zvýšený voľnobeh LEKR pre klímu
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nastavovač klapky nechcem(mám), práve by to vyžadovalu tú elektroniku, alebo veľa relé na prepólovanie ak sa má servo vrátiť nazad, BMM je nelegálne aj keď by to bolo ideálne...
tieto komplikácie opisujem už na začiatku témy
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.6.09, 10:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Ja som práve myslel využiť tú riadiacu jednotku BMM iba na ovládanie nastavovača, nie prerobiť celý systém prípravy zmesi. Vŕta mi to stále v hlave, aj by som to vyskúšal, ale chýba mi snímač otáčok, ten som medzičasom podaroval kamošovi.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
1.6.09, 11:14 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Bmm je prilis inteligentne, aby sa dalo takto degradovat. Vecsiu sancu ma jettronic z VW. Ten riadi len zmes... A modelarske serva sa automaticky vracaju do nulovej polohy.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
1.6.09, 11:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MAJO píše: Ja som práve myslel využiť tú riadiacu jednotku BMM iba na ovládanie nastavovača, nie prerobiť celý systém prípravy zmesi. Vŕta mi to stále v hlave, aj by som to vyskúšal, ale chýba mi snímač otáčok, ten som medzičasom podaroval kamošovi. na BMM nemám zotrvačník, aj keď na niektoré karby po 1.1.93 dávali BMM zotrvačníky môj prípad to nieje, aj keby som chcel iba na riadenie voľnobehu nemám ako, nad tým som už uvažoval... kwiko píše: Bmm je prilis inteligentne, aby sa dalo takto degradovat. Vecsiu sancu ma jettronic z VW. Ten riadi len zmes... A modelarske serva sa automaticky vracaju do nulovej polohy.
mne sa BMM páči, neuvažujem nad žiadnymi brutálnymi úpravami takže RJ by moje úpravy motora zvládla, ale s hľadiska toho že sa v nastaveniach a motore celkovo rád rýpem karburátor je pre mňa vhodnejší...
INAK voľnobeh vyriešený za pomoci kwikovho spínaču podtlaku, a membrány objemového ovládača, ale fotku si sem dať netrúfnem ako je to odfláknuté , ale hlavne že funguje
zopne kompresor a otáčky idú ešte o cca 50-100hore (presne neviem, nemeral som to)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.6.09, 18:26 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Gratulujem Keď budem chcieť v budúcnosti dať klímu do formana, vyskúšam ten môj návrh a keby to nefungovalo, odkukám to od teba.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
1.6.09, 18:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MAJO píše: Gratulujem Keď budem chcieť v budúcnosti dať klímu do formana, vyskúšam ten môj návrh a keby to nefungovalo, odkukám to od teba.
ideálne je mať na to BMM to si voľnobeh ureguluje samé, tak to bude mať kwiko...
ale ako vidieť ide to v pohode aj na karb...
a karburátor pre Feliciu s klímou (Pierburg) stál okolo 300e...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.6.09, 18:43 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Ja mám tiež karb, takže to budem riešiť tiež dobastlením.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
1.6.09, 18:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MAJO píše: Ja mám tiež karb, takže to budem riešiť tiež dobastlením.
veru, je to treba hlavne kôli odberu, aj zo svetlami to žerie veľa elektriky
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.6.09, 18:55 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: MAJO píše: Ja mám tiež karb, takže to budem riešiť tiež dobastlením. veru, je to treba hlavne kôli odberu, aj zo svetlami to žerie veľa elektriky
co chces, kwiko ma klimu s 55A altikom, a to bolo origo tak
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.6.09, 19:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: michalkatka píše: MAJO píše: Ja mám tiež karb, takže to budem riešiť tiež dobastlením. veru, je to treba hlavne kôli odberu, aj zo svetlami to žerie veľa elektriky co chces, kwiko ma klimu s 55A altikom, a to bolo origo tak
hmm, to prekvapilo aj mňa, ale on má to kúrenie iné ako ja, on má ten starší typ a vôbec neviem ako je tam vedenie vzduchu cez výparník, mne tadiaľ ide všetok vzduch stále, preto má ventilátor kúrenia 200W, až ma skoro piclo keď som ten merák do 10A pripojil a on veselo nameral 16A ostatné má výkonovo tak ako ja, možno tie remenice na plochý remeň toľko spravia...
a ktovie či tam ten 55A bol origo
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.6.09, 21:05 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Akurat som ho olepoval odhlucnovacou foliou, a studoval ... Kurenie ma len jeden malicky radialny ventilator. Je tam prepojenie ktore berie vzdy aj cast chladneho vzduchu medzi vyparnikom a kurenim. Tak som zvedavy aky to bude mat vykon. Taktiez ma zaraza, ze k ventilatoru chladica idu len 2 vodice Takze bud je uzemneny cez chladic, alebo ma len jednu rychlost...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
1.6.09, 22:31 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Kwiko, tá klíma je z tej feldy čo rozpredával seat888
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
1.6.09, 22:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kwiko píše: Akurat som ho olepoval odhlucnovacou foliou, a studoval ... Kurenie ma len jeden malicky radialny ventilator. Je tam prepojenie ktore berie vzdy aj cast chladneho vzduchu medzi vyparnikom a kurenim. Tak som zvedavy aky to bude mat vykon. Taktiez ma zaraza, ze k ventilatoru chladica idu len 2 vodice Takze bud je uzemneny cez chladic, alebo ma len jednu rychlost...
aj ten môj na chladiči má iba dva vodiče, na tú 1. rýchlosť tam mám taký slušný odpor.
ja mám to kúrenie pomerne jednoduché, nasávanie ventilátora má dve klapky (vrchná/spodná vnútorný/vonkaší vzduch) ktoré sú ovládané jedným tiahlom cez podtlakový ovládač, spínač toho ne na ovládacom paneli (podtlakom) ty máš vnútornú cirkuláciu ovládanú nejakým servom to som si nevšimol keď som si to obzeral výduch s ventilátora je cez výparník na klapku kúrenia (teplý/studený) tá časť kúrenia je rovnaká ako v klacickej felde.
problém je ešte v topiacom sa konektore na napojenie kúrenia, ten konektor je už zdeformovaný teplom, keď som zmeral ten odber ventilátora na priamo tak sa nedivím, od vtedy rýchlosť IV radšej nepoužívam ak to niekdy budem robiť tak budem musieť vymeniť, alebo iba posilniť ten kábel, alebo to prerobiť na relátko (teraz neviem či kúrenie ide cez to relé s poistkovke, alebo je to priamo zo spínačky )
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.6.09, 23:05 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Felda tam ma tusim 30A poistku, Ide to cez hlavne a odlahcovacie rele
Klapku mam len jednu ovladanu servomotorcekom. V jednej polohe je vonkajsi okruh, v druhej vnutorny...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
2.6.09, 07:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kwiko píše: Felda tam ma tusim 30A poistku, Ide to cez hlavne a odlahcovacie rele Klapku mam len jednu ovladanu servomotorcekom. V jednej polohe je vonkajsi okruh, v druhej vnutorny...
áno pri štarte to má klímu vypnúť, pomerne veľa to zaťaží motor...
mne sa zapáčilo ovládanie mechanických častí podtlakom
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.6.09, 12:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|