Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 20:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 EDSR 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek EDSR
Tak, dnes jsem dal Pastelce ten EDSR co jsem sestrojil a zklamání na celé čáre :( :evil:

Odpustil bych mu lehké škubání při přechodech, to by se časem zlepšilo až by se spálily i ty poslední zbytky bordelů z kanálků uvolněné cyklohexanonem,

avšak problém je s volnoběhem - je v podstatě neregulovatelný, nelze dát pod 1100rpm a pořád tak mírně kolíše.. na pohyby regulačních šroubů to zcela

kašle, můžou být oba klidně zašroubované na doraz a motor si vesele točí okolo 1000rpm :lol: :evil: Strunu plynu jsem příliš předpnutou neměl.

Čím by to mohlo být? Dosedací plochy karbu jsou vcelku velmi rovné. Mě napadly příliš vyšroubované šrouby dorazů klapek, ale vypadají že na ně od ¨

expedice z JIKOVu nikdo nesahal tak se mi to moc nezdá :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.3.08, 18:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Skubani pri prechodech je myslim moc paliva, EDSR v prechodu musi zahulit, ale cukat nesmi, to je jasny.
Kdyz to mas "spravne" serizeny, musis hodit oblacek jako turbodehtak. :-)

Volnobeh.. tezko rict. Odhadl bych bud prisavani ohnutym vikem nebo tak neco. Pripadne ty klapky... jestli jsi toho kolem nich neodcistil vic nez zdravo a nevznikly vetsi skviry. :-)

Nekdy holt bordel drzi vsechno pohromade. :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


26.3.08, 19:02
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
mne presne toto robilo esdr tesnenie na sedri... volnobeh sa nedal nastavit a zralo to jak raketoplan.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


26.3.08, 19:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
co o krouzky na serizovacich sroubech?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.3.08, 19:17
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Těsnění je určitě EDSR, a O kroužky na šroubech byly samozřejmě vyměněny :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.3.08, 19:22
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
A co sis postavil přesně ???

Další věc je je příliš čistoty a přesnosti někdy škodí...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


26.3.08, 20:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
EDSR 120LS :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.3.08, 20:02
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No trysky atd tam je vše jo ?

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


26.3.08, 20:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Dorazy obou klapek se musí hodně dobře seřídit, jinak se to chová divně a špatně se to seřizuje. Pokud ti to někde nesaje falešný vzduch, tak bych to viděl na pravděpodobnou příčinu.


26.3.08, 20:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jj, LS jak má být.

Já bych to taky viděl na ty klapky ať o tom uvažuju jak uvažuju :roll: Stejně mi to ale přijde divné, ty dorazové šrouby nenesou známky toho že by za uplynulých 30 let viděly šroubovák :roll:

Na falešný vzduch to nemá nárok, příruba je vzorně rovná :| Tedy asi si zkusím pohrát s těmi dorazy "bajwoko" co můžu pokazit nakonec... :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.3.08, 20:12
Profil
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Šemik píše:
... Tedy asi si zkusím pohrát s těmi dorazy "bajwoko" co můžu pokazit nakonec...


Bajwoko nedoporučuju. Takhle jsem to taky zkoušel a karbec musel po prvním startu ven, seřídit znova a pořádně.


26.3.08, 20:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ovšem jak seřídit? Potřebnými měřidly nedisponuji :cry:

Zkusím to tak, aby se klapka ještě nezadírala do materiálu difuzoru, ale zároveň byla co nejvíce zavřená.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.3.08, 20:16
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Falešný vzduch to nemůže sát jenom kolem příruby !!! tam je míst kolem...určitě jsou zpět všechny záslepky, hadičky atd ?

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


26.3.08, 20:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Šemik píše:
Ovšem jak seřídit? Potřebnými měřidly nedisponuji :cry:

Zkusím to tak, aby se klapka ještě nezadírala do materiálu difuzoru, ale zároveň byla co nejvíce zavřená.


Také nemám měřidla. Cíl je správný, co nejuzavřenější, ale bez opření o stěnu karbu. Já to dělám podle sluchu. Při uzavření klapky (1. i 2.) musí být jasně slyšet cvaknutí o šroubek dorazu. O kousíček dál už cvakání nahrazuje tupý úder klapky o stěnu karbu, takže těsně před tím je to správné nastavení.

A jede jak pilka. 8)


26.3.08, 20:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Těmi záslepkami a hadičkami jsem si jist, ale pro jistotu zítra ještě okouknu :wink:

Díky za radu Fatale, vyzkouším :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.3.08, 20:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz