Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 08:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 PŘESTAVBA htp47kW na htp51kW??? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9
Příspěvek PŘESTAVBA htp47kW na htp51kW???
Už jste někdo zkoušeli možnost přestavby htp (47kW) z fabie I na 51kW verzi z fabie II?
Co sem zatím našel, tak jediný rozdíl je pouze v tělese vzduchového filtru. FI ho má nad motorem FII vedle po straně. Nové těleso včetně připojovacích hadic by mělo stát kolem 2000,- a pokud by to přidalo 4kW (podle škodovky) tak by to asi stálo za zvážení.....


18.2.08, 12:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kvůli čtyřem kilovatům no to by mě mohly milovat, to bych je tam nahonil úpravou řídící jednotky miloš


18.2.08, 12:52
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
kvůli čtyřem kilovatům no to by mě mohly milovat, to bych je tam nahonil úpravou řídící jednotky miloš


To záleží na člověku jestli je to dost nebo málo, já bych to třeba pro 4kW udělal. Hlavně je to přidá na špičce a motor se bude líp vytáčet. Samozřejmě i po týto úpravě se může přeprogramovat ECU. A pak už by to byl asi celkem zajimavý výsledek - něco kolem 8kW (tedy pokud by vše přineslo tolik, kolik se píše papírově :) ).


18.2.08, 13:07
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
A coz radeji 1,4MPI 55kW? S plnym poctem valcu ...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


18.2.08, 13:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jarka píše:
slovacek.milos píše:
kvůli čtyřem kilovatům no to by mě mohly milovat, to bych je tam nahonil úpravou řídící jednotky miloš


To záleží na člověku jestli je to dost nebo málo, já bych to třeba pro 4kW udělal. Hlavně je to přidá na špičce a motor se bude líp vytáčet. Samozřejmě i po týto úpravě se může přeprogramovat ECU. A pak už by to byl asi celkem zajimavý výsledek - něco kolem 8kW (tedy pokud by vše přineslo tolik, kolik se píše papírově :) ).


už mě to trklo ty máš 12V, tak ten je odsouzen k záhubě přeskakuje řetěz, pokud budeš zvedat výkon si někoho najdi kdo stím dlouhodobě jezdí, v servisu škoda jsme zjistili že když vytočíš studený motor, nebo při pětce a skoro volnoběžných otáčkách dupneš plný je motor KO, já bych se toho zbavil a koupil AZF nebo ATD miloš


18.2.08, 13:36
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
:lol: :lol: sem se bal okamziku,kdy se tu tohle zacne resit :) kdyz uz bych mel bohuzel v blizkosti trivalec,asi bych sel cestou RJ, vzd. filtr neprida 4kW :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


18.2.08, 14:06
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
jj.....jak říká Kachnis. Ten vzduchový filtr sám o sobě zase tolik nepřidá (možná se bude zdát že motor jde víc za plynem, jakoby "ožil"). Cimbu z tohoto motoru umí udělat úpravou ŘJ 52kW při nárůstu cca 10-12Nm téměř po celém průběhu což u těchto malých motorů může znamenat celkem velký rozdíl. Rozhodně větší než samotná výměna filtru. Spíš bude ale rozdíl i v sacím potrubí.


18.2.08, 14:33
Profil ICQ

Příspěvky: 9
Příspěvek 
kachnis píše:
:lol: :lol: sem se bal okamziku,kdy se tu tohle zacne resit :) kdyz uz bych mel bohuzel v blizkosti trivalec,asi bych sel cestou RJ, vzd. filtr neprida 4kW :)


Netvrdím, že tomu na 100% věřím, ale pokud ve fabrice udávají že je výkon o 4kW větší tak na tom asi něco bude.
Jen pro upřesnění nemluvil sem o výměně vzduchového filtru, ale o celým sání :) (viz. výše).


18.2.08, 14:50
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Matthes píše:
A coz radeji 1,4MPI 55kW? S plnym poctem valcu ...


Tyhle rady zbožňuju, pokud nemáš co říct k tématu tak tě nikdo nenutí se vyjadřovat.


18.2.08, 14:52
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jarka píše:
Netvrdím, že tomu na 100% věřím, ale pokud ve fabrice udávají že je výkon o 4kW větší tak na tom asi něco bude.
Jen pro upřesnění nemluvil sem o výměně vzduchového filtru, ale o celým sání :) (viz. výše).


jj prehlid sem to,ale stejne, co muze byt jineho na sani? jine uhly proudeni smesi, jina delka,takze 51kW jakoby byla preplnovana? to ne.. to sani bude zdokonaleny ( porovnej sani 105 z r.1978 a z r. 1987,totoznej objem,jiny sani) To sani s filtrem mozna ozivy motor, bude zivejsi,ale vykon o 4kW fakt nepohne...podle myho ma nejvetsi podil ta RJ

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


18.2.08, 14:56
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
už mě to trklo ty máš 12V, tak ten je odsouzen k záhubě přeskakuje řetěz, pokud budeš zvedat výkon si někoho najdi kdo stím dlouhodobě jezdí, v servisu škoda jsme zjistili že když vytočíš studený motor, nebo při pětce a skoro volnoběžných otáčkách dupneš plný je motor KO, já bych se toho zbavil a koupil AZF nebo ATD miloš


Studený motor zásadně nevytáčim, přijde mi to jako docela slušná prasárna.
Mě ta haťapka docela vyhovuje (vím je to divný, ale je to tak). Nechci z toho dělat raketu (to už je :) ), jen chci aby se to líp vytáčelo a tomu by mohla výměna sání pomoct.


18.2.08, 14:59
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
kachnis píše:
jj prehlid sem to,ale stejne, co muze byt jineho na sani? jine uhly proudeni smesi, jina delka,takze 51kW jakoby byla preplnovana? to ne.. to sani bude zdokonaleny ( porovnej sani 105 z r.1978 a z r. 1987,totoznej objem,jiny sani) To sani s filtrem mozna ozivy motor, bude zivejsi,ale vykon o 4kW fakt nepohne...podle myho ma nejvetsi podil ta RJ


Právě proto tady zkouším sbírat moudra, abych nezkoušel ptákoviny. Nechci být mistr slepých uliček.


18.2.08, 15:03
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no tak na vytaceni by bodla nejaka ostrejsi vacka,ale fakt me nenapada kde ji sehnat..jedine uriznout nejakou normalni a nechat nabrousit :lol: anebo sehnat nahradni htp a tu dat nabrousit..ale k tomu bys pak stejne potreboval chip

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


18.2.08, 15:12
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
jarka píše:
Nechci být mistr slepých uliček.


Pozdě, už máš slušný náběh...


18.2.08, 15:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek 
kachnis píše:
no tak na vytaceni by bodla nejaka ostrejsi vacka,ale fakt me nenapada kde ji sehnat..jedine uriznout nejakou normalni a nechat nabrousit :lol: anebo sehnat nahradni htp a tu dat nabrousit..ale k tomu bys pak stejne potreboval chip


Tohle bych asi u 3-válce nezkoušel, přeci jenom trochu vybruje :) .
Mám na mysli drobná vylepšení v rozumných mezích (což pro mě výměna sání za 2kkč je) - samozřjmě pokud by to něco přineslo.
Ale to se tady asi nedovím.....


18.2.08, 15:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz