Jak je to s výměnou motoru a LPG ?
Autor |
Zpráva |
enot
Příspěvky: 35 Bydliště: Blansko
|
Kristensen píše: enot píše: Kristensen píše: v podstatě žádné běhání po úřadech a dohadování se s úředníkama. A když bych tam dal tu 136, musel bych někde běhat ? Já si řekl, že když nemám číslo motoru ve velkým techničáku, že bych to nikde nemusel hlásit, nebo jsem naivní ? No je spousta lidí co s tím jezdí ale na TK můžeš mít problem a s Poldama na silnici taky, číslo motoru dnes podstatné není ale je podstatný typ motoru, jak jsem ti psal šáde má 742.xx a fávo je 781.136, pokud by jsi se chtěl pokusit o legálnost tak by jsi musel sehnat 742.136 je to na nich vyražené.
JJ, tak jsem to myslel, sehnal bych si 136 742, abych právě neměl problém, takže takhle to může jít ?
_________________ Škoda Rapid 130 LPG
|
20.6.08, 09:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
enot
Příspěvky: 35 Bydliště: Blansko
|
Viky píše: enot píše: Kristensen píše: v podstatě žádné běhání po úřadech a dohadování se s úředníkama. A když bych tam dal tu 136, musel bych někde běhat ? Já si řekl, že když nemám číslo motoru ve velkým techničáku, že bych to nikde nemusel hlásit, nebo jsem naivní ? Typ motoru je v technicaku. Vymena typu se hlasi, musej ti na to dat technickou. Behani to je kazdopadne. 742.136 je malo behani, to je zamenny, je to prosta vymena motoru zamenneho typu, coz by pokud na to mas STK melo projit.. 781.136 ti taky nemusej povolit (jako ze nepovolej), je to prestavba. Takze musis na prestavbovou technickou.... atd atd. Cely nahovno.
JJ, na 781 teda kašlu...
_________________ Škoda Rapid 130 LPG
|
20.6.08, 09:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
enot píše: JJ, tak jsem to myslel, sehnal bych si 136 742, abych právě neměl problém, takže takhle to může jít ?
bohužel je s tim problém ve vyjádření škoda auto už se nezmiňujou o záměnnosti motorů
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.6.08, 09:09 |
|
|
enot
Příspěvky: 35 Bydliště: Blansko
|
Sadra17 píše: enot píše: JJ, tak jsem to myslel, sehnal bych si 136 742, abych právě neměl problém, takže takhle to může jít ? bohužel je s tim problém ve vyjádření škoda auto už se nezmiňujou o záměnnosti motorů
Ale to už se nedá nikde zjistit, né ?
_________________ Škoda Rapid 130 LPG
|
20.6.08, 09:14 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Sadra17 píše: enot píše: JJ, tak jsem to myslel, sehnal bych si 136 742, abych právě neměl problém, takže takhle to může jít ? bohužel je s tim problém ve vyjádření škoda auto už se nezmiňujou o záměnnosti motorů
U nas se cti pravidlo ze co projde na STK, to se neresi.
U starych aut je doporuceno ridit se poslednim vyjadrenim kde se zminujou, ale neni to povinny.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
20.6.08, 09:14 |
|
|
enot
Příspěvky: 35 Bydliště: Blansko
|
Viky píše: Sadra17 píše: enot píše: JJ, tak jsem to myslel, sehnal bych si 136 742, abych právě neměl problém, takže takhle to může jít ? bohužel je s tim problém ve vyjádření škoda auto už se nezmiňujou o záměnnosti motorů U nas se cti pravidlo ze co projde na STK, to se neresi. U starych aut je doporuceno ridit se poslednim vyjadrenim kde se zminujou, ale neni to povinny.
Tak se mi to líbí, pujde tam asi novej motor a bude... Jsem si chtěl koupit nový Porsche a už nemusím, teď to pojede
_________________ Škoda Rapid 130 LPG
|
20.6.08, 09:15 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Tak hledej šmudlo hledej, 742.135-136 asi neleží na každém rohu no uvidíš
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.6.08, 09:18 |
|
|
enot
Příspěvky: 35 Bydliště: Blansko
|
Kristensen píše: Tak hledej šmudlo hledej, 742.135-136 asi neleží na každém rohu no uvidíš
No, dá se najít, ale nikdo už mi nazaručí v jakým je stavu, toho se bojím....
_________________ Škoda Rapid 130 LPG
|
20.6.08, 09:25 |
|
|
enot
Příspěvky: 35 Bydliště: Blansko
|
Tak všem děkuji za rady...
Tady se vždy najde plno dobrých rádců.
_________________ Škoda Rapid 130 LPG
|
20.6.08, 09:46 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
enot píše: slovacek.milos píše: mě by zajímalo jestli má 130 gufera ventilů? jestli ten olej ti tam neteče hlavou, poznávací znamení je na zadním čele kapky nebo fleky od oleje, jsetli kroutíš s volnoběhem a nic se neděje tak může být i ucpaná tryska volnoběhu ne necvaká cívka těžko říct, a taky bych si nechal změřit tlaky kopresiometrem, motor jde taky překroužkovat, záleží kolik chceš v budoucnu jezdit a celkový stav, znám osobně případy kdy vadné VN kabely a svíčky borci řešili výměnou motoru a pak přišli se stjným problémem, S karburátorem jsem měl v minulosti problémy, byly ucpané trysky, ale v servise mně to opravili (moji opravou auto přestalo jezdit uplně), ale to bylo dřív... Teď auto jezdilo dobře, drželo si volnoběh atd... Auto jsem dal na týden kamarádavi ať mi opraví prahy, ale on se vrátil s tím, že se nedrží volnoběh...a u emisí se nedalo nic seřídit, což byla pravda.. Ještě když jsem s tím před 2 týdnama jel, tak na benzín to pocuckávalo při přidání více plynu....ale na LPG to jelo plynule.. Tak jestli se to zase ucpalo, klidně tomu věřím... Skus pretesnit karbec . ja som mal podobny problem ( nadal sa stelovat volnobeh + chcipalo ) vyriesilo to kompletne pretesnenie karburatora za 150 Skk Ale na 130ku sa ti to bude dost tazko zhanat
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
21.6.08, 23:46 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Proč by se proboha mělo těžko shánět těsnění na 130ku? Obyčejný SEDR..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.6.08, 23:50 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Šemik píše: Proč by se proboha mělo těžko shánět těsnění na 130ku? Obyčejný SEDR.. ja neviem , ale ked som si ho pytal v krame typek ma mna ako keby som chcel neviem co ! ze take daco sa uz davno nerobi a ze mi to ani nebude vediet zohnat ale ja som chcel uplne vsetko vratane trysiek a tie su vraj nezohnatelne
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
21.6.08, 23:57 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Trysky většinou nejsou. Ale proč je měnit, že jo..
Těsnění jsou obyčejná SEDRová.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.6.08, 23:59 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Šemik píše: Trysky většinou nejsou. Ale proč je měnit, že jo..
Těsnění jsou obyčejná SEDRová. som sa nanho vys.al je to jediny predajca autodielov v TR takze k nemu chodia vsetci z mesta cize ma dobru trzbu takze mu bolo jedno ci sa to da zohnat alebo nie ... je to blb na N-tu tak som od toho upustil
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
22.6.08, 00:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kristensen píše: slovacek.milos píše: mě by zajímalo jestli má 130 gufera ventilů? jestli ten olej ti tam neteče hlavou, poznávací znamení je na zadním čele kapky nebo fleky od oleje, jsetli kroutíš s volnoběhem a nic se neděje tak může být i ucpaná tryska volnoběhu ne necvaká cívka těžko říct, a taky bych si nechal změřit tlaky kopresiometrem, motor jde taky překroužkovat, záleží kolik chceš v budoucnu jezdit a celkový stav, znám osobně případy kdy vadné VN kabely a svíčky borci řešili výměnou motoru a pak přišli se stjným problémem, Nemá Miloši ale není to problem na to předělat ale kdo ty hlavy takto upravuje (opravuje) tak na LPG to u těhle hlav nedoporučuje protože LPG je suché
nevím co je suché že a se dřík ventilu mazal benzínem a na lpg jel na sucho já nevím v tomto smru naprosto nebádám, fáčko gufera má a s ventilama a olejem problémy nejsou miloš
|
22.6.08, 00:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|