Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Autor |
Zpráva |
Fojttmutt
Příspěvky: 162 Bydliště: Trpín
|
Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Zdravím, před pár dny mi auto začalo cukat, až schcíplo. Pak na několikatý pokus to šlo, ujel jsem kilometr a konec. Auto zdechlo. Tohle mi dělalo auto poslední týden. Včera kekslo ůplně. Když po dlouhé době zkusím nastartovat, tak to jen chytne a v zápětí zdechne. Elektrika čista - kontakty a nové dráty.Už půl roku to jezdilo v pohodě a z ničeho nic to nechce jezdit.Vedení paliva jsem prošel a pročistil / vyměnil od ,, čerpadla " až po AC pumpu. Bez problému, stejně jako elektrika. Auto jelo ( mám karbec JIKOV ) bez problému at na palec rozdělovače 0 ohmů ( pro felície) i pro favorita 5k ohmů (5tis.) tak to auto jede ... Takže i když jsem vyměnil ETZ VN + rozdělovač i cívku, tak to stejně nehlesne. Oddělal jsem sání a po vstříknutí do karbece auto chytne - takže problém v dodávce paliva. Včera jsem měnil těsnění AC pumpy, tak jsem to akorát zk*rvil, protože při točení motoru to teče ...i Tak přes touhle ,,opravu " to nechtělo chytnout a jet vůbec - možná částečná vina. Četl jsem tu, že je špatná akcelerační pumpička. Je to možné popř. vasše názory ? A jak se projevuje vadná akcelerační pumpička ? taky to když to ještě jelo chytalo jen na volnoběh, jak jsem chtěl přodat, tak to začalo auto zdechat, na trošku plynu nemožn nastartovat ..vysralo se to během 50-100km......
_________________ Forman 135 LSe ¨92.rv 5 , 5 - 6 , 5 L/100km max. 160km/h Forman 135 L ¨´¨ 92.rv 6 , 5 - 7 , 5 L/100km max. 175km/h Favorit LPG 136 L 90.rv 7 , 0 - 9 , 5 L/100km max. 165km/h
|
26.4.13, 22:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Akceleračná pumpička s tým nič nebude mať,strieka pri stlačení plynu.Je v karbeci vôbec benzín?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
26.4.13, 22:46 |
|
|
Fojttmutt
Příspěvky: 162 Bydliště: Trpín
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Když jsem demontoval karbec, tak v něm bylo minimálně 1/4 L benzínu ...pravda je, že byla částečně ucpaná tryska jak je přimo nahoře na karbeci, když se oddělá sání, pravo od klapky. tak napůl byla zanešená. Nevím jaká tryska je jaká, v servise servisujem jen auta se vstřikováním ......
_________________ Forman 135 LSe ¨92.rv 5 , 5 - 6 , 5 L/100km max. 160km/h Forman 135 L ¨´¨ 92.rv 6 , 5 - 7 , 5 L/100km max. 175km/h Favorit LPG 136 L 90.rv 7 , 0 - 9 , 5 L/100km max. 165km/h
|
27.4.13, 08:18 |
|
|
Fojttmutt
Příspěvky: 162 Bydliště: Trpín
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
když jsem do klapky dal trochu benzínu přes plastovou stříkačku ( injekční ) tak auto okamžitě chytlo ..
_________________ Forman 135 LSe ¨92.rv 5 , 5 - 6 , 5 L/100km max. 160km/h Forman 135 L ¨´¨ 92.rv 6 , 5 - 7 , 5 L/100km max. 175km/h Favorit LPG 136 L 90.rv 7 , 0 - 9 , 5 L/100km max. 165km/h
|
27.4.13, 08:19 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Vyčisti tie trysky (vzdušníky).Každopádne karburátor musí byť čistý,aby spoľahlivo fungoval.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
27.4.13, 09:01 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
A funguje sytič, nebo lépe řečeno přívěra? Před nastartováním sešlápneš plyn. pedál až na podlahu a pak povolíš? Po tomto úkonu by měla být zavřená ta klapka nahoře na karbecu. Po naskočení motoru, nebo už během točení startérem by se měla jemně otevřít na mezeru asi 1mm. Po chvíli se má otevřít více na mezeru asi 2mm. Bez funkčního sytiče jde do motoru málo paliva a většinou jde motor hodně špatně, nebo chcípne.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.4.13, 13:11 |
|
|
Fojttmutt
Příspěvky: 162 Bydliště: Trpín
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Problém vyřešen, nefungovala AC pumpa, nevím jak si to vysvětlit...Vyměnil jsem ze š120...ted už to funguje no problém, jinak sytič, ano, používám to tak, v zimě 2x sešlápnu ..jinak jsou problémy než se ohřeje motor
_________________ Forman 135 LSe ¨92.rv 5 , 5 - 6 , 5 L/100km max. 160km/h Forman 135 L ¨´¨ 92.rv 6 , 5 - 7 , 5 L/100km max. 175km/h Favorit LPG 136 L 90.rv 7 , 0 - 9 , 5 L/100km max. 165km/h
|
27.4.13, 18:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
U AC pumpy jak jsi psal, že jsi měnil těsnění, tak bylo myšleno to mezi pumpou a blokem motoru?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.4.13, 12:50 |
|
|
Zbynas
Příspěvky: 14
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Hoši nechcu zakládat noví téma když mám stejnej problém akorát na stříkačce jednobodu když jedu a přidávám pomalu tak to je v poho ale jakmile dam plnej nebo přišlápnu trocha rychlejc plyn tak to cuká ze začátku potom to přestane a začne se to rozíždět dělá to furt nevíte čím by to mohlo bejt, jako by ten motor chvíly nevěděl jakou má dát dávku paliva ne bo co ?
|
28.4.13, 18:18 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Zmeraj tlak paliva a vymeň čerpadlo.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
28.4.13, 18:33 |
|
|
Zbynas
Příspěvky: 14
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
jo a molh bys mi napsat čím se to dá změřit a kolik by to tak mělo dávat jako nějakou hodnotu ?
|
28.4.13, 19:36 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Jedine servis,alebo nejaký homoprípravok.Tlak by mal byť 0,1MPa.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
28.4.13, 20:36 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Tlak samotného čerpadla je max 0,3MPa. Regulátor tlaku centrální vstřikovací jednotky musí nastavovat 0,1MPa vůči tlaku v tělese filtru.
|
28.4.13, 20:48 |
|
|
Zbynas
Příspěvky: 14
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Ok zatím díky možná mě ted napadá a nemoh by tam být přicpanej filtr palivovej a mohlo by to dělat to cukání ?
|
28.4.13, 22:04 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Cukání za jízdy Škoda Favorit 135l
Mohol.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
29.4.13, 09:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|