Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
motory favorit
vie niekto aký je rozdiel medzi motormi 781.XXX a 787.XXX tie 787 sú BMM?
|
27.3.06, 11:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Whistler
Příspěvky: 61 Bydliště: [CR]-Prague
|
Skus sa pozriet sem http://favorit.unas.cz/tech/typy.htm ,ale motory oznacene 787 som este nevidel.BMM su aj motory 781.Existuju vobec tie 787?
_________________ Skoda Favorit r.v. 1994,50kW BMM,cervena,Sport Line
|
3.4.06, 09:45 |
|
|
Warman
Příspěvky: 136 Bydliště: Praha
|
Benzin 96OČ
Ahoj,
Zajimava stranka, dik za ni, ale neco mi na ni zarazilo... a totiz, ze 781.136 by se mel dle te stranky zivit 96 OČ... muze mi nekdo osvetlit, proc tomu tak je? Doufam, ze norozpoutam diskuzi na tema oktanove cislo a predstih...
Diky za odpovedi...
|
3.4.06, 15:40 |
|
|
Whistler
Příspěvky: 61 Bydliště: [CR]-Prague
|
Re: Benzin 96OČ
Warman píše: Ahoj,
Zajimava stranka, dik za ni, ale neco mi na ni zarazilo... a totiz, ze 781.136 by se mel dle te stranky zivit 96 OČ... muze mi nekdo osvetlit, proc tomu tak je? Doufam, ze norozpoutam diskuzi na tema oktanove cislo a predstih...
Diky za odpovedi...
Hmm tak to fakt neviem,nemoze to byt preklep?Mohol by sa vyjadrit niekto,kto tomu rozumie a vie,ako to ma byt.
_________________ Skoda Favorit r.v. 1994,50kW BMM,cervena,Sport Line
|
3.4.06, 16:11 |
|
|
Warman
Příspěvky: 136 Bydliště: Praha
|
No, pro možnost překlepu jsem si otevřel techničák od Favorit 136LS rv90, kde je na straně šest tabulka s několika parametry a mezi jinými se tam nalézá i kolonka Palivo /3f/ a ve sloupcích pro F136L/LS je napsáno "96 OČ"... trochu mi to překvapilo, protože se přiznám, že i na mě se rozšířil asi většinově zastávanej názor - Favorit - special 91...
A taky by mi zajímalo, jestli těch pět oktanů, když by bylo ještě s imitací olova, mělo nějakej výraznej vliv? - opakuji apel na nerozpoutání diskuze o předstihu a OČ
zatím...V
|
3.4.06, 17:23 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Hehe, tak jsem se byl taky podívat do techničáku a je tam opravdu 96OČ, ale je pravda, že to ce se dneska prodává jako natural 95 má určitě lehce přes těch 95 oktanů, takže je to jedno.
Jinak motory 135 by mohou jezdit na 91 i na 95(?6) a 136 jen na 95(?6)(takže žádnej speciál)...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
Naposledy upravil Nepér dne 3.4.06, 18:31, celkově upraveno 1
|
3.4.06, 18:23 |
|
|
Warman
Příspěvky: 136 Bydliště: Praha
|
No jasne, mne je relativne jasny, ze je vcelku fuk, jakej z těhle se tam nakonec naleje, mě jenom zajímalo, jestli někdo nemá ponětí, jak a kterou cestou technických vymožeností škodovka docílila toho, že dle doporučení výrobce je pro 136 nejlepší 96
|
3.4.06, 18:28 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Bych řek, že je to nějakej přežitek z doby, kdy tam ještě bylo olovo...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
3.4.06, 18:33 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
OC
No tam jde snad o velikost komprese ne? 135 ji ma mensi, proto 91, pro 136 je 95 (Super 96) oktanu.
|
4.4.06, 16:29 |
|
|
Jirka
Příspěvky: 36 Bydliště: Praha
|
Re: Benzin 96OČ
Whistler píše: Warman píše: Ahoj,
Zajimava stranka, dik za ni, ale neco mi na ni zarazilo... a totiz, ze 781.136 by se mel dle te stranky zivit 96 OČ... muze mi nekdo osvetlit, proc tomu tak je? Doufam, ze norozpoutam diskuzi na tema oktanove cislo a predstih...
Diky za odpovedi... Hmm tak to fakt neviem,nemoze to byt preklep?Mohol by sa vyjadrit niekto,kto tomu rozumie a vie,ako to ma byt.
motor 781.136 je ma oktanové číslo 95. U 781.135 B pouze bezolovnatý benzin, 136 B taky, ale 95
|
4.4.06, 18:24 |
|
|
Warman
Příspěvky: 136 Bydliště: Praha
|
no tak nevím, protože, když se podíváš na motor 781.136 X, tak má stejnej kompresní poměr a o oktan níže.Nemám k dispozici techničák k autu s motorem 136 X, ale předpokládám, že těch 95 tam bude taky, takže si pořád myslím, že to bude někde jinde...
A Š781.136 B ... tady na tý stránce píšou, že má kompresi 8,8:1 a palivo bezolovnatý benzin min 91 OČ, ovšem na stránkách TechWebu, konkrétně http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=131 se lez dočíst, že 136B má poměr 9,7 : 1 a pro všechny tři motory 136 palivo benzin / pro X a B jen bezolovnatý / 95OČ.Pak tedy babo raď...
|
4.4.06, 18:28 |
|
|
Jakub 120GLS
|
Tak má se to následovně - motor 781.135 má nižší kompresní poměr a v základu výkon 43kW Rozdíl je v tom, že tyto motory byly(v karburátorové verzi)původně určeny na vývoz - tedy i pro provoz na benzin s Oč 91, který se v té dob(totáč) používal venku jako bezolovo. Motor 781.136 má sériový výkon 46kW, 781.136X(pravděpodobně)má 50kW a jde o, že tyto motory, včetně typu 742.136(motor určený pro Š742 - typ M) mají jiak tvarovaný spalovací prostor, jiné písty a 50kW má jiné kanály v hlavě - kompresní poměr je 9,5-9,7:1. ještě dodávám, že motor781,135 má kompresi 8,8:1
Tož zdar!!
|
5.4.06, 06:43 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: motory favorit
rozpútal som zaujímavú diskusiu... k tomu typu 787 som prišiel z http://kani.plivnik.cz/kani.tuning/imag ... 1-1995.htm inak zaujímavá stránka o histórii Škody...
|
5.4.06, 22:23 |
|
|
Jakub 120 GLS
|
Lamo, to je označení typu Auta - nikoliv motou - motor je 781
|
7.4.06, 06:49 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jakub 120 GLS píše: Lamo, to je označení typu Auta - nikoliv motou - motor je 781
to ma tiež napadlo, ja iba tak mimochodom, že Favo 86 je typ 781 ( myslel som že podľa motora )
|
8.4.06, 08:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|