Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:11



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 chlazeni felicia 95 BMM LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek chlazeni felicia 95 BMM LPG
Čeká mě řešení záhady X - felda BMM na LPG, v létě ručička teploměru jde v každé koloně a kopci až do červeného pole teploměru, po asi 5min se rozběhne ventilátor který prý běží i po vypnutí klíčku (což by pokud vím neměl) asi ještě hodinu takže skoro vybije baterku ale to je jiná částo problému. V zimě se naopak ručička teploměru zvedne asi tak po 50km jízdy, i když už to topí, ale nikdy nejde nahoru, po cca 5-7km jízdy jde udržet ruka na hlavě, jediné co je zahřáté je hadice ke zplynovači. V létě jeden motor zadřel, celý se měnil, i s vodním čerpadlem, termostat se měnil 2x, pokaždé v servisu, myměnili termostat a tvářili se že problém je vyřešen, ale nebyl. Můžete mi poradit s čím začít? To co píšu je popis od majitele auta, čeká mě to asi po neděli.


11.1.08, 00:20
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 533
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek 
tesnění hlavy?, nebo termostat potřetí :) Jinak větrák může běžet kdykoliv, aby mohl "dochladit" i po vypnutí klíčku... Taky je to tam napsaný, abychom tam nestrkali hnáty, že se může kdykoli rozběhnout :wink:


11.1.08, 07:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Mno....pokud vím tak by to mělo být zapojené přes klíček ale možní se mýlím. To ale není ten problém. Těsnění hlavy nbo hlava to nebude, to by nebyl problém s tím že se to v zimě podchlazuje a navíc by to vařilo což nedělá. Můžu zkusit termostat potřetí, nebo ho aspoň změřit v hrnci


11.1.08, 08:36
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já jsem takový podobný případ řešil MPi, to LPG se jmenovalo polyauto montuje se to někde v madarsku no dílo, tolik hadic jsem nikdy neviděl, to jsem si vzpoměl ještě za komunistů v senici na slovensku v autoservisu jeden automechanik otevřel motor na olcitu a hlásil "boha jeho taký hnoj to som eště nevidel" prásk a šel pryč, taky všichni vedle, druhý motor vaření, volal jsem jednomu taliánovi do prahy, ale ten už si namastil kapsu a ochota řešit problém nebyla, hodil jsem chobot do expansky a byl cítit plyn, takže plyn unikal do vody, náhradní díly jedině z itálie, nakonec jsem zajel do gumexu koupil mebránové plátno membrány vyrobil a vyměnil a bylo po záhadě, jednalo se o malou trhlinku v membráně prvního stupně, cestu k vítězství jsem měl usnadněnou předchozíma opravama, dejte mi to prosím do těch mých záhad miloš


11.1.08, 08:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Miloši, projevovalo se to taky tím že motor se v zimě vůbec nezahřeje? Typ toho LPG se pokusím zjistit, ale montoval to tam Lapčík z UH asi tak před 2 rokama, původní majitel to 3 měsíce po montáži prodal, tento to koupil, zbytečně tam měnil půl elektroniky motoru (už jsem se tady o tom autě zmiňoval, vrazil do toho 35 000, všechny problémy byly od LPG, teď to dával seřídit ke komusi tak ten vyřešil problomy s chodem motoru, ale teplota se nezlepšíla. Takže jak mi to přiveze tak čuchnu k expanzce a ucítím.


11.1.08, 09:36
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
Miloši, projevovalo se to taky tím že motor se v zimě vůbec nezahřeje? Typ toho LPG se pokusím zjistit, ale montoval to tam Lapčík z UH asi tak před 2 rokama, původní majitel to 3 měsíce po montáži prodal, tento to koupil, zbytečně tam měnil půl elektroniky motoru (už jsem se tady o tom autě zmiňoval, vrazil do toho 35 000, všechny problémy byly od LPG, teď to dával seřídit ke komusi tak ten vyřešil problomy s chodem motoru, ale teplota se nezlepšíla. Takže jak mi to přiveze tak čuchnu k expanzce a ucítím.


jedno je ale jisté když ucpeš hadice k reduktoru a místo termostatu tam nacpeš hadru tak budeš za chvíli vařit i v mraze miloš


11.1.08, 09:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak toto jsem trošičku nepochopil - proč bych to dělal? To je přeci jasné....


11.1.08, 09:56
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
Tak toto jsem trošičku nepochopil - proč bych to dělal? To je přeci jasné....


jasné to je já jsem ti to jen zdokonalil o slovo jisté miloš


11.1.08, 14:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
A co z toho jako plyne?


11.1.08, 14:36
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
A co z toho jako plyne?


když ti je to jasné tak z toho neplyne nic, prostě jestli nemůže ohřát motor tak to bude asi termostatem ten plyn zas taková lednička není miloš


11.1.08, 15:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
dobře....tak udělám výměnu termostatu potřetí a jestli to nepomůže tak tam tu hadru fakt dám :D


11.1.08, 17:16
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
dobře....tak udělám výměnu termostatu potřetí a jestli to nepomůže tak tam tu hadru fakt dám :D


to není prdel o čem mluvíme já jsem ho na feldě vařil dvakrát s teploměrem , dal jsem druhý, čidlo, teploměr, přístrojovka, no nakonec třetí a jede to OK , to mluvím o kovářově kobyle o mé feldě 1.9 pikap, a to při opravách a měřeních jsem měl někoho k ruce že to viděl, to máš jak naměříš 12 V ale není tam ten proud aby to něco vykonalo a tak to prostě je miloš


11.1.08, 21:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak třetí sesnad chytne. Možná že tam bude nějaký polský, opraváři to tady běžně dávají. Dám tam Wahler a uvidíme.


12.1.08, 12:45
Profil ICQ

Příspěvky: 60
Bydliště: Hodonínsko
Příspěvek 
Já měl podobný problém s Favo 89 LPG . Fanouš ne ane topit !! a když topil tak málo. Výměna všeho možného čerpodlo ,hadice, temostat a jiné.Snažil jsem se odvzdušnit všemožně a kde co a nic.Přišel jsem k jednomu starému machrovi a to opravdu s velkým M. Bylo mi porazeno odmontovat zplyňovač ne ale od vodních hadic !! Otočit ho vzůru hadicema přívodu a odvodu vody, umístnit ho co nejnížpod hladinu v expanzní nádržce, zastavit topení a nastartovat. Samozřejmě na benzín a nechat za mírně zvíšených otáčkách řádně odvzdušnit. Po řádném zahřátí pustit topení nechat vyběhat bublinky i z radiátoru.Po tomto namontovat zplyňovač na své místo řádně připojit k plynu a je hotovo. Od té doby mám ve Fanoušovi LÁZŇĚ. Zkus a poznáš sám. Hodně štěstí a tepla !!!!

_________________
Fanouš 89. - 136 L - LPG - GO-OK
Absolutní spokojenost.


15.1.08, 01:06
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kvakorius píše:
Já měl podobný problém s Favo 89 LPG . Fanouš ne ane topit !! a když topil tak málo. Výměna všeho možného čerpodlo ,hadice, temostat a jiné.Snažil jsem se odvzdušnit všemožně a kde co a nic.Přišel jsem k jednomu starému machrovi a to opravdu s velkým M. Bylo mi porazeno odmontovat zplyňovač ne ale od vodních hadic !! Otočit ho vzůru hadicema přívodu a odvodu vody, umístnit ho co nejnížpod hladinu v expanzní nádržce, zastavit topení a nastartovat. Samozřejmě na benzín a nechat za mírně zvíšených otáčkách řádně odvzdušnit. Po řádném zahřátí pustit topení nechat vyběhat bublinky i z radiátoru.Po tomto namontovat zplyňovač na své místo řádně připojit k plynu a je hotovo. Od té doby mám ve Fanoušovi LÁZŇĚ. Zkus a poznáš sám. Hodně štěstí a tepla !!!!


to jsem nikdy neslyšel mě tak napadá a nemáš to špatně namontované podle licence BRC a Lovtek se na fávo napojuje hadice na sací potrubí do reduktoru a z reduktoru k termostatu a ta hadice zatáčka co tam je se vyhodí, a ty to budeš mít asi T kusy na topení což je špatně a hadice tam trpí od výfuku to bude tvůj problém vadná montáž miloš


15.1.08, 15:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz