Autor |
Zpráva |
koc.pet
Příspěvky: 3 Bydliště: Břeclav
|
Hmotnosti motorů
Jenom tak čistě jsem se chtěl zeptat ze zvědavosti- kolik tak může vážit běžný čtyřválcový motor o objemu 1,4l a o objemu tak 2,0l? Docela dlouho si také lámu hlavu s tím, proč jsou automobily tak těžké- taková fábka má hmotnost zhruba tunu- co nejvíc přispívá hmotnosti automobilu??
Díky
|
25.3.08, 19:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
hmotnost dělá dneska hodně nutnost vyrábět auto bezpečnější než dříve. Zkus si porovnat plech na zdravém favoritu, a na fabii. Favorit se dá tvarovat kombinačkama s druhou rukou v nose, je to jako papír, fabie ne, ta je tvrdá jako prase. Navíc má kvanta výztuh, jak jinak než ze železa. Porovnej rámy dveří, to je pěkně vidět, favorit nebo třeba 120 apod, to je jen takový rámeček ze slabýho profilu, na novým autě je masivní kus materiálu (neporovnávej s čínou )... atd, celá karoserie je výrazně pevnější a tužší. A má to výsledky. Sice je potřeba silnější motor než ve slabém, ale při nehodě jsou následky mnohem lepší. Dále jsou dnes všude odhlučňovací materiály, kvanta počítačů, kvanta drátů... všecko se to nasčítá a pak máš mezi fabii a favoritem o stejném obsahu několik metráků rozdíl
|
25.3.08, 19:39 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Motor tak ve dvou lidech, bez hlavy a nějakýho příslušenství v pohodě v jednom člověku a samotnej blok zvednu jednou rukou
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
25.3.08, 19:41 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nepér píše: ...a samotnej blok zvednu jednou rukou
No to ja taky ale nelze s nim manipulovat rozumne ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.3.08, 19:57 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ale treba poznamenat ze favorit ma celohlinikovy motor ktory je vyrazne lahsi ako ine motory o tom istom objeme z podobneho roku vyroby.
tusim to bolo prve seriovo vyrabane auto s celohlinokovym motorom, opravte ma ka sa mylim
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
25.3.08, 19:58 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Hups jsem si myslel jak jsem slabej když jsem ládoval kompletní šáde motor i s vejfukem altíkem karbcem a příčkou na vozejček, zvednul jsem ho, popošel jsem s ním o metr a myslel jsem že se poseru no ale co má člověk dělat když je sám
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.3.08, 20:38 |
|
|
koc.pet
Příspěvky: 3 Bydliště: Břeclav
|
Takže tím největším sádliskem na autě z hlediska hmotnosti je karoserie- to sem chtěl vědět. Právě jde o to, že teď je tím hlavním proudem v produkci automobilů snižování emisí- právě kdyby byly lehčí automobily, nebylo by potřeba tolik výkonu a byla by menší spotřeba. Takže tudy snadná cesta nevede...
|
25.3.08, 20:39 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
ale vede, máme kompozity, hliník, kevlar, laminát... atd., materiály o kterých se nám nezdá, můžeme si hrát s aerodynamikou... jen je to všecko drahé jako prase
|
25.3.08, 20:42 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Kristensen píše: Hups jsem si myslel jak jsem slabej když jsem ládoval kompletní šáde motor...
Já to tahal podobně nastrojené, ale s kámošem, on držel těžší půlku, já tu lehčí, přesto jsem měl co dělat, abych se nezlomil vejpůl...
|
25.3.08, 20:51 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
V jednom člověku se motor do Škodovky špatné dává i vytahuje, optimální jsou na to 2 lidé, s Kachnisem již tvoříme sehraný tým
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.3.08, 20:56 |
|
|
koc.pet
Příspěvky: 3 Bydliště: Břeclav
|
Vít píše: hmotnost dělá dneska hodně nutnost vyrábět auto bezpečnější než dříve. Zkus si porovnat plech na zdravém favoritu, a na fabii. Favorit se dá tvarovat kombinačkama s druhou rukou v nose, je to jako papír, fabie ne, ta je tvrdá jako prase. Navíc má kvanta výztuh, jak jinak než ze železa. Porovnej rámy dveří, to je pěkně vidět, favorit nebo třeba 120 apod, to je jen takový rámeček ze slabýho profilu, na novým autě je masivní kus materiálu (neporovnávej s čínou )... atd, celá karoserie je výrazně pevnější a tužší. A má to výsledky. Sice je potřeba silnější motor než ve slabém, ale při nehodě jsou následky mnohem lepší. Dále jsou dnes všude odhlučňovací materiály, kvanta počítačů, kvanta drátů... všecko se to nasčítá a pak máš mezi fabii a favoritem o stejném obsahu několik metráků rozdíl
Ale zas když porovnám rozměry faválu a fábky a množství použitého matrošu na karoserii, tak mně rozdíl hmotností nějak 150 kg (teda pokud počítám správně) nepřipadá nějak veliký.
BTW. má fábka taky celohliníkový motor?
|
25.3.08, 20:59 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
koc.pet píše: Vít píše: hmotnost dělá dneska hodně nutnost vyrábět auto bezpečnější než dříve. Zkus si porovnat plech na zdravém favoritu, a na fabii. Favorit se dá tvarovat kombinačkama s druhou rukou v nose, je to jako papír, fabie ne, ta je tvrdá jako prase. Navíc má kvanta výztuh, jak jinak než ze železa. Porovnej rámy dveří, to je pěkně vidět, favorit nebo třeba 120 apod, to je jen takový rámeček ze slabýho profilu, na novým autě je masivní kus materiálu (neporovnávej s čínou )... atd, celá karoserie je výrazně pevnější a tužší. A má to výsledky. Sice je potřeba silnější motor než ve slabém, ale při nehodě jsou následky mnohem lepší. Dále jsou dnes všude odhlučňovací materiály, kvanta počítačů, kvanta drátů... všecko se to nasčítá a pak máš mezi fabii a favoritem o stejném obsahu několik metráků rozdíl Ale zas když porovnám rozměry faválu a fábky a množství použitého matrošu na karoserii, tak mně rozdíl hmotností nějak 150 kg (teda pokud počítám správně) nepřipadá nějak veliký. BTW. má fábka taky celohliníkový motor?
fabie je koncepčně 1000mb s větším vrtáním a zdvihem a elektronikou
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
25.3.08, 21:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
spartra píše: koc.pet píše: Vít píše: hmotnost dělá dneska hodně nutnost vyrábět auto bezpečnější než dříve. Zkus si porovnat plech na zdravém favoritu, a na fabii. Favorit se dá tvarovat kombinačkama s druhou rukou v nose, je to jako papír, fabie ne, ta je tvrdá jako prase. Navíc má kvanta výztuh, jak jinak než ze železa. Porovnej rámy dveří, to je pěkně vidět, favorit nebo třeba 120 apod, to je jen takový rámeček ze slabýho profilu, na novým autě je masivní kus materiálu (neporovnávej s čínou )... atd, celá karoserie je výrazně pevnější a tužší. A má to výsledky. Sice je potřeba silnější motor než ve slabém, ale při nehodě jsou následky mnohem lepší. Dále jsou dnes všude odhlučňovací materiály, kvanta počítačů, kvanta drátů... všecko se to nasčítá a pak máš mezi fabii a favoritem o stejném obsahu několik metráků rozdíl Ale zas když porovnám rozměry faválu a fábky a množství použitého matrošu na karoserii, tak mně rozdíl hmotností nějak 150 kg (teda pokud počítám správně) nepřipadá nějak veliký. BTW. má fábka taky celohliníkový motor? fabie je koncepčně 1000mb s větším vrtáním a zdvihem a elektronikou
1,4 8v fábie ostatní sou ,,nový" motory
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.3.08, 21:05 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
fatal píše: Kristensen píše: Hups jsem si myslel jak jsem slabej když jsem ládoval kompletní šáde motor... Já to tahal podobně nastrojené, ale s kámošem, on držel těžší půlku, já tu lehčí, přesto jsem měl co dělat, abych se nezlomil vejpůl...
No jo ty myslíš jako zvednout uplně? no to ne to bych se posral na tvrdo To jsem ho jen bafnul tak cca 20 cm do vejšky a v předklonu s roztaženejma nohama popošel o metr a posadil na takovej nizoučkej vozejček
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.3.08, 21:06 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Šemik píše: V jednom člověku se motor do Škodovky špatné dává i vytahuje, optimální jsou na to 2 lidé, s Kachnisem již tvoříme sehraný tým ale jde to i v jednom ale je to fakt mazec a tech slovíček u toho jinak taky sem tahal sám motor ze šáde nastrojenej ale spíš sme ho vláčil po zemi
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
25.3.08, 21:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|