvihu se nasaje olej do válce a při kompresním jde palivo do oleje) ale jak se zdá to se neděje.
v takom množstve určite nie, na krátke trasy za studena sa trocha benzínu do oleja dostať môže, ale tak malé množstvo že sa po ohriatí odparí...
ak je to benzín v oleji na 100% to bude palivovou pumpou...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.12.09, 16:50 |
|
|
Mex
Příspěvky: 278
|
Díky za odpověď Michale, ale ty asi myslíš na sytič když píšeš za studena že? To je mi tak nějak jasné že se něco do oleje dostane. Jinak membrána palivového čerpadla je nová.
Já to myslím tak jestli těsnění hlavy motoru může odjetí tak že by šel benzín do oleje. Právě mi tam nehraje to že by v takovém případě snad měla hladina oleje ubývat a olej se spalovat. Když by teda šel benzín do oleje skrz špatné těsnění tak by měl jít i olej do válce. Já jsem teda zatím neslyšel že by průvodním jevem špatného těsnění hlavy byl benzín v oleji.
_________________ Favorit GLXi
|
29.12.09, 17:47 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A čo tak ten obohacovač, ako píše vyššie Miloš? A tú membránu radšej poriadne skontrolujte, bo nová nemusí vždy znamenať dobrá
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
29.12.09, 18:27 |
|
|
Mex
Příspěvky: 278
|
Ne ani obohacovač ani membrána čerpadla ani karburátor to není... Vše bylo preventivně vyměněno respektive co se karburátoru týká tak ten byl repasovaný u člověka který se tím živý 30 let.
Proto se taky ptám na to těsnění hlavy... dokáže mi na to někdo teda odpovědět jestli je možné aby při špatném těsnění hlavy motoru mohl jít benzín do oleje v takovém množství a vůbec nijak se to negativně neprojevovalo na chodu motoru?
_________________ Favorit GLXi
|
29.12.09, 18:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|