Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 netaha 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek netaha
na sytic nastartujem za studena vsetko je ok, ale ked vypnem sytic a pridam plyn tak netaha a cuka musim poriadne pridat plyn aby som sa rozbehol a robi mi to trochu aj ked vypnem sytic tak pri 60 stupnov
mam novy karbec ma rok a zo starym mi to robilo tiez
karbec je cisty a benzin tankujem na roznich pumpach, ale stale to iste
este ma napadlo ci to nemoze byt zaneseny filter vzduchu menil som ho cca pol roka dozadu
sviecky, kable, nove rozdelovac po GO, motor po GO

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


10.1.08, 17:32
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No tak ten sytič nevypínej tak brzy..

Ale tipuji že se bude vyběhaný rozdělovač. Co je za značku ten nový?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


Naposledy upravil Šemik dne 10.1.08, 17:37, celkově upraveno 1



10.1.08, 17:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: netaha
Volnoběh je pravidelný?


10.1.08, 17:37
Profil ICQ

Příspěvky: 37
Příspěvek 
tak zkus ten filtr sundat?


10.1.08, 17:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Šemik: Však píše že rozdělovač má po GO...a sytič při 60°C není problém....já ho vypínal sotva se mi zvedla ručička, v létě hned po nastartování a problém nebyl.Spíš mě napadá falešný vzduch (hadice od posilovače, špatné těsnění na sání nebo tak něco, proto se ptám an ten volnoběh)


10.1.08, 17:39
Profil ICQ

Příspěvky: 37
Příspěvek 
cyz píše:
Šemik: Však píše že rozdělovač má po GO...a sytič při 60°C není problém....já ho vypínal sotva se mi zvedla ručička, v létě hned po nastartování a problém nebyl.Spíš mě napadá falešný vzduch (hadice od posilovače, špatné těsnění na sání nebo tak něco, proto se ptám an ten volnoběh)
to si zas myslím,že by měl zvýšené otáčky.Mi se kdysi stalo,že mi přesně tohle dělala AC pumpa,nevím proč ale je to tak :wink:


10.1.08, 17:42
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
cyz píše:
Šemik: Však píše že rozdělovač má po GO...a sytič při 60°C není problém....já ho vypínal sotva se mi zvedla ručička, v létě hned po nastartování a problém nebyl.Spíš mě napadá falešný vzduch (hadice od posilovače, špatné těsnění na sání nebo tak něco, proto se ptám an ten volnoběh)


Hm, ale je tázku jaké GO.. Sytič až v 60°C zamáčknout.. Já jen na sytič nastartuji a hned jak se rozjedu jde plně dolů a OK..

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.1.08, 17:46
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek 
taky jestli je ten sytič vyplý až na doraz.


10.1.08, 17:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
volnobeh je pravidelny ale ked vypnem sytic pod 40st vtedy trochu kolisu otacky a niekedy ked pridam plny plyn ma tendenciu zdochnut, /pri studenom motore pod 50st/
na sytic ide ako gula ked ho necham trosku pretocit po nastartovani / ale ked idem hned po studenom starte tak netaha ani na sytic, ale po chvilocke sa to strati a uz taha/
GO taka zakladna, vymena kruzkov, oprava hlavy,cistenie motora,atd
sytic sa vypina ide az na doraz
AC pumpa nova
este tie netesnosti jedine co som nemenil je hadica na posilovac brzd je taka vseliaka
mohlo by to byt aj tym??

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


11.1.08, 08:41
Profil

Příspěvky: 81
Bydliště: Želetice u Kyjova
Příspěvek 
Tu hadičku vyzkoušíš tak že si zastav na místě a mačkej rychle brzdový pedál. POkud se sníží otáčky či to zdechne tak víš kde je chyba.
A jinak to jede dobře???Co rozvody??


11.1.08, 08:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Já byh odpojil tu hadici a díru ucpal nějakou záslepkou a zkusil ten studený start. Uvidíš co to bude dělat.


11.1.08, 10:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
rozvody nove a inak ok

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


11.1.08, 22:08
Profil

Příspěvky: 43
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
Taky jsem měl problem takový podobný s fávem nechal jsem u mistra na učnáku seřídit karbec vyměnil 2 gumičky a motor bez problémů jak vyměněnej :idea:


12.1.08, 08:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
ak mas novy karbec a motor po GO, naozajstnej GO tak hladaj chybu inde ako v karburatore.......je to vsetko dobre nastavene ? sytic sa ma vypnut po minute jazdy......ja do -5 sytic nepouzivam......

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


14.1.08, 11:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a co třeba dát menší otrhy na svíčkách 0.5 mm miloš


14.1.08, 13:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz