Autor |
Zpráva |
petrpanco
Příspěvky: 47 Bydliště: Novy Jicin
|
Problémy s vodou favorit
zdravim mam problem koupil jsem favorita na plyn typek stim nemel zadny problem az do doby nez jsem do neho sednul ja
dene dojizdim do prace cca 100 km prvni den jedu a prijedu bez vody ve vyrovnavaci nadrzce chlazeni motoru. bylo mokro pod nadobkou tak jsem ji vymenil a voda tam uz zustava ale ne vsechna pri jizde cca 2500 otackach je vse v poho topeni topi pridam na 3000 a vise tak se zvedne teplota na hranu cerveneho pole a prestane topit topeni podelsi jizde a cca okolo 3000 otacek teplota klesne a topeni zacne topit po cca 50 KM zastavim podivam se na vodu a je tam min vody o cca pul litru nez pred vyjezdem motor jede ciste,vicko vika ventilu je ciste,olej cisty.nikdy jsem favo nevlastnil a nevim si rady poradi nekdo musim to do mrazu spravit predem dekuji panco
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=c09u9bZs0O4
ucenny z nebe nespadl
|
19.11.10, 16:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
A proč mi to píšeš do garáže?
To vypadá na těsnění pod hlavou. Už se to tady řešilo tisíckrát, tak si najdi příslušné téma v sekci motor.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.11.10, 17:06 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Hoj drsňáku od Cypriána. Nepiš to tady Gokralíkovi a koukni na těsnění pod hlavou. Napiš to do sekce Motor. V nejhorším případě je prdlá hlava nebo utopená některá vložka.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.11.10, 18:25 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
přesunuto
|
19.11.10, 19:19 |
|
|
petrpanco
Příspěvky: 47 Bydliště: Novy Jicin
|
se omlouvam jinak zdravim te robe
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=c09u9bZs0O4
ucenny z nebe nespadl
|
19.11.10, 19:49 |
|
|
petrpanco
Příspěvky: 47 Bydliště: Novy Jicin
|
tak to jsem se modlil at to neni potrebuji jezdit. neni mozne zeby mohlo byt neco ucpane nebo tak neco, vzdyt kdyby to bylo tesneni tak by musely byt cytit spaliny (a nic necitim) v nadobce nebo voda v oleji nebo tak neco
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=c09u9bZs0O4
ucenny z nebe nespadl
|
19.11.10, 20:13 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
nemusí, to těsnění může být jen načnutý a bude ti to vlastně tlačit ze spalovacího prostoru vzduch, nafouknou se ti hadice zvětší se objem voda sjede dolu přestane to topit, ještě zkusit jestli když tomu dáš někde čouda a začne lízt teplota nahoru a přestane to topit tak rychle zastavit otevřít kapotu a zkusit jestli ta horní silná hadice co vede do chladiče jestli není nafouklá nebo přímo tvrdá jak beton ale pozor bude horká a pokud by byla tvrdá tak je v háji těsnění pod hlavou, pokud by byla měkká a vlažná a přitom teploměr by ukazoval vysokou teplotu tak bych zkusil nejdřív termostat a ještě je další věc kde ta ručička na teploměru je když se ti to zdá normální a kde je když se ti to zdá hodně? a za další když je motor studenej tak je nějaká hladina vody v nádobce a když je teplej tak je většinou jiná!!! Takže na vodu koukat vždy za stejných podmínek, mění se to i v momentě kdy má motor 70 stupňů a nebo když je rozpálenej až do ventilátoru.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.11.10, 20:34 |
|
|
petrpanco
Příspěvky: 47 Bydliště: Novy Jicin
|
pekne rano tak jsem dneska skusil to trosku prohnat a skoncil jsem bez vody vytlacilo to pres vicko tak to bude asi to tesneni pod hlavou koupim vymenim a dam vedet termostat je meneny a podle me funkuje vsem dekuji za rady a pekny vikend vsem
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=c09u9bZs0O4
ucenny z nebe nespadl
|
20.11.10, 08:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
hlavně dej hlavu přebrousit jinak se problém vrátí miloš
|
20.11.10, 08:46 |
|
|
petrpanco
Příspěvky: 47 Bydliště: Novy Jicin
|
tak panove dneska jsem tomu trochu dal pokurit (but a nebo) a je stoho parni lokmomotiva takze jednoznacne tesneni nic jineho me nenapada
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=c09u9bZs0O4
ucenny z nebe nespadl
|
20.11.10, 09:46 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Tos tomu motoru dával zbytečně naprdel a zbytečně jsi riskoval další poškození...
Shoď hlavu (do každého šroubu nejdříve klepni), nech ji srovnat, zkontroluj přesahy vložek, dej nové těsnění, dotáhni předepsaným postupem, seřiď ventily a měl bys mít klid...
|
20.11.10, 09:55 |
|
|
petrpanco
Příspěvky: 47 Bydliště: Novy Jicin
|
no abych to uvedl na pravou miru nejak sem to nehonil jen jsem to pri rozjezdu tocil do 4000 ot. 1,2,3 a pak klid pekne pianko 5 KM a uz to parilo tet zhanim kde to opravim nemam totiz garaz
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=c09u9bZs0O4
ucenny z nebe nespadl
|
20.11.10, 10:04 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Dokud neprší, tak i před panelákem. Já to sice dělal pod přístřeškem, ale na druhym autě už jsem se pod střechu nevešel a dělal jsem to na zahradě...
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
20.11.10, 11:08 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Tieto 8v motory su na taketo opravy paradne... za 2h mas dole a za dalsiu 1h je spat
bez potreby nejakeho specialneho naradia.
Takze hocijaky mini servis sa potesi
LEN POZOR, vlozky musia po stiahnuti vytrcat 0.04 az 0,12 nad rovinu bloku.
Tak nejakeho kdo to vie aj zmerat
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
20.11.10, 12:50 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
0.07
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.11.10, 13:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|