Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Hlava Favorit - ventily 
Autor Zpráva

Příspěvky: 21
Bydliště: Litoměřice
Příspěvek Hlava Favorit - ventily
Mám Favorita r.89.
Na druhém válci netěsní výfukový ventil. Je nejspíš podpálený :( . Takže auto jezdí, ale špatně startuje.
A chci se zepsta jestli mám nechat hlavu udělat :?: A co všechno na rozvodech vyměnit(kromě řetězu ten je měněný před 20 000 km).
P.S. Moc se omlouvám jestli se to tady už někde řešilo.


8.1.08, 19:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
koupit novej ventil a vyměnit + všechny zabousit :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.1.08, 19:14
Profil ICQ

Příspěvky: 21
Bydliště: Litoměřice
Příspěvek 
Sadra17 píše:
koupit novej ventil a vyměnit + všechny zabousit :wink:

Neměl bych je vyměnit všechny + nechat nalisovat nová sedla?
Nebo bych měl uvažovat o hlavě z vrakáče???


8.1.08, 19:21
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
možná že by vyšla levnějc jiná hlava :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.1.08, 19:27
Profil ICQ

Příspěvky: 37
Příspěvek 
Jo jiná by vyšla určitě levněji,ale víš co bude zač?Asi bych udělal jen ten ventil,zabrousil je a vyměnil gufírka na ventilech,pokud tam jsou.Na rozvodech se nic nemění jiného,když jsi je měl dělané.Je to jinak řetězová sada,nic víc. :mrgreen:


8.1.08, 21:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Tachos píše:
Jo jiná by vyšla určitě levněji,ale víš co bude zač?Asi bych udělal jen ten ventil,zabrousil je a vyměnil gufírka na ventilech,pokud tam jsou.Na rozvodech se nic nemění jiného,když jsi je měl dělané.Je to jinak řetězová sada,nic víc. :mrgreen:


myslím že lepšie si urobiť poctivo svoju hlavu, nikdy nevieš na čo natrafíš, môže byť ešte dobrá a po 10tis sa ti na nej niečo vysype a zabrúsiť ventily a nové guferá zasa nestojí toľko... ak treba meniť aj vodítka je to trocha drhšie a pracnejšie, ale rozhodne to stojí za to... a ešte som na fave nevidel že by bolo treba neniť sedlá ventilov...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.1.08, 09:10
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Hlava Favorit - ventily
Dave136 píše:
Mám Favorita r.89.
Na druhém válci netěsní výfukový ventil. Je nejspíš podpálený :( . Takže auto jezdí, ale špatně startuje.
A chci se zepsta jestli mám nechat hlavu udělat :?: A co všechno na rozvodech vyměnit(kromě řetězu ten je měněný před 20 000 km).
P.S. Moc se omlouvám jestli se to tady už někde řešilo.


no a jak jsi to poznal ten ventil? stejně se projeví i vadná svíčka, nebo kabel, mám předělanou svíčku na ventilek, píst dám do HU při kompresi a tlakuju válec kompresorem a vzduch ti jde výfukem sáním nebo klikou a víš, jinak bych dal hlavu opravit sedla se jen líznou, žádné lisování ventily a hlava přebrousí a gufírka vymění, uděláš rozvodák a máš klid určitě lepší jak vrakec, a hlavně nezapomen nový antifreze!!! miloš


9.1.08, 09:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
ked opravovat, urcite dat aj zrovnat....viem ze to nema spolocne nic s podpalenym ventilom ale aj tak..... 2 desatiny neuskodia skor pomozu......

pripodpalenom ventile staci opravit sedlo frezou, zohnat ventil z inej hlavy, zalapovat pastou a hotovo, popritom kuknut guferka ventilov ci nie su stvrdnute, ak hej, vymenit......90-100 Sk stoji sada, len ta robota to vsetko rozobrat zlozit

to sa uz oplati s tohu hlavou nieco zacat robit :lol: :lol:

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


9.1.08, 13:39
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 21
Bydliště: Litoměřice
Příspěvek 
Děkuju za rady. :D

Sundám hlavu a zabrousím. Když to tedy bude mít cenu.


16.1.08, 11:19
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Dave136 píše:
Děkuju za rady. :D

Sundám hlavu a zabrousím. Když to tedy bude mít cenu.


a gufera vyměn miloš


16.1.08, 12:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Abych nezakladal nove tema tak to mrsknu sem - sice to je porad dokola, ale stejne se zeptam. Jsou vsechny hlavy na favoritech stejne?? Ja si myslel ze jsou naprosto identicke, ale dnes me Skodař znejistil kdyz rikal ze nejsou. Tak jak to tedy je ??

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


16.1.08, 22:35
Profil

Příspěvky: 21
Bydliště: Litoměřice
Příspěvek 
DRYVER píše:
Abych nezakladal nove tema tak to mrsknu sem - sice to je porad dokola, ale stejne se zeptam. Jsou vsechny hlavy na favoritech stejne?? Ja si myslel ze jsou naprosto identicke, ale dnes me Skodař znejistil kdyz rikal ze nejsou. Tak jak to tedy je ??


Všechny nejsou stejné. Jsou hlavně jsou dva druhy pro 781.135 a 781.136, liší se kompresí 135 nižší a 136 vyšší. A ještě snad byli nějaké poddruhy podrobnosti úpně přesně nevím.


17.1.08, 10:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Dave136 píše:
DRYVER píše:
Abych nezakladal nove tema tak to mrsknu sem - sice to je porad dokola, ale stejne se zeptam. Jsou vsechny hlavy na favoritech stejne?? Ja si myslel ze jsou naprosto identicke, ale dnes me Skodař znejistil kdyz rikal ze nejsou. Tak jak to tedy je ??


Všechny nejsou stejné. Jsou hlavně jsou dva druhy pro 781.135 a 781.136, liší se kompresí 135 nižší a 136 vyšší. A ještě snad byli nějaké poddruhy podrobnosti úpně přesně nevím.


velky kulovy, vsetky hlavy maju rovnaky kompresny pomer, rovnaky objem spal. priestoru, motory sa lisia piestami, s rovnym dno a vybratim......
hlavy sa lisia jedine materialom sediel a nutnostou pouzit aditivum.....ale vacsina je na Natural

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


17.1.08, 11:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Gemini píše:
velky kulovy, vsetky hlavy maju rovnaky kompresny pomer, rovnaky objem spal. priestoru, motory sa lisia piestami, s rovnym dno a vybratim......
hlavy sa lisia jedine materialom sediel a nutnostou pouzit aditivum.....ale vacsina je na Natural


všetky Favo hlavy sú na bezolovnatý benzín :idea:
čo viem sú identické aj s Feldami BMM a líšia sa jedine výrobcami... inak sú 100% zámenné...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.1.08, 18:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
Všechny jsou stejné

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


17.1.08, 20:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz