Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 01:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Teplota motora se nezveda 
Autor Zpráva
Příspěvek Teplota motora se nezveda
Zdravim ,mam favorita r.v. 89 a nechce mi vylezt teplota aspon na pulku budiku,ani po delsi jizde t.j. 30km proste nevyleze,zda se mi ze by to mohl byt termostat???protoze ted uz takova zima neni aby to nevylezlo do pulky budiku. :?:


26.2.06, 13:05
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Pokud máš pochybnosti o termostatu,máš několik možností jak zjistit zda funguje.Nejrychlejší je -po nastartování studeného motoru kontroluješ rukou teplotu hadice od termostatu k chladiči.Pokud začne být teplá je termostat stále otevřen a voda proudí přez velký okruh./přez chladič/.Pravděpodobnost toho co popisuješ to termostat bude. čus


26.2.06, 15:06
Profil
Příspěvek 
Nebo otevírá brzy když se teplota vyšplhá aspoň do poloviny. Kdyby byl otevřený naplno stále, tak se ručička při tomhle počasí ani nezvedne.


26.2.06, 18:43

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Ale zvedne,ovšem při jizdě ve městě ,prostě kde nestačí nápor vzduchu chladit. čus


26.2.06, 19:05
Profil
Příspěvek 
Jestli ti to normalně topí tak to bude čidlo teploty


26.2.06, 20:15
Příspěvek 
Na to jsem zapomel topí.Pockat cidlo,to je kde?Jsem v autech trochu neznalej, vim jenom o termostatu a spinaci vetraku tohle nema strikacku.


26.2.06, 20:25

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Nejsem si u Fava jist,ale hledej ho před termostatem.
K tomu topení.I když bude vadný termostat,topit to bude,ale míň.Ohřátá voda koluje celým okruhem,to je motor-topení-chladič, a nestíhá se v tomto období ohřát. čus


26.2.06, 21:06
Profil
Příspěvek 
Neni to náhodou spinac co je na hadici od nadobky ?tam je jeden drat.Je fakt ze ale to topi min.
Na to sem si tady stezoval,takze uz je asi jasno termostat je v haji.


26.2.06, 21:51

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Víc jak jasný. čus


26.2.06, 23:08
Profil

Příspěvky: 14
Bydliště: Galanta SR
Příspěvek 
Caute ja mam taky problem ze voda v aute mi ide az na 105 apotom naspat na 70-75, termostat uz bol vymeneni no to nepomohlo, tak isto robi povedali mi ze to moze robit prasknute tesnenie pod hlavou valca? alebo co moze sposobit tento problem, prosim poradte...diky....


15.3.06, 17:33
Profil

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Také bych vsadil na termostat,ale pokud je nový /i ten muže být vadný/.Ale soudím,že je zavzdušněný systém,nebo vadné víčko na expan. nádobce. čus


15.3.06, 18:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek David
favo se odvzdušňuje samo to není 120 :wink:


15.3.06, 19:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
vopaje píše:
Také bych vsadil na termostat,ale pokud je nový /i ten muže být vadný/.Ale soudím,že je zavzdušněný systém,nebo vadné víčko na expan. nádobce. čus
mel sem(mam) stejny problem. no termostat sem menil 2x, pak i to viko exp. nadobky. podarilo se mi to odvzdusnit a ted to zas blbne jen s tim rozdilem ze mi teplota nejde na 105° ale rovnou mi to vyvari celou expanzku a jeste kousek. Jedine me uz napada vymenit celou exp. nadobku, jestli tesni a taky mam na ni zrezle to oplechovani co je na vnitrni casti hrdla - je asi v polovine jeho vysky, takze se mi nezda, ze by melo vliv na tesnost.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


15.3.06, 19:40
Profil

Příspěvky: 14
Bydliště: Galanta SR
Příspěvek 
Hosi to vicko exp. nadobky by tolko robilo? co na tom moze byt zle ved to je len vicko, ne? ale nejaky ventil je na tom?


15.3.06, 20:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
olajto111 píše:
Hosi to vicko exp. nadobky by tolko robilo? co na tom moze byt zle ved to je len vicko, ne? ale nejaky ventil je na tom?
Ventil nevim je tam ta pruzina co se stlaci, kdyz ti jde voda(para) do prepadu, ale hlavne to tesneni - udrzuje v chlazeni mirny pretlak, takze ti to nevari pri tech 95°-100°C ale az pri 110°az 115°C, kdyz tak me nekdo opravte - ty teploty si moc nepamatuju.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


15.3.06, 20:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz