Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 09:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 781vs791 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 781vs791
motor favorit 136 ma k.p. 9,7 :1 a felda bmm ma podle knizky k.p. 10.0 :1 kde je rozdil?? v pistech nebo hlave.. a vtipy tipu "ve vacce" neberu :) ,to jen tak, nekdo uz se mi to snazil nacpat :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.2.08, 11:52
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: 781vs791
kachnis píše:
motor favorit 136 ma k.p. 9,7 :1 a felda bmm ma podle knizky k.p. 10.0 :1 kde je rozdil?? v pistech nebo hlave.. a vtipy tipu "ve vacce" neberu :) ,to jen tak, nekdo uz se mi to snazil nacpat :)


piesty sú iné, 136 má také jemné vybratie v tvare oválu a MPi má úplne rovné piesty...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.2.08, 14:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
obycajne knizky pisali ze 135ka mam 9:1 a 136ka 10:1, v odbornej literature je kompresny pomer ako konstrukcny parameter uvadzany presnejsie cize 8.8:1 135ka , 9.7:1 - 136ka.....aj felda

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


13.2.08, 15:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek Re: 781vs791
michalkatka píše:
kachnis píše:
motor favorit 136 ma k.p. 9,7 :1 a felda bmm ma podle knizky k.p. 10.0 :1 kde je rozdil?? v pistech nebo hlave.. a vtipy tipu "ve vacce" neberu :) ,to jen tak, nekdo uz se mi to snazil nacpat :)


piesty sú iné, 136 má také jemné vybratie v tvare oválu a MPi má úplne rovné piesty...
rád bych to oválné vybrání viděl, můžeš mi ho na tomhle obrázku označit? Obrázek


13.2.08, 15:49
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek Re: 781vs791
Vít píše:
michalkatka píše:
kachnis píše:
motor favorit 136 ma k.p. 9,7 :1 a felda bmm ma podle knizky k.p. 10.0 :1 kde je rozdil?? v pistech nebo hlave.. a vtipy tipu "ve vacce" neberu :) ,to jen tak, nekdo uz se mi to snazil nacpat :)


piesty sú iné, 136 má také jemné vybratie v tvare oválu a MPi má úplne rovné piesty...
rád bych to oválné vybrání viděl, můžeš mi ho na tomhle obrázku označit? Obrázek


možná se jen spletl a myslel rozdíl mezi 135 a 136

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


13.2.08, 15:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
136 mpi ma vyssi piest, som kdesi cital

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.2.08, 16:03
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek Re: 781vs791
Neex píše:
Vít píše:
michalkatka píše:
kachnis píše:
motor favorit 136 ma k.p. 9,7 :1 a felda bmm ma podle knizky k.p. 10.0 :1 kde je rozdil?? v pistech nebo hlave.. a vtipy tipu "ve vacce" neberu :) ,to jen tak, nekdo uz se mi to snazil nacpat :)


piesty sú iné, 136 má také jemné vybratie v tvare oválu a MPi má úplne rovné piesty...
rád bych to oválné vybrání viděl, můžeš mi ho na tomhle obrázku označit? Obrázek


možná se jen spletl a myslel rozdíl mezi 135 a 136
já si to myslím také, nicméně on už něco rozebral, i postavil, ví toho víc než já, tak se ptám


13.2.08, 16:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Ostava mi moznost ze to je v klukovke.
Pri Mpi je ina, tak ma mozno o chlp vacsi zdvih. Pri bmm rozdiel medzi motormi nebude.

Sorry. Budu to tie piesty. tiez som to cital.
A ked som skladal minuly tyzden Mpi-cko tak som sa cudoval ze piesty boli zarovno a mozno aj o nejaku stotinku vyssie ako vlozky. Pri Bmm ma to nikdy nejako neuputalo.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


Naposledy upravil kwiko dne 13.2.08, 16:35, celkově upraveno 1



13.2.08, 16:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
kwiko píše:
Ostava mi moznost ze to je v klukovke.
Pri Mpi je ina, tak ma mozno o chlp vacsi zdvih. Pri bmm rozdiel medzi motormi nebude.

ho**o...klika je pořád stejná....mění se: 135 vybraný písty, 136 rovný písty a MPI má o 0,3 "vyšší" písty...takže jestli někdo kupuje nový písty, tak kupte do MPI a nemusíte snižovat hlavu o 0,3 a máto o to vyší kompresi....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


13.2.08, 16:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Ondras83 píše:
kwiko píše:
Ostava mi moznost ze to je v klukovke.
Pri Mpi je ina, tak ma mozno o chlp vacsi zdvih. Pri bmm rozdiel medzi motormi nebude.

ho**o...klika je pořád stejná....mění se: 135 vybraný písty, 136 rovný písty a MPI má o 0,3 "vyšší" písty...takže jestli někdo kupuje nový písty, tak kupte do MPI a nemusíte snižovat hlavu o 0,3 a máto o to vyší kompresi....


si rychlejsi :lol:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


13.2.08, 16:36
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Abych sem vnesl trochu světla a vzduchu.........Kde by se vzal u MPi delší píst a všelijaký abmormality :wink: :lol: ....Je to jiným tvarem spalovacího prostoru....jak jednoduché,že... :) :wink: P.S.Kdybych si už koupil baterky do foťáku,rád bych vám ten rozdíl poslal.... :lol:


13.2.08, 20:42
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
135
Obrázek
136
Obrázek
mpi nevedu :lol:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


13.2.08, 21:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja mám v motore piesty zo 136B a nie sú úplne ploché, je na nich také vybratie ako na tých 135, ale menšie, odhadom má 135ka to vybratie hlboké cca 1mm a na mojich 136B piestoch je to cca 0,2mm.

nemám žiadne fotky... :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.2.08, 08:29
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a teda rozdil pistu 136 a 136B? je nejaky? budu mit k dispozici 2 motory.. 136 a 136B, ktery streva pouzit?

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


14.2.08, 12:42
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kachnis píše:
a teda rozdil pistu 136 a 136B? je nejaky? budu mit k dispozici 2 motory.. 136 a 136B, ktery streva pouzit?


zrejme podľa stavu, ale tá 136B je novšia a po modernizácii škodovky....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.2.08, 12:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz