Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 05:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Startování teplého motoru 
Autor Zpráva

Příspěvky: 18
Bydliště: Vysočina
Příspěvek Startování teplého motoru
Tak nevim na co se zamezit. Kdyz prijdou teple dny a motor se zahreje, tak se potom blbde startuje. Cim by to mohlo byt Diky. Ještě doplňuji: Forman r.v. 1992 s karbecem


Naposledy upravil apron dne 9.5.07, 12:14, celkově upraveno 1



9.5.07, 10:43
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Startování teplého motoru
apron píše:
Tak nevim na co se zamezit. Kdyz prijdou teple dny a motor se zahreje, tak se potom blbde startuje. Cim by to mohlo byt Diky


a na čem máš přišroubovyný ten motor miloš


9.5.07, 10:54
Profil

Příspěvky: 18
Bydliště: Vysočina
Příspěvek Re: motor
Mám Formana ´92


9.5.07, 12:17
Profil ICQ

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Ze by vadny automaticky sytic? Jakou mas spotrebu? Nak


9.5.07, 12:17
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš


10.5.07, 06:44
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš


miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně

_________________
Favorit 136L r.v. 1989, 50KW


10.5.07, 07:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ešte je možné že máš vysokú hladinu v karbeci a preplavuje ti to, to je dosť častá závada, skús novú ihlu aj s plavákom...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.5.07, 08:37
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
taky to muze bejt trochu moc bohaty...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


10.5.07, 08:40
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
a nebo to bere falesnej vzduch co ta deticka humova co je na ni prisroubovanej karb


10.5.07, 13:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Nakadah píše:
Ze by vadny automaticky sytic? Jakou mas spotrebu? Nak


favorit nemá sytič, ale přívěru vzduchu, já jen pro upřesnění miloš


10.5.07, 15:59
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Belial píše:
slovacek.milos píše:
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš


miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně



ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš


10.5.07, 16:03
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Belial píše:
slovacek.milos píše:
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš


miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně



ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš


rozdělovač mám půl roku novej českej, kabely taky, předstih mám naštelovanej na cca 9st. snad jenom ty rozvody sou horší - ještě moc nechrastěj ale je to poznat na palci když mám rozdělovač venku tak je bez vůle ale v motoru tam vůle je, a při štelování předstihu ryska taky trochu lítala.. ale nikdy sem rozvody neměnil tak z toho mám trochu strach

_________________
Favorit 136L r.v. 1989, 50KW


11.5.07, 11:24
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Belial píše:
slovacek.milos píše:
Belial píše:
slovacek.milos píše:
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš


miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně



ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš


rozdělovač mám půl roku novej českej, kabely taky, předstih mám naštelovanej na cca 9st. snad jenom ty rozvody sou horší - ještě moc nechrastěj ale je to poznat na palci když mám rozdělovač venku tak je bez vůle ale v motoru tam vůle je, a při štelování předstihu ryska taky trochu lítala.. ale nikdy sem rozvody neměnil tak z toho mám trochu strach


v pohodě vyměníš, kup si rozvody na fáčko, těsnění pod prsa a vanu, a gufero řemenice, mě to jde, ale každé desáté jsou orgie, na vaně polámu šest sroubků, kolečko královské hřídele se sekne a jedu švajcem do červena a milimetr, zas do červena a milimetr, spadne zadní axiál a motor nejde protočit a tak, zhruba jedny z deseti, určitě budeš v té lepší bilanci miloš


11.5.07, 18:03
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Belial píše:
slovacek.milos píše:
Belial píše:
slovacek.milos píše:
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš


miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně



ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš


rozdělovač mám půl roku novej českej, kabely taky, předstih mám naštelovanej na cca 9st. snad jenom ty rozvody sou horší - ještě moc nechrastěj ale je to poznat na palci když mám rozdělovač venku tak je bez vůle ale v motoru tam vůle je, a při štelování předstihu ryska taky trochu lítala.. ale nikdy sem rozvody neměnil tak z toho mám trochu strach


v pohodě vyměníš, kup si rozvody na fáčko, těsnění pod prsa a vanu, a gufero řemenice, mě to jde, ale každé desáté jsou orgie, na vaně polámu šest sroubků, kolečko královské hřídele se sekne a jedu švajcem do červena a milimetr, zas do červena a milimetr, spadne zadní axiál a motor nejde protočit a tak, zhruba jedny z deseti, určitě budeš v té lepší bilanci miloš


a musí se kůlivá temu vytahovat motor? jestli to de s motorem v autě tak bych se do toho pustil

_________________
Favorit 136L r.v. 1989, 50KW


11.5.07, 22:36
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Belial píše:
a musí se kůlivá temu vytahovat motor? jestli to de s motorem v autě tak bych se do toho pustil


de to ale nebude tam moc místa :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.5.07, 08:05
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz