Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Repase karburátoru a úprava pro provoz na LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 143
Bydliště: GPS : 49°55'52.60"N; 17°53'17.74"E
Příspěvek 
florisimo píše:
. Kde se dá taková věc koupit? Je to vlastně příslušenství k hadicím. Kde se prodávají hadice?


:shock: hahaahá .. dobrý vtip :D ... instalaterství, zahradnictví, kutilství, kutilmarkety ... je toho fjest ..

_________________
modrý RAPID 135, LPG, 1989 - v garáži
Má máma má tmavě hnědou š120L.1981

červená Š 120L,1988,import z Belgie - Moje první auto. Odpočívej v pokoji kámo ;)


29.7.08, 07:55
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
florisimo píše:
Tak ja to zruším. Díval jsem se že budu potřebovat na propojení hadic hadicovou spojku nebo jak to nazvat. Od termostatu vede hadice vnitřní průměr 15 a to se musí rozdvojit na hadici k radiátoru topení taky průměr 15 a na automatický sytič průměr 12. Takže potřebuju nějaký takový "Tčko" kterým ty hadice pospojuju a voda poteče mimo sání. Kde se dá taková věc koupit? Je to vlastně příslušenství k hadicím. Kde se prodávají hadice?


Aha, počkej, ty máš Favo a myslíš vyhřívání potrubí. Tak to jsem nezkoušel a ani nevím, jestli by to mělo přínos, předpokládám ovšem, že ano.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


29.7.08, 08:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Martin píše:
florisimo píše:
Tak ja to zruším. Díval jsem se že budu potřebovat na propojení hadic hadicovou spojku nebo jak to nazvat. Od termostatu vede hadice vnitřní průměr 15 a to se musí rozdvojit na hadici k radiátoru topení taky průměr 15 a na automatický sytič průměr 12. Takže potřebuju nějaký takový "Tčko" kterým ty hadice pospojuju a voda poteče mimo sání. Kde se dá taková věc koupit? Je to vlastně příslušenství k hadicím. Kde se prodávají hadice?


Aha, počkej, ty máš Favo a myslíš vyhřívání potrubí. Tak to jsem nezkoušel a ani nevím, jestli by to mělo přínos, předpokládám ovšem, že ano.


Dneska jsem koupil to plastový Tčko 3/4cólový k hadici k pračce. Stálo neuvěřitelných 60Kč :shock:
Namontoval jsem ho a po jízdě 30km kopcovitým terénem s vozejkem jsem zastavil, otevřel kapotu a to sací potrubí bylo stejně teplý jako blok motoru. Asi je to na prd, protože se to sací potrubí ohřívá od hlavy a od sálajícího tepla z výfukovýho potrubí.
Nový auta mají plastový sací potrubí a tam k přenosu tepla nedochází, ale zase jim hrozí že při zášlehu plynu jim praskne.
Co mi radíte teď?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


29.7.08, 17:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
nejlepší by bylo asi udělat další okruh s čerpadlem a s chladičem a z vyhřívanýho potrubí udělat chlazené potrubí co? :?
A nebo dusík?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


29.7.08, 17:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
florisimo píše:
nejlepší by bylo asi udělat další okruh s čerpadlem a s chladičem a z vyhřívanýho potrubí udělat chlazené potrubí co? :?
A nebo dusík?


ono to sanie sa hovorí že je vyhrievané, ale v podstate je udržiavané na teplote motora, máš pravdu že keď je už výfuck rozhicovaný, tak voda to sanie vlastne chladí... takže aj preto som si to neodpojil....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.7.08, 19:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Chlapi měl bych taky dotaz..Ve svoji AUDI 80 mám taky LPG.Motor má taky ještě klasický karburátor s ručním sytičem a podtlakovou regulaci předstihu..Potřeboval bych vysvětlit v jaké fázi se začne upravovat předstih,až při otevření 2 komory?Nebo jak to vlastně celé funguje a je potřeba mít při provozu na plyn vůbec tu regulaci předstihu?Necítím nějak extra rozdíl po otevření 2 komory...Dík

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


3.8.08, 17:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
NOVON píše:
Chlapi měl bych taky dotaz..Ve svoji AUDI 80 mám taky LPG.Motor má taky ještě klasický karburátor s ručním sytičem a podtlakovou regulaci předstihu..Potřeboval bych vysvětlit v jaké fázi se začne upravovat předstih,až při otevření 2 komory?Nebo jak to vlastně celé funguje a je potřeba mít při provozu na plyn vůbec tu regulaci předstihu?Necítím nějak extra rozdíl po otevření 2 komory...Dík


Podtlaková regulace předstihu je jen přídavná regulace, na konečný výkon motoru nemá vliv, jen zvyšuje předstih při částečném zatížení(málo sešláplý pedál) aby chudá směs stihla prohořet, při plně sešláplým pedálu se neuplatňuje. Žigulíci ji vůbec neměli. Jestli ji odstraníš, jediný co se stane, budeš mít o něco větší spotřebu a možná se ti začnou podpalovat výfukový ventili z důvodu dohořívání paliva, ale to je jedno. Nech to jak to je, maximálně bych o něco zvedl základní předstih.

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


3.8.08, 19:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Aha,tak že,když máš více sešláplý pedál je větší podtlak v sání,v hadičce co vede do rozdělovače a tím se uzavře ta regulace..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


3.8.08, 23:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz