Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 11:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 karburátor 
Autor Zpráva

Příspěvky: 73
Příspěvek karburátor
zdar. mal by som na vas otazku. existuje do skodovky (120L, r.v. 1982) taky karburator aby som nemusel pouzivat sitic pri startovani motoru za studena? a ak hej je to problem prerobit? diky za odpovede.


24.4.07, 10:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
existuje dokonce už ho tam máš :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.4.07, 10:33
Profil ICQ

Příspěvky: 73
Příspěvek 
Sadra17 píše:
existuje dokonce už ho tam máš :wink:


no to asi nie pretoze pri startovani musim pouzivat sytic pretoze inak by to skapalo


24.4.07, 10:48
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Martin_O píše:
Sadra17 píše:
existuje dokonce už ho tam máš :wink:


no to asi nie pretoze pri startovani musim pouzivat sytic pretoze inak by to skapalo


vyčistit seřídit :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.4.07, 10:54
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: karburátor
Martin_O píše:
zdar. mal by som na vas otazku. existuje do skodovky (120L, r.v. 1982) taky karburator aby som nemusel pouzivat sitic pri startovani motoru za studena? a ak hej je to problem prerobit? diky za odpovede.

Obecne se ma za to, ze automatickej sytic je swinstwo. Pokud by se jednalo o nejaky "elektronicky" karburator, ktery se mozna nekdy vyvazel na 120LS do Britanie nebo kam.. tak od nej ruce pryc.

Neboli jednoduse: Nelze doporucit a nebude to v SK zrejme legalni.

Spis je lepsi nechat si zkontrolovat, proc to chcipe, mohly by to delat spatne serizene dorazy klapek napriklad.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


24.4.07, 10:57
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 73
Příspěvek Re: karburátor
Viky píše:
Martin_O píše:
zdar. mal by som na vas otazku. existuje do skodovky (120L, r.v. 1982) taky karburator aby som nemusel pouzivat sitic pri startovani motoru za studena? a ak hej je to problem prerobit? diky za odpovede.

Obecne se ma za to, ze automatickej sytic je swinstwo. Pokud by se jednalo o nejaky "elektronicky" karburator, ktery se mozna nekdy vyvazel na 120LS do Britanie nebo kam.. tak od nej ruce pryc.

Neboli jednoduse: Nelze doporucit a nebude to v SK zrejme legalni.

Spis je lepsi nechat si zkontrolovat, proc to chcipe, mohly by to delat spatne serizene dorazy klapek napriklad.


ono motor slape uplne v pohode ked sa zahreje aspon trosku neni problem a nezdochne to. ja som len chcel ze ked idem uplne za studena startovat, tak som chcel vediet ci nie je nejaky original karbec aby som nemusel pouzivat sitic pri starte. ono nastartuje aj bez sitica aj za studena ale neudrzi na volnobehu otacky lebo je studeny motor az ked sa trocha zahreje tak potom uz nie je problem. tot vse


24.4.07, 11:05
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: karburátor
ono motor slape uplne v pohode ked sa zahreje aspon trosku neni problem a nezdochne to. ja som len chcel ze ked idem uplne za studena startovat, tak som chcel vediet ci nie je nejaky original karbec aby som nemusel pouzivat sitic pri starte. ono nastartuje aj bez sitica aj za studena ale neudrzi na volnobehu otacky lebo je studeny motor az ked sa trocha zahreje tak potom uz nie je problem. tot vse[/quote]

Sadro, co mu to namlouvas ??? pokud je motor studenej, sytiuc pouzit musis, jinak se smes srazi na potrubi a do valce se nedostane.Sytic je nutnost, bez nej to nejde a karbec bez sytice na 120 neni

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


24.4.07, 13:16
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
a proc nechces sytic pouzivat??? Zapominas ho pak vypnout nebo jaky mas duvod?? :D


24.4.07, 13:42
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
LEKR nepasuje? ten ma auto sytic, akurat je na favo :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


24.4.07, 13:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
deekay píše:
LEKR nepasuje? ten ma auto sytic, akurat je na favo :)


No někdo tady už přece nacpal na 120-cítkovej motor karbec z Fáva; přes nějakou redukci...a máš sytič automat...

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


24.4.07, 14:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
lekr rsp pierburg karbec favorit nemá vôbec sytič, hovorí sa tomu vzduchová prívera, riadi ju bimetal a súčastne trocha zvyšuje voľnobeh.
funguje na princípe priškrtenia prívodu vzduchu na 1 komore a tým vytvorí väčší podtlak na difúzore a tým si strhne viac paliva, je jednoduchší a spoľahlivejší, a hlavne automatický.... :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.4.07, 19:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Thobiash píše:
deekay píše:
LEKR nepasuje? ten ma auto sytic, akurat je na favo :)


No někdo tady už přece nacpal na 120-cítkovej motor karbec z Fáva; přes nějakou redukci...a máš sytič automat...


To som bol ja. :lol: A som s tým maximálne spokojný. Akurát tam by musel ešte vyriešiť odbočky z chladiaceho okruhu na vyhrievanie sytiča. :wink:

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


24.4.07, 19:09
Profil

Příspěvky: 73
Příspěvek 
takze nie je to nic jednoduche urobit a za druhe by mi to asi na STK neschvalili keby to uvideli :) no ni budem pouzivat aj nadalej sitic :) a neslo mi o to ze by som zabudol vypinat sitic len so si to chcel pri startovani zjednodusit. ale na jar sa chystam kupit nove auticko tak dufam ze to vyde. ale aj tak diky moc zarady


25.4.07, 06:30
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A co tě vlastně tak štve na tom sytiči?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.4.07, 12:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Šemik píše:
A co tě vlastně tak štve na tom sytiči?


Moc práce po ránu za něj zatáhnout :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.4.07, 12:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz