Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
fatal píše: Použijeme tranformátorový olej.
ten má iba dobrú elektrickú pevnosť... ale bod varu má trocha vyžšie, ale aj to by bolo zrejme málo...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.7.08, 21:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Jiri píše: to by varilo v tom vyfuku no bys přerušil jen okruh tlaky by mohli unikat do chlazení akortát by ty bubliny aisk dělali bordela
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
19.7.08, 21:35 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no toby ti vyvrelo uplne....jako kdyz postavis konvici na caj...a nevypne...to mas to same
|
19.7.08, 21:37 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
A co takhle tu energii odebírat obdobně jako v tepelných elektrárnách?
(To s tím olejem byl samozřejmě jen fórek...)
|
19.7.08, 21:39 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
fatal píše: A co takhle tu energii odebírat obdobně jako v tepelných elektrárnách? (To s tím olejem byl samozřejmě jen fórek...)
pokiaľ by si mal dostatočný chladič, alebo teda kondenzačnú vežu
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.7.08, 21:41 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no jo...ale co by z toho auta za chvilku bylo......
|
19.7.08, 21:42 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: no jo...ale co by z toho auta za chvilku bylo......
reaktor
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.7.08, 21:43 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
michalkatka píše: pokiaľ by si mal dostatočný chladič, alebo teda kondenzačnú vežu
Normální druhý chladič. Pokud se nepletu, 3kW uchladí a víc by ani nebylo třeba. Tak by se použila tepelná energie, dalo by se tam navíc turbo bez kompresoru, hned by bylo pár koníků navíc. Akorá ta hmotnost navíc.
|
19.7.08, 21:45 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Tak jsem se sem podíval, a nestačím se divit co nevymyslíte.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
19.7.08, 22:24 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
fatal píše: A co takhle tu energii odebírat obdobně jako v tepelných elektrárnách? (To s tím olejem byl samozřejmě jen fórek...) proč používat motor jko hlavní pohonou jednotku třeba takovej prní motor taky není k zahození a ten spalovací mu bud eohřívat vodu
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
20.7.08, 22:59 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
škodař píše: fatal píše: A co takhle tu energii odebírat obdobně jako v tepelných elektrárnách? (To s tím olejem byl samozřejmě jen fórek...) proč používat motor jko hlavní pohonou jednotku třeba takovej prní motor taky není k zahození a ten spalovací mu bud eohřívat vodu
Bože muj, já chtěl jenom utišit interiér a né vyrábět ze Škodovky jadernou elektrárnu nebo bůhvíco
Asi tam nechám ty plátky gumy a až se udrolej nebo shořej, tak tma dám nový.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
20.7.08, 23:41 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
22.7.08, 19:55 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Tak si z něčeho udělej silikonovou podložku,ta už třeba něco vydrží. Třeba z těch nátrubkú na spojování sacího potrubí.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
22.7.08, 23:01 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
škodař píše: přikláním sek ondrovy
Ja som to takto mal a o ničom...dokonca na mojom aute nemám ten držiak vôbec a aj tak o ničom...mne to príde také, že niekomu to pomôže, inému pomôže vysypať priečku motory pieskom...men nepomáha nič..riešenie je podľa mňa iba vlečka (či jednoducho tá náprava, čo majú 130tky).
A aj mňa to už napalo, že tak by sa dalo vyriešiť rýchle kúrenie auta, no zasa, keď sa to už vyhreje na vysoku teplotu, čo s tým?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.7.08, 13:17 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
ferrari píše: škodař píše: přikláním sek ondrovy Ja som to takto mal a o ničom...dokonca na mojom aute nemám ten držiak vôbec a aj tak o ničom...mne to príde také, že niekomu to pomôže, inému pomôže vysypať priečku motory pieskom...men nepomáha nič..riešenie je podľa mňa iba vlečka (či jednoducho tá náprava, čo majú 130tky). A aj mňa to už napalo, že tak by sa dalo vyriešiť rýchle kúrenie auta, no zasa, keď sa to už vyhreje na vysoku teplotu, čo s tým?
Rozdělit okruh vody na dva a ten jeden(ohřívaný výfukem,nebo potrubím) dát přes termostat,popřípadě přes něco co ho uzavře z jedné strany(např. elmag. ventil...) při určité teplotě např. 70st.
Otázka zní jestli by to stačilo z jedné strany???? Proudění vody už by tam nebylo,takže si myslím že jo,ale kdo ví,jak by se ty vody míchaly??
Při zavření by to teklo tím druhým,jako normální hlavní chladící vedení.
Ten druhý by mohl být taky uzavíratelný,ale v opačné době.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
25.7.08, 20:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|