Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 12:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 karbec 136 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek karbec 136
Pánové potřebuji o tomto karburátoru vědět co nejvíce !!! To znamená trysky, vzdušníky, difuzory atd.

Děkuju moc...


Dál se chci zeptati o kolik stoupne spotřeba když se sundá z filtrboxu ten plastovej bok co de od filtru k zadnim světlum. Měl sem teda celou dobu nohu na podlaze a etě ladili předstih, takže dostal na prdel, ale mě připadá že sem jel tak za 15 snad. :shock: :shock: :shock:

Co vy na to ???

Nezapomente na ten karbec...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


2.4.07, 13:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Takže pokud je to karbec z rapida 136 tak hodnoty jsou následující: Průměry hrdel: 32/32, Difuzory 22/24, Hlavní trysky 115/135 Hlavní vzdušníky 200/160, Volnoběžná a přechodová tryska 50/50, Volnoběžný a přechodový vzdušník 130/120, Přídavná tryska volnoběhu 100, Spouštěcí tryska (sitičová) 140, Spouštěcí vzdušník 7(mm), Výstupní tryska sitiče 1,9 (mm),
Akcelerační pumpička: Injektor 50, Obtoková triska (kanál) 60, Vzdušníky regulace membrány druhého stupně 130/80, Jehlový ventil 1,5 (mm) Přípojka odsávání 1,2 (mm) Základní nastavení klapek 0,10-0,12 mm, Výška hladiny od horní hrany plovákovej komory 20+-1mm Volnoběh 770-820 Obsah CO na volnoběh 0,8-1,5, Nástřik akcelerační pumpičky za 10 zdvihů: 5-7 cm3 Pokud ještě něco chceš tak se ptej.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


2.4.07, 14:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tím, že jsi sundal ten plastový bok si úplně rozhodil nastavení bohatosti směsi, protože ten plast klade vzduchu odpor a teď tam může volně. Nám to jednou vypadlo a auto vůbec netáhlo, nedrželo volnoběh a skákalo.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.4.07, 14:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Veškeré tyto info můžu napsat o těchto karbcích: Š100-110-1203 DDSR, Š100-110-R-L-105-120-1203-Tatra EDSR, Pak všechny SEDR od Š105 přez TAZ až po Tatru, Wartburg SEDR, Š136 SEDR, Favorit LEKR (Pierburg 2E3), Lada 2101 2102 21011 21021 2121 2103 2106, Volha, Moskvič, Fiat 125(1300-1500) WEBER

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


2.4.07, 14:13
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Ano takovéhle odpovědi mám rád...
Za karbec děkuji to sem chtěl, popř. se kdyžtak ozvu.

No mě to zase po tom sundání víka jede jako svina a má hezkej zvuk na plnej kotel - hlavně na 2. stupen :lol: :lol: :lol:

Akorath ta spotřeba no...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


2.4.07, 14:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Na benzín se to může chovat jinak než na plyn, ale tu spotřebu bych přisuzoval změně bohatosti.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.4.07, 14:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Bohatost mam zatim nastavenou od oka. Tedy od té doby co se dělala GO motoru.
Tak nevim, až udělám pořádně rozdělovač, aby byl bez vůlí, tak pudu etě jednou na stroboskop. pak na emise kvůli tý bohatosti - doufám že mě to zase rozladě jak minule.

Zatim dikas...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


2.4.07, 14:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak jestli chceš jezdit bez toho plastu, tak musíš jít na emise taky bez něj, jinak se to zase rozhodí až ho sundáš. Jo a proč bez toho vlastně jezdíš?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.4.07, 15:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Ale já bez něj nejezdím. Sem ho sundal jenom, abych si zkusil jesi to má vliv, nebo nemá, Kámoši maj filtrbox ořízlej celej tak, že čučí celej filtr. Já zkusil jenom todle a když vidim co to dělá, tak už sem ho dal zpět.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


2.4.07, 15:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já ho tam měl celej akorát sem z něj kuchnul tu klapku :wink:
te´d je tam želenej upravenej - sahá pod díru v kapotě

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.4.07, 16:24
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Dále bychom potřebovali zjistit, jaký karbec vůbec máme ??? Pac je to nejaká přestavbička s různým mixem trysek.
Takže jesi to prej pude osadit i na jinej karbec, myslí, jestli když do SEDRa 120 nacpe včechny tydle části ze 136 jesi to pojede jako 136 ???
Dále je tu otázka jak se měří průměr hrdla a rozměr difuzoru ???

Jinak co byste doporučovali za typ karburátoru na Fávo 136 umístěný ve 120 čtyřkvalt ??? Požadavky jsou: 1. normální spotřeba a za 2. co největší výkony. :lol: :lol: :lol:

Zatim dikas...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


2.4.07, 21:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
[quote="Martin 007"]Dále je tu otázka jak se měří průměr hrdla a rozměr difuzoru ???
rozměr difuzoru (číslo) je vidět zhora v každé komoře
ty bys potřeboval asi něco takového :lol: (na mě moc peněz)
http://www.skodamototuning.szm.sk/ddsr/page_01.htm

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


2.4.07, 22:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Dále bychom potřebovali zjistit, jaký karbec vůbec máme ??? Pac je to nejaká přestavbička s různým mixem trysek.
Takže jesi to prej pude osadit i na jinej karbec, myslí, jestli když do SEDRa 120 nacpe včechny tydle části ze 136 jesi to pojede jako 136 ???
Dále je tu otázka jak se měří průměr hrdla a rozměr difuzoru ???

Jinak co byste doporučovali za typ karburátoru na Fávo 136 umístěný ve 120 čtyřkvalt ??? Požadavky jsou: 1. normální spotřeba a za 2. co největší výkony. :lol: :lol: :lol:

Zatim dikas...


No tak určitý hodnoty dírek má i horní výko což v něm to neupravíš jen pouze záměnou víka, a original Š135 je SEDR 22 00 a Š136 SEDR 23 00 ještě ti můžu najít výrobní čísla jednotlivejch karbců na jednotlivý motory, v některejch karburátorech to bylo vypsaný na dně plovákovej komory ale tam bylo pouze výrobní číslo a jaký to má průměry difuzorů. Jinak ty průměry difuzorů jsou napsaný přímo na nich z vrchu třeba 20/24 je na první klapce 20 a druhej 24 ale jestli to máš zapráskaný tak je to mizerně vidět, nejlepší je posvítit.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.4.07, 12:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jo a ten průměr hrdla no to stačí otočit karbec vzhůru nohama a změřit to u klapek ale v podstatě ti to je na nic protože všechny škodovky mají 32/32 jen Favorit má 28/30 a Tatra 613 EDSR typ 2908 má 32/34 a 613-2 SEDR typ 2934 má 32/34

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.4.07, 12:46
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Pánové potřebuji zjistiti základní nastavení karburátoru SEDR 130.

Hlavne okolik se má vrátit šroub bohatosti směsi po jeho úplném zašroubování ???

2.5 otáčky ???

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


10.4.07, 15:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz