Autor |
Zpráva |
Krozak
Příspěvky: 112 Bydliště: -----
|
Re: Škoda Favorit 135L
jo? Tak mi vysvětli proč to mám černý na bílim? řídím se knihou a tam jsou i nákresy je tam i celkový zapojení všeho je to jen o favoritu ještě jsem si ji musel kupovat.
|
29.12.11, 22:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Škoda Favorit 135L
Sice teď budu zase za hlupáka, ale podívejte se do knížky. Už jsem to psal. Z rozdělovače vede stíněný káblík. Nestíněná žíla je jeden konec snímací cívky rozdělovače a vede na 1 v ETZ a zároveň na 1 na indukční cívce. Stínění je druhý konec snímací cívky rozdělovače a je zapojeno v ETZ na kontakt č. 31. Ten je spojen s kostrou a když se podíváte do rozdělovače, tak tam je myslím taky stínění spojeno s kostrou, to si ale nejsem jistý. Ale v tom ETZ je to propojené, už jsem jich pár opravoval.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.12.11, 22:48 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9437 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda Favorit 135L
varoku ale porad se bavime o ecotroniku a ten tu 1 ma zapojenou do ridici jednotky
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
29.12.11, 22:53 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Škoda Favorit 135L
Jo, ale když vy tady pořád mícháte dva různé systémy, tak kdo se v tom má vyznat. Tak to se potom omlouvám. Já to psal o klasickém zapalování, které bych tam stejně dal a vykakal bych se na nějakého hybrida od hitleráků.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.12.11, 22:54 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9437 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda Favorit 135L
neni to hybrid od hytleraku ale pro hytleraky jo michame tu 2 systemy protoze to vypada ze toho hybrida asi uz nerozchodi
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
29.12.11, 22:57 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Škoda Favorit 135L
Svorka G je pro příjem výstupního signálu a svorka 31 tvoří společnou základní kostru pro snímač a elektronický spínač který je ukostřený přes šroub na podběhu. Nic víc zatím není a nevím proč s tím děláte takovou vědu. Navíc tady je řeč o Ecotronicu a ne o bezkontaktním tranzistorovém zapalování u klasického karburátoru.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
29.12.11, 23:03 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9437 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda Favorit 135L
Krozak > tak osobne bych zitra zacal nasledujicim spusobem
1) sundal cidlo na prevodovce a pomalym otacenim motoru nasel aspon jeden vystupek na setrvacniku v jedne nebo druhe dire 2) suplerou nebo necim podobnym skusil zmerit vzdalenost od nalitku po vystupek 3) odmerit delku cidla, rozdil by nemel byt moc velkej 4) nasroubovat cidlo do TE SPRAVNE dirky a skusit nastartovat jestli hodi jiskru
PS: doufam ze ten zlutej neni otackomer taky to muze byt duvod proc to nejde a mozna by mel byt na te strane se zelenym
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
29.12.11, 23:09 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Škoda Favorit 135L
Právě proto mu stále radím, ať to překope na klasický karbec systém. Napíšu, co se mi stalo, když jsem koupil nynějšího favorita. Byl jsem v servisu na diagnostiku. Jako první se mě ptali, jestli mám BMM nebo Ecotronic. Když jsem řekl že mám vstřikování, to jste měli vidět, jak si hrozně oddychli. Říkali že ty Ecotroniky opravovat je za trest. Nikdo k tomu nemá žádnou dokumentaci. Vše je tam udělané jinak než na karbecu i než na BMM, prostě hybrid. Jestli má v háji tu ŘJ, tak to stejně nerozjede. Jestli je to tak, jak celou dobu píše Lamač, tak by mu teroreticky stačilo zjistit, jestli při točení motorem je na kontaktu 1 napětí. Psal ale že jiskru mu to už háže. Jestli mu to teď ale nedává benzín, tak pokud nesundá filtrbox, tak na nic nepříjde.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.12.11, 23:10 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Škoda Favorit 135L
Vždyť to má shnilé víc jak já.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.12.11, 23:15 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9437 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda Favorit 135L
jiskru mu to hazelo kdyz skrtal 1 o kostru myslim a o tohle se stara pocitac s cidlem + nastavovani karburatoru
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
29.12.11, 23:16 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Škoda Favorit 135L
vyskúšal či to pri štartovaní dávalo impulz z RJ do 1čky indučky?...nie vyskúšal prehodiť čidlo do druhej diery?...nie dozvedeli sme sa aké tam má čidlo?...zase nie
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
29.12.11, 23:33 |
|
|
Krozak
Příspěvky: 112 Bydliště: -----
|
Re: Škoda Favorit 135L
jo schnilí to je jen ve předu na podbězích ale jinač karoserie je ve slušnym stavu na auto starý kolem 20 let. Ani felicie v takovym stavu nebyla ta moje myslim. Jestli sem to vyzkoušel ano vyzkoušel a snimač otáček? Ano je to ecotronik byl jsem si ho koupit včera do obchodu a dal mi ho doruky a už mě maj taky za de** už sem tam byl po 7 pro snimač otáček a zbytečně vyhozený prachy. Mě vrtá hlavou, jeden tvrdí 1 napětí, někdo 15 napětí.. kdo se vtom má vznat? Řídím se knížkou když to zapojim tak jak je klasickej karburatorovej fatik tak mi to jiskru hodí ale nefungujou ostatní čidla na karbecu+ otáčkoměr+ kontrolka test svítí a benzín mi to neveme.. nevimi jestli to má čerpadlo ale to by mělo být zapojené zvlášť pokuď vím. Když to zapojim podle vás a nebo podle knihy na zapojení ecotronika čidla fungujou ale zas to nehodí jiskru. Z RJ mi napětí jde. Z indukční cívku neboly do indučky už nedojde.. zkusil jsme udělat nahradní cestu pomocí jinyho kabliku tak tam napětí šlo ale indučka nebo etz ji už asi nepustí ven.. netušim ale z indučky mi jiskru dál nedá.. a to sem vyměnil všechny co doma mám i tu novou. Už sem si našel inzerát na motor z favorita karburatorovou verzy.. tak si z toho vemu části a pokusim překopat..
|
30.12.11, 03:51 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
Re: Škoda Favorit 135L
no ale nezapomeň, že pokud máš v papírech zapsanej ekotronic a předěláš to na klasickej karbec, tak v životě legálně technickou neprojdeš... stejně by mě zajímalo to auto naživo...ono možná stačí udělat nějakou blbinu a jen se tady nedorozumíme s krozakem... Krozak : největší problém je, že nedokážeš odpovědět bodově na zdejší otázky a pak se v tom pořádně nejde vyznat...třeba otázka typu- máš otáčkoměr? jak jsi si jistý, že snímač otáček je pro Ecotronic? viděj mladýho kluka, nacpou mu prostě nějakej snímač otáček a čau...nechápu na co máš jak tvrdíš ty 7 čidel, snad když to s jednim nejde, tak ho tam odnesu zpět, že to neni ono..jestli dáváš za každý čidlo litr (bráno podle cen na netu za ecotronic čidlo), tak to tě lituju co se týká dodávky benzínu, to nemá s napětím nic společnýho a při točení motorem, pokud je čerpadlo v pořádku, tak po odpojení výstupní hadice z čerpadla musí benzín téct...
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
30.12.11, 08:19 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9437 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda Favorit 135L
eco ma cerpadlo klasicke na motoru jen bez packy
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
30.12.11, 08:57 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
Re: Škoda Favorit 135L
ano, proto řikám, že je jednoduchý udělat test jeho funkce...no uvidíme, jestli si z toho Krozak něco vezme..
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
30.12.11, 08:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|