Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Kontrolka s olejničkou
Je normální, aby s olejem 10W40 na volnoběh poblikávala až trvale svítila? Když to roztočím na 1000, zhasne, pustím, to, začne poblikávat, až se na volnoběh natrvalo rozsvítí.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
1.10.07, 19:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
muze to delat jen cidlo... ja sem se s tim nekolikrat setkal..... na favoritech olejove cerpadlo vic vydrzi.. jak na 120.. aspon podle me zkusennosti..
|
1.10.07, 19:12 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Kontrolka s olejničkou
Nepér píše: Je normální, aby s olejem 10W40 na volnoběh poblikávala až trvale svítila? Když to roztočím na 1000, zhasne, pustím, to, začne poblikávat, až se na volnoběh natrvalo rozsvítí.
nemalo y to preblikávať, je to aj redším olejom, ale hlavne so svedčí o vadnom baroskope, alebo väčšom opotrebení motora...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.10.07, 19:16 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
ak su moc vyjazdene loziska, tak je mozne, sa velmi rychlo straca tlak a potom to preblikava, alebo svieti na volnobehu
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.10.07, 19:20 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Motor má 130 tkm.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
1.10.07, 19:28 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Nepér píše: Motor má 130 tkm.
Jako takto - v práci jsme měli Fabii HTP která měla 60 000km a motor šel do háje, řekl bych že tak po 80-100 tis. bude do generálky. Záleží na tom jak a kde s tím jezdíš....jestli po Praze a dáváš tomu tak bych tomu motoru dával max. 150-180 tisíc
|
1.10.07, 19:37 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Nedělal jsi rozvody? Jestli jo tak snad jsi nedal pod sací koš těsnění, protože kdyby jsi ho tam dal stejně jako to měly šáde tak je to rpůser to těsnění na fávech nesmí být, potom to na volnoběh nemaže. a pokud jsi rozvody neměnil nebo měnil ale těsnění tam nedal tak zkus čidlo, pokud nepomůže tak holt začíná být problem v motoru, většinou to je na ojnicích. Jinak po tej výměně rozvodů se to projeví už při prvním ohřátí na provozní teplotu.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.10.07, 20:15 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
ja mam taku skusenost ze sa zanesie olejovy filter a na volnobehu nepusti tolko ako ma zatial to vzdy fungovalo na 120tke az po fávo
_________________ O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M
|
1.10.07, 20:25 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Kristensen píše: Nedělal jsi rozvody? Jestli jo tak snad jsi nedal pod sací koš těsnění, protože kdyby jsi ho tam dal stejně jako to měly šáde tak je to rpůser to těsnění na fávech nesmí být, potom to na volnoběh nemaže. a pokud jsi rozvody neměnil nebo měnil ale těsnění tam nedal tak zkus čidlo, pokud nepomůže tak holt začíná být problem v motoru, většinou to je na ojnicích. Jinak po tej výměně rozvodů se to projeví už při prvním ohřátí na provozní teplotu.
Zajimave, kdyz sem delal rozvody na 125L tak zadny tesneni u cerpadla, v poho ... Ale u 120L bylo no tak sem ho tam pri montazi nedal a v poho hlavne sem zmeril, jesi se tam ozubena kole vajdou to je dulezite
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.10.07, 20:26 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Matthes píše: Kristensen píše: Nedělal jsi rozvody? Jestli jo tak snad jsi nedal pod sací koš těsnění, protože kdyby jsi ho tam dal stejně jako to měly šáde tak je to rpůser to těsnění na fávech nesmí být, potom to na volnoběh nemaže. a pokud jsi rozvody neměnil nebo měnil ale těsnění tam nedal tak zkus čidlo, pokud nepomůže tak holt začíná být problem v motoru, většinou to je na ojnicích. Jinak po tej výměně rozvodů se to projeví už při prvním ohřátí na provozní teplotu. Zajimave, kdyz sem delal rozvody na 125L tak zadny tesneni u cerpadla, v poho ... Ale u 120L bylo no tak sem ho tam pri montazi nedal a v poho hlavne sem zmeril, jesi se tam ozubena kole vajdou to je dulezite
No tak to je samozřejmý pokud ho tam nedáš a kola nepřečnívaj tak je to v pořádku, zvýšíš tlak, ale pokud to těsnění dáš na fávo který ho nemá už od výroby tak se ti zvětší vůle ozubených kol čerpadla a v tu chvíli klesne tlak.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.10.07, 20:29 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Kristensen píše: No tak to je samozřejmý pokud ho tam nedáš a kola nepřečnívaj tak je to v pořádku, zvýšíš tlak, ale pokud to těsnění dáš na fávo který ho nemá už od výroby tak se ti zvětší vůle ozubených kol čerpadla a v tu chvíli klesne tlak.
No ne, me slo o to, ze posledni skodovky ho nemely taky uz z vyroby Mozna jim dosly zasoby Jejej, zas utikame od tematu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.10.07, 20:31 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
měly a neměly podle toho jak se kdo vyspal, ale podstatou je aby to těsnění nebylo na fávu jinak to ztrácí tlak na volnoběh.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.10.07, 20:33 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Nic jsem s tím nedělal. Jen jsem tam dal o prázdninách novej olej, filtr a těsnění pod vanu.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
1.10.07, 20:37 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
dej nový olejový čidlo a když to bude svítit tak je hold špatnej motor na mojem motoře mě to taky dělalo a už je to v pohodě
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
1.10.07, 20:39 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jak rychle to musím vyměnit, aby to na mě všechno nevyteklo?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
1.10.07, 20:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|