Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 21:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 Regulace tlaku paliva u karburátoru. 
Autor Zpráva
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Hoj,možná budu mít hloupý dotaz,tak mě prosím nepeskujte
potřeboval bych vysvětlit jak se šteluje tlak paliva u karburátorového motoru,u MPI je to tak že se před lištu dá regulátor a až se dosáhne přednastaveného tlaku,tak regulátor vrátí palivo zpět do nádrže a tím pádem se v liště udržuje tlak který je nastaven na regulátoru.(nevím zda to říkam zprávně :roll: )
Je to u karburátoru stejné? Nebo to má řešené nějak jinak? Viděl jsem to na upraveném motoru s čerapdlem Facet.
Dík za ohleduplnost při mé neznalosti :D

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


7.1.11, 21:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
AC pumpa dává malej tlak a ten udrží jehlovej ventil v karbecu

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.1.11, 21:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
U mechanické pumpy dojde při zavření jehlovýho ventilu k pozastavení práce čerpadla. Tzn. vznikne protitlak na membránu čerpadla což podrží membránu v dolní pozici a náhon (páčka) čerpadla se po vačce jen volně pohybuje. Když se člověk podívá na řez čerpadlem tak to hned pochopí. Sání je přes páčku od vačky a výtlak je pružinou pod membránou.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


7.1.11, 22:03
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ale já myslím když tam dám čerpadlo Facet(elektrický) AC pumpu ůplně odstraním a dám tam regulátor tlaku paliva např. tenhle http://www.highperformanceparts.cz/regulator-tlaku-paliva-profi-kit.1090

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


7.1.11, 22:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ptal ses na to jak to má řešené karburátor ne jak to udělat s Facetkou... Mimoto mám ten pocit že Facetka vystavuje (pozastavuje při uzavření jehlovýho ventilu) taky.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


7.1.11, 22:12
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
musíš dát nízkotlakou Facet a nemusíš nic řešit

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.1.11, 22:16
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Niesom si isty ale nefunguje odbublinkovac na karbosovom fave aj ako pretlakovy ventil ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.1.11, 17:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Přesně tak. Karburátorový motor pracuje s velmi nízkými tlaky v podávacím palivovém potrubí oproti vstřikovacím motorům a proto tento tlak udrží i jehlový ventil v karburátoru. Pokud je čerpadlo facet ve variantě pro karburátorové motory, není třeba řešit žádný obtok, redukční ventil a podobně. To by bylo na místě při použití čerpadla určeného pro vstřikování.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


10.1.11, 17:10
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ale co já vim,tak fávo má vratné potrubí do nádrže,takže kdyby se před karbec dal ten regulátor,tak by to mohlo fungovat jak u vstřikování,nebo se mílím :roll: ?

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


10.1.11, 18:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
jde o zbytečné vymýšlení hovadin a plýtvání penězi, pokud použiješ elektrické podávací čerpadlo určené pro karburátorový motor (tuším 0,5-0,8 kPa - střelba od boku), nic z těchhle hovadinek nepotřebuješ.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


10.1.11, 18:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
A ono myslím že Nepér má Facetku ne? Jinak ten tlak je cca 0,35 - 0,40 bar.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


10.1.11, 18:10
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
OK,dík za odpovědí :wink:

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


10.1.11, 18:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Dáváš blok bez díry, nebo vačku bez vačky, že potřebuješ elektriku? Jinak já tu pumpu mám zapojenou, jako by to byla mechanická na bloku... co si nevezme karburátor jehlovým ventilem, odteče tou bílou věcí zpět.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


10.1.11, 18:53
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Řeším toto:

Obrázek

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


10.1.11, 19:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
takze dalsi picovinu :D

s facetkou tady jezdi-lo hodne lidi (semik, T2, neper) a kdyz je nizkotlaka, tak nemusis nic resit, vsechno si poresi jehlovej ventil, pripadne odbublinkovavac

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


10.1.11, 19:22
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz