Autor |
Zpráva |
florisimo
Příspěvky: 220
|
snižování hlavy
mám auto na plyn a zdá se mi dost líné, dostatečně nevyužívá palivo. Motor už má taky dost natočený, těším se až odejde a budu moct dat novej. Dám tam 136, páč má větší kompresní poměr a pro LPG to bude lepší. Když už budu u toho motoru, mám snížit i o trochu hlavu? Tak o 0.5mm? By to pak mělo kompresní poměr něco přes 10 a to by plyn mohl dát, ne? Co vy na to?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
1.5.07, 20:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
tomu plynu to určitě prospěje hlavně starty miloš
|
1.5.07, 20:35 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: snižování hlavy
florisimo píše: mám auto na plyn a zdá se mi dost líné, dostatečně nevyužívá palivo. Motor už má taky dost natočený, těším se až odejde a budu moct dat novej. Dám tam 136, páč má větší kompresní poměr a pro LPG to bude lepší. Když už budu u toho motoru, mám snížit i o trochu hlavu? Tak o 0.5mm? By to pak mělo kompresní poměr něco přes 10 a to by plyn mohl dát, ne? Co vy na to? dej tam písty ze 136 teda pokud se jedná o favo 135, tím pádem steho uděláš 136ku a nemusíš snižovat ani hlavu
|
1.5.07, 21:10 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Ale no tak, jen tak si přehodit písty z jiného motoru ??? To se přeci nedělá...
To snad ani nemůže normálně dlouhodobě šlapat ne ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
1.5.07, 21:17 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
no tak chlapi, o kolik to mám snížit?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
1.5.07, 21:39 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
florisimo píše: no tak chlapi, o kolik to mám snížit?
No pokud by jsi to chtěl snížit tak by bylo dobrý udělat klomplet GO páč když zvedneš tlak o moc tak ty to na tom starým spodku (ojniční pánve) udělá neplechu. Jinak pokud chceš jen tu hlavu bez GO tak 0,25-0,5 víc ne ee
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.5.07, 21:51 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tech 0,5mm by se dalo a motoru to nejak zvlast neuskodi.....
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
2.5.07, 12:36 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: snižování hlavy
škodař píše: florisimo píše: mám auto na plyn a zdá se mi dost líné, dostatečně nevyužívá palivo. Motor už má taky dost natočený, těším se až odejde a budu moct dat novej. Dám tam 136, páč má větší kompresní poměr a pro LPG to bude lepší. Když už budu u toho motoru, mám snížit i o trochu hlavu? Tak o 0.5mm? By to pak mělo kompresní poměr něco přes 10 a to by plyn mohl dát, ne? Co vy na to? dej tam písty ze 136 teda pokud se jedná o favo 135, tím pádem steho uděláš 136ku a nemusíš snižovat ani hlavu já sem četl že do jetýho motru dali 136koví písty a nový kroužky a valil jak drak ale tak četl sem to nezkoušel sem to
|
2.5.07, 13:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Martin 007 píše: Ale no tak, jen tak si přehodit písty z jiného motoru ??? To se přeci nedělá...
To snad ani nemůže normálně dlouhodobě šlapat ne ???
když to dá s novýma vložkama
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.5.07, 15:04 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak s vložkama jo potom...ale o tom nikdo nemluvil. Psalo se o přehazování pístů...tak to třeba jenom nedomyslel...no.
A třeba jsem zaostalej v telepatii...
Martin 007
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
2.5.07, 15:47 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tak i 1,5 je dobrejch pak to musíš dál upravit nás to stálo 5t.kč ale jistě budou i držaší
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
3.5.07, 05:41 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
Otazecka na kolik tak vyjde snizit hlavu o 0.5mm ?
A je to vubec poznat na tom motoru ? (Favo 136 provozovany dlouhodobe na LPG)
|
4.5.07, 20:47 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Dr Meduza píše: Otazecka na kolik tak vyjde snizit hlavu o 0.5mm ? A je to vubec poznat na tom motoru ? (Favo 136 provozovany dlouhodobe na LPG)
my s kamosem sme ji snizovali o 1,3mm a stalo nas to 600kil
|
4.5.07, 21:06 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak 600kil asi ne co... páč to je podle mě 600 000 Kč a to je mazec teda...
No nic ale jinak docela pěkná cena no...dělali jste to přes kámoše nebo přes oficiál ve firmě jako zakázku ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
4.5.07, 21:59 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Martin 007 píše: Tak 600kil asi ne co... páč to je podle mě 600 000 Kč a to je mazec teda... No nic ale jinak docela pěkná cena no...dělali jste to přes kámoše nebo přes oficiál ve firmě jako zakázku ???
Mě litinová -1mm za 250Kč..........Al Favo -0,5mm za flašku Ferneta, ale to už by známej...
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
4.5.07, 22:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|