Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.10.24, 10:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 7
Příspěvek Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Zdravím,

mám dotaz ohledně toho silného plechu ve tvaru U s dírami po stranách, který je u motoru Škoda 1.3MPi příšroubován pod 3 šrouby hlavy hned za ventilovým víkem. Plní tam nějakou funkci, nebo je to jen pomůcka pro zavěšení agregátu při montáži do vozidla? Momentálně ho tam nemám, tak přemýšlím, jestli je to moc špatně a nebo jestli to nevadí.

Je to ten černej plech pod 3 šroubama hlavy
Obrázek

K.


18.5.14, 12:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10229
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
podle mě řešíš prasečiny, pokud jsou v bloku dost dlouhý závity aby tam šly šrouby i bez konzoly, tak na to ser...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


18.5.14, 12:27
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Pravda, to bys musel dát zároveň nový těsnění pod hlavu, protože povolením těch šroubů a novým utažením se obávám, že by si hlava dosedla trochu jinak a pak řešil mizející vodu atd.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


18.5.14, 12:36
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Jo já o tom přemýšlím už pár dní a ptám se zkušenějších, abych to právě nepodělal. :wink: Šrouby šly dotáhnout podle plánu, závit v bloku byl zřejmě dost dlouhej.


18.5.14, 12:48
Profil
rejpal

Příspěvky: 18251
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Řekl bych že bez konzole by měly být pod těmi šrouby podložky, takže by šrouby neměly jít v závitu výrazně níž.


18.5.14, 14:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Jo podložky jsem tam měl i přes tu konzolu a ty podložky jsem tam samozřejmě vrátil. Podložky jsem nedával jen na ty krajní šrouby, co drží ventilovej rozvod.


18.5.14, 14:59
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4134
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Že ten držák chybí u felicie nevadí, ale zapomeň ho někdy dát u 105/120, to se pak hodně nakurvuješ, protože na to zpravidla přijdeš až na poskládanám motoru, když nasazuješ filtrbox a nemáš ho k čemu přišroubovat :mrgreen:

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


18.5.14, 15:11
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Ok, tak jestli je to na Feldě k ničemu a většina mi říká, že to nevadí, když to tam nemám, tak stejně jsem motor ještě nikdy nevyndaval a doufám, že ani nebudu muset :mrgreen: tak to tam nebudu dávat. U tý 120 si dovedu představit tu armádu kurev :lol: jestli to tam funguje takhle.


18.5.14, 16:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
pozor na to, radšej ho tam daj, nakoľko hĺbka závitov pre šrouby je dosť na hrane, ja vždy pred montážou hlavy prebehnem závity so šroubom bez podložky, šroub je tak na tesno že ani nedosadne na hlavu, takže s hrúbkou toho plechu, alebo príslušných podložiek sa počíta...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.5.14, 17:55
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Tak psal, že podložky tam dal, ne tu rampu. Ideální to není, ale pokud nemá problém, tak bych to neřešil... A pokud by šrouby nedosedly hlavou na hlavu, tak už by problém měl zcela určitě-vaření, mizící voda atd.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


18.5.14, 17:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
dal podložky pod šrouby ktoré tam sú aj tak, alebo pridal na hrúbku tej rampy ďalšie podložky?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.5.14, 18:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10229
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
neřešte problémy kde nejsou, konzola tam neni, nikde nic nechčije, vodu to nežere, šrouby tam zašroubovat šly...buh vi, jestli ještě někdy někdo vubec bude tu palicu sundávat...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


18.5.14, 18:12
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Dal tam podložky, co tam normálně jsou, navíc nedal žádné, ale vynechal rampu. Jak píše Crowack, já s ním souhlasím, nehledat problém tam, kde není....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


18.5.14, 18:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
hmm, v tom prípade pochybujem že hlava sedí na bloku tak ako má, bez podložky tam je tam málinka medzera, a ešte sa niečo deformuje tesnenie, takže... nie som istý... no pokiaľ funguje možno niektoré bloky majú vŕtané a rezané závity hlbšie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.5.14, 20:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10229
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
vždycky tam musí byt nějaká rezerva a výběh závitu, takže bych to nějak moc neřešil...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


18.5.14, 20:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz