Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Studený starty jsou na sucho - nemaže 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek Studený starty jsou na sucho - nemaže
Když malinko dýl stojím, aby vystydnul motor, tak jako by mě stekl olej a pak když to chci natočit, tak to dělá strašnej kravál, nejspíš to je všecko suchý a svítí mazání, pak si sytič zvedne otáčky asi na 2tisíce a mazat to začne. Oleje je dost a je novej. Nejeto 93 tisíc kilometrů, favorit 136. Co je v prdeli?


30.7.07, 18:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Studený starty jsou na sucho - nemaže
Vít Široký píše:
Když malinko dýl stojím, aby vystydnul motor, tak jako by mě stekl olej a pak když to chci natočit, tak to dělá strašnej kravál, nejspíš to je všecko suchý a svítí mazání, pak si sytič zvedne otáčky asi na 2tisíce a mazat to začne. Oleje je dost a je novej. Nejeto 93 tisíc kilometrů, favorit 136. Co je v prdeli?


Běžný opotřebení, prostě někde máš větší vůli, možná na zubech zubového čerpadla a tím olej steče zpět do sacího koše no a pak při startu to prostě dýl trvá než to natáhne.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


30.7.07, 18:54
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Neklepe to? Loziska na klice, ojnicni loziska a loziska vacky v bloku. Me se pred lety hryzla vacka a ruplo rozvodovy kolo, nedavno sem daval novou vacku a zjistil sem ze mam lehce poskozeny prostredni lozisko a taky po startu chvili (min nez sekunda) sviti mazani. Dokud tam byla puvodni vacka tak to bylo OK pac na sobe mela bordel ... Mozna jak si tam dal polosintetiku ci co tak se neco rozpustilo :shock:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.7.07, 18:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek Re: Studený starty jsou na sucho - nemaže
Kristensen píše:
Vít Široký píše:
Když malinko dýl stojím, aby vystydnul motor, tak jako by mě stekl olej a pak když to chci natočit, tak to dělá strašnej kravál, nejspíš to je všecko suchý a svítí mazání, pak si sytič zvedne otáčky asi na 2tisíce a mazat to začne. Oleje je dost a je novej. Nejeto 93 tisíc kilometrů, favorit 136. Co je v prdeli?


Běžný opotřebení, prostě někde máš větší vůli, možná na zubech zubového čerpadla a tím olej steče zpět do sacího koše no a pak při startu to prostě dýl trvá než to natáhne.


no dobře, ale když to budu dál provozovat, tak to zničím, ne?


30.7.07, 18:57
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Matthes píše:
Neklepe to?
neklepe? V tom motoru to při startování tříská jak kdyby tam někdo drtil štěrk, pak jak zhasne mazání, dá to pokoj a pracuje normálně.
Matthes píše:
Loziska na klice, ojnicni loziska a loziska vacky v bloku. Me se pred lety hryzla vacka a ruplo rozvodovy kolo, nedavno sem daval novou vacku a zjistil sem ze mam lehce poskozeny prostredni lozisko a taky po startu chvili (min nez sekunda) sviti mazani.
svítí dýl než sekundu
Matthes píše:
... Mozna jak si tam dal polosintetiku ci co tak se neco rozpustilo :shock:
polosyntetika tam byla pět dní, z toho ten motor tři dni nic nedělal, a kvůli tomuhle efektu jsem ji vyměnil zpět za minerál, co jsem tak klasicky předtím dával, na první pohled se zdálo, že to pomohlo, ale jel jsem se s tím projet a je to v prdeli zrovna tak


30.7.07, 19:01
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja teda nejsem nakej odbornik :( ale pokud to dela od ty vymeny, tak se tam tou polosyntetikou treba neco rozpustilo, ucpalo mazani, pridrelo se to, olejovy kanal se tim zas uvolni a vznikla tam nejaka vule, vidim to spatne :? Ale rikam moc toho neznam, delal sem jen par motoru ... sou tu znalejsi lidi :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.7.07, 19:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Matthes píše:
Ja teda nejsem nakej odbornik :( ale pokud to dela od ty vymeny, tak se tam tou polosyntetikou treba neco rozpustilo, ucpalo mazani, pridrelo se to, olejovy kanal se tim zas uvolni a vznikla tam nejaka vule, vidim to spatne :? Ale rikam moc toho neznam, delal sem jen par motoru ... sou tu znalejsi lidi :)
no a já tomu nerozumim vubec, čili radši s tim nejezdit, co?


30.7.07, 19:31
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Kdyz to neslysim tak tezko soudit Obrázek Me to klepe uz rok a zatim musim zaklepat OK, ale bojim se jezdit dal (proto sem nebyl na srazu), budu to resit vymenou za fa motor.
Asi bych motor rozebral a omrknul jesi je neco vydreny ... ale pockej az pride nekdo zkusenejsi nez ja :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.7.07, 19:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to já počkám, stejně už je venku skoro tma :D


30.7.07, 19:37
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Bez toho, aniž bys změřil tlak mazání, doby náběhu tlaku, nebo sundal vanu a zkontroloval ložiska na klice včetně axiálů se asi nehneš.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


30.7.07, 19:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Drak píše:
Bez toho, aniž bys změřil tlak mazání, doby náběhu tlaku, nebo sundal vanu a zkontroloval ložiska na klice včetně axiálů se asi nehneš.


Díky, takže ten krám někam odvezu. Jen se rozhodnout, jestli to bude vrakoviště, nebo automechanik.


30.7.07, 19:55
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Vít Široký píše:
Drak píše:
Bez toho, aniž bys změřil tlak mazání, doby náběhu tlaku, nebo sundal vanu a zkontroloval ložiska na klice včetně axiálů se asi nehneš.


Díky, takže ten krám někam odvezu. Jen se rozhodnout, jestli to bude vrakoviště, nebo automechanik.


ale na zraze ti to slo uplne v pohode, osobne som pocul malo takych tichych favoritov, cize len ked studeny startujes co?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


30.7.07, 20:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
deekay píše:
Vít Široký píše:
Drak píše:
Bez toho, aniž bys změřil tlak mazání, doby náběhu tlaku, nebo sundal vanu a zkontroloval ložiska na klice včetně axiálů se asi nehneš.


Díky, takže ten krám někam odvezu. Jen se rozhodnout, jestli to bude vrakoviště, nebo automechanik.


ale na zraze ti to slo uplne v pohode, osobne som pocul malo takych tichych favoritov, cize len ked studeny startujes co?
jj, jen studený, no a na sraze to vychladnou nestihlo, jak to dlouho stojí, tak to asi steče dolů a pak to je takový dost blbý, kdybych to chodil každý dvě hodiny projet, tak tady nemám vlastně co řešit, protože by to nic špatnýho nedělalo. Jen doplním, že už od jara pociťuju značnou ztrátu výkonu


30.7.07, 20:15
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No, jestli tě to uklidní - Leonid když stojí přes noc a ráno ho nakopnu na sytič (musim zaklepat že vždy napoprvé :wink: )
tak mu svítí kontrolka mazání tak 2-3 vteřiny, rámusí to jako drtič kamene, pak to ale začně mazat a krásně ztichne.
I rapidovi to chvilku trvá než si rozsvítí zelenou kontrolku mazání.... :roll: Ale ten jede tak jednou za jeden dva týdny takže u něho je to pochopitelné...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.7.07, 07:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Šemik píše:
No, jestli tě to uklidní - Leonid když stojí přes noc a ráno ho nakopnu na sytič (musim zaklepat že vždy napoprvé :wink: )
tak mu svítí kontrolka mazání tak 2-3 vteřiny, rámusí to jako drtič kamene, pak to ale začně mazat a krásně ztichne.
I rapidovi to chvilku trvá než si rozsvítí zelenou kontrolku mazání.... :roll: Ale ten jede tak jednou za jeden dva týdny takže u něho je to pochopitelné...


Jenomže Leonid je ruská potvora kde se vůle neudávají a v mikrometrech ale v milimetrech, tam se to dá čekat...

Vít: Pokud jsi tam dal polosyntetiku poté co se delší dobu používal minerální a potom tam dal polosyntetiku tak určitě došlo k tomu že se ti někde odlepily usazeniny a něco to ucpalo (přecházet z minerálniho oleje na polosyntetiku se nesmí). Doporučoval bych odkarbonovat motor, což jsi měl udělat zrovna když jsi přecházel na tu polosyntetiku. Rozhodně s tím nejezdi, znám několik lidí kteří takhle zadřeli motor.


31.7.07, 08:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz