Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Jak je to s výměnou motoru a LPG ? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 35
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
Kristensen píše:
enot píše:
Kristensen píše:
v podstatě žádné běhání po úřadech a dohadování se s úředníkama.

A když bych tam dal tu 136, musel bych někde běhat ? Já si řekl, že když nemám číslo motoru ve velkým techničáku, že bych to nikde nemusel hlásit, nebo jsem naivní ?


No je spousta lidí co s tím jezdí ale na TK můžeš mít problem a s Poldama na silnici taky, číslo motoru dnes podstatné není ale je podstatný typ motoru, jak jsem ti psal šáde má 742.xx a fávo je 781.136, pokud by jsi se chtěl pokusit o legálnost tak by jsi musel sehnat 742.136 je to na nich vyražené.


JJ, tak jsem to myslel, sehnal bych si 136 742, abych právě neměl problém, takže takhle to může jít ?

_________________
Škoda Rapid 130 LPG


20.6.08, 09:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 35
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
Viky píše:
enot píše:
Kristensen píše:
v podstatě žádné běhání po úřadech a dohadování se s úředníkama.

A když bych tam dal tu 136, musel bych někde běhat ? Já si řekl, že když nemám číslo motoru ve velkým techničáku, že bych to nikde nemusel hlásit, nebo jsem naivní ?

Typ motoru je v technicaku. Vymena typu se hlasi, musej ti na to dat technickou.
Behani to je kazdopadne. 742.136 je malo behani, to je zamenny, je to prosta vymena motoru zamenneho typu, coz by pokud na to mas STK melo projit..
781.136 ti taky nemusej povolit (jako ze nepovolej), je to prestavba. Takze musis na prestavbovou technickou.... atd atd.

Cely nahovno.


JJ, na 781 teda kašlu...

_________________
Škoda Rapid 130 LPG


20.6.08, 09:04
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
enot píše:
JJ, tak jsem to myslel, sehnal bych si 136 742, abych právě neměl problém, takže takhle to může jít ?


bohužel je s tim problém ve vyjádření škoda auto už se nezmiňujou o záměnnosti motorů :?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


20.6.08, 09:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 35
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
Sadra17 píše:
enot píše:
JJ, tak jsem to myslel, sehnal bych si 136 742, abych právě neměl problém, takže takhle to může jít ?


bohužel je s tim problém ve vyjádření škoda auto už se nezmiňujou o záměnnosti motorů :?


Ale to už se nedá nikde zjistit, né ?

_________________
Škoda Rapid 130 LPG


20.6.08, 09:14
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Sadra17 píše:
enot píše:
JJ, tak jsem to myslel, sehnal bych si 136 742, abych právě neměl problém, takže takhle to může jít ?


bohužel je s tim problém ve vyjádření škoda auto už se nezmiňujou o záměnnosti motorů :?


U nas se cti pravidlo ze co projde na STK, to se neresi. :-)
U starych aut je doporuceno ridit se poslednim vyjadrenim kde se zminujou, ale neni to povinny.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


20.6.08, 09:14
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 35
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
Viky píše:
Sadra17 píše:
enot píše:
JJ, tak jsem to myslel, sehnal bych si 136 742, abych právě neměl problém, takže takhle to může jít ?


bohužel je s tim problém ve vyjádření škoda auto už se nezmiňujou o záměnnosti motorů :?


U nas se cti pravidlo ze co projde na STK, to se neresi. :-)
U starych aut je doporuceno ridit se poslednim vyjadrenim kde se zminujou, ale neni to povinny.


Tak se mi to líbí, pujde tam asi novej motor a bude... Jsem si chtěl koupit nový Porsche a už nemusím, teď to pojede :-D

_________________
Škoda Rapid 130 LPG


20.6.08, 09:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Tak hledej šmudlo hledej, 742.135-136 asi neleží na každém rohu no uvidíš

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.6.08, 09:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 35
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
Kristensen píše:
Tak hledej šmudlo hledej, 742.135-136 asi neleží na každém rohu no uvidíš


No, dá se najít, ale nikdo už mi nazaručí v jakým je stavu, toho se bojím....

_________________
Škoda Rapid 130 LPG


20.6.08, 09:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 35
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
Tak všem děkuji za rady...

Tady se vždy najde plno dobrých rádců.

_________________
Škoda Rapid 130 LPG


20.6.08, 09:46
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
enot píše:
slovacek.milos píše:
mě by zajímalo jestli má 130 gufera ventilů? jestli ten olej ti tam neteče hlavou, poznávací znamení je na zadním čele kapky nebo fleky od oleje, jsetli kroutíš s volnoběhem a nic se neděje tak může být i ucpaná tryska volnoběhu ne necvaká cívka těžko říct, a taky bych si nechal změřit tlaky kopresiometrem, motor jde taky překroužkovat, záleží kolik chceš v budoucnu jezdit a celkový stav, znám osobně případy kdy vadné VN kabely a svíčky borci řešili výměnou motoru a pak přišli se stjným problémem,


S karburátorem jsem měl v minulosti problémy, byly ucpané trysky, ale v servise mně to opravili (moji opravou auto přestalo jezdit uplně), ale to bylo dřív...
Teď auto jezdilo dobře, drželo si volnoběh atd... Auto jsem dal na týden kamarádavi ať mi opraví prahy, ale on se vrátil s tím, že se nedrží volnoběh...a u emisí se nedalo nic seřídit, což byla pravda.. Ještě když jsem s tím před 2 týdnama jel, tak na benzín to pocuckávalo při přidání více plynu....ale na LPG to jelo plynule..
Tak jestli se to zase ucpalo, klidně tomu věřím...
Skus pretesnit karbec . ja som mal podobny problem ( nadal sa stelovat volnobeh + chcipalo ) vyriesilo to kompletne pretesnenie karburatora za 150 Skk :wink: Ale na 130ku sa ti to bude dost tazko zhanat :roll:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


21.6.08, 23:46
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Proč by se proboha mělo těžko shánět těsnění na 130ku? Obyčejný SEDR.. :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.6.08, 23:50
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Šemik píše:
Proč by se proboha mělo těžko shánět těsnění na 130ku? Obyčejný SEDR.. :roll:
ja neviem , ale ked som si ho pytal v krame typek ma mna :shock: ako keby som chcel neviem co ! ze take daco sa uz davno nerobi a ze mi to ani nebude vediet zohnat :? ale ja som chcel uplne vsetko vratane trysiek a tie su vraj nezohnatelne :(

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


21.6.08, 23:57
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Trysky většinou nejsou. Ale proč je měnit, že jo..

Těsnění jsou obyčejná SEDRová.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.6.08, 23:59
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Šemik píše:
Trysky většinou nejsou. Ale proč je měnit, že jo..

Těsnění jsou obyčejná SEDRová.
som sa nanho vys.al je to jediny predajca autodielov v TR takze k nemu chodia vsetci z mesta cize ma dobru trzbu takze mu bolo jedno ci sa to da zohnat alebo nie ... je to blb na N-tu tak som od toho upustil :roll:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


22.6.08, 00:03
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
slovacek.milos píše:
mě by zajímalo jestli má 130 gufera ventilů? jestli ten olej ti tam neteče hlavou, poznávací znamení je na zadním čele kapky nebo fleky od oleje, jsetli kroutíš s volnoběhem a nic se neděje tak může být i ucpaná tryska volnoběhu ne necvaká cívka těžko říct, a taky bych si nechal změřit tlaky kopresiometrem, motor jde taky překroužkovat, záleží kolik chceš v budoucnu jezdit a celkový stav, znám osobně případy kdy vadné VN kabely a svíčky borci řešili výměnou motoru a pak přišli se stjným problémem,


Nemá Miloši ale není to problem na to předělat ale kdo ty hlavy takto upravuje (opravuje) tak na LPG to u těhle hlav nedoporučuje protože LPG je suché


nevím co je suché že a se dřík ventilu mazal benzínem a na lpg jel na sucho :?: já nevím v tomto smru naprosto nebádám, fáčko gufera má a s ventilama a olejem problémy nejsou miloš


22.6.08, 00:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz