Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Zahada pri nastavovani otacok favoritu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
congy píše:
sak ale sytic reaguje aj pri prevadzkovej teplote 80 - 90 ? nevypina sa to niekde okolo 80 ?


no to už je docela pozdě, myslím si že od nějakejch nejpozdějc cca 60-70 stupňů by se měl sytič vyřadit. kdyby reguloval i při 80 stupních tak by se pak to auto teda vyplatilo na spotřebu

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


31.7.08, 19:59
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Sytič je v létě zbytečný, klidně vypojit :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.7.08, 20:00
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
nie nie sytic funguje dobre to som si isty ziadne problemi s nim neboli ja sa len chce spytat ci moja teoria je spravna: pri 90 stupnoch som nastavil srobom volnobehu cca 750 ot/ min po ochladeni motora auto chciplo tak som pridal trochu bohatosti zmesi a uz sa to nestalo moze to mat suvis?


31.7.08, 20:01
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
no len to je automaticky sitic neviem ako sa vypaja


31.7.08, 20:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
congy píše:
nie nie sytic funguje dobre to som si isty ziadne problemi s nim neboli ja sa len chce spytat ci moja teoria je spravna: pri 90 stupnoch som nastavil srobom volnobehu cca 750 ot/ min po ochladeni motora auto chciplo tak som pridal trochu bohatosti zmesi a uz sa to nestalo moze to mat suvis?


souviset to každopádně může

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


31.7.08, 20:05
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
dufam ze to nezacne zasa skapinat


31.7.08, 20:07
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Základ je dobrej předstih,bohatost a pak si tam dej volnoběh jakej chceš to vše při funkční jehle volnoběhu.... a to všecko za provozní teploty...sytič říkáš že funguje,tak se na něj nedívej...ale??? když nevíš jak se vypíná,já bych se v tom nešťoural,ono když se neví je to hop nebo trop,obojí je polovičatá kvalita .... u karburátoru se všecko překrejvá a doplňuje sytič,volnoběh zatížení atd......Pokud si nejsi jistý dej to někomu kdo tomu rozumí,nebo si budeš stěžovat na spotřebu a :P na škubání a pořád budeš nespokojenej atd... :wink:


31.7.08, 21:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Kristensen píše:
gokralik píše:
congy píše:
no sak ja len ci moja teoria moze byt spravna ze ked som zdvihol otacky volnobehu pri priliz teplom motore a ten sa nasledne schladil ci to mohlo sposobyt to skapinanie auta


U studeného motoru by si měl otáčky odchytit sytič ne?


ale tak snad nereaguje sytič na to když běží motor na místě rozpálenej a pak se jízdou ochladí ne?


Ale on to myslí (snad) tak, že někde delší dobu stál a pak se snažil nastartovat a chcípalo mu to. Mě sytič bere i třeba když stojím někde dvě hodiny. Ale jakmile přidám plyn, vypne.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


31.7.08, 22:08
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
No sak aj mne presne tak funguje pridat plyn a sytic sa vypne


1.8.08, 08:06
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
No tak ten motor slape ako ma otacky su v poho a nezdochina na neutrali (poklepem na drevo) asi to trebalo len nastavit spravne tymi srobami bohatosti a volnobehu.


1.8.08, 11:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
congy píše:
No tak ten motor slape ako ma otacky su v poho a nezdochina na neutrali (poklepem na drevo) asi to trebalo len nastavit spravne tymi srobami bohatosti a volnobehu.


A předtím než jsi do toho šťoural běžel ten motor normálně? Na bohatost směsi musíš mít analyzátor výfukových plynů abys ji seřídil.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


1.8.08, 14:31
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Šemik píše:
Sytič je v létě zbytečný, klidně vypojit :wink:


ta přívěra se nastavuje až do nějakých 20°C, žádné odpojování


1.8.08, 19:21
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ale skutečně není nezbytný :) Jak mám nyní otuzené sací potrubí tak je SEDR nějak vysoko a sytič nedosáhne :lol: Tak jezdím bez něho a nijak mi neschází.. Ráno nastartuju okamžitě napoprvé a jízda dobrá, nijak mi to nechcípá ( i když se musí s rozumem)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.8.08, 19:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
gokralik píše:
congy píše:
No tak ten motor slape ako ma otacky su v poho a nezdochina na neutrali (poklepem na drevo) asi to trebalo len nastavit spravne tymi srobami bohatosti a volnobehu.


A předtím než jsi do toho šťoural běžel ten motor normálně? Na bohatost směsi musíš mít analyzátor výfukových plynů abys ji seřídil.


No jo ale když to podle analizátoru nastavíš na hodnoty dle potřebných emisí tak je pak většinou problem.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.8.08, 21:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já to nastavuju jednoduše, napojím na motor paltest a sleduju otáčkoměr na paltestu naladím nejvyšší otáčky šroubem na bohatost a začnu ho pomaaaaliiiinnnnkkkkuuuu utahovat do té chvíle než otáčky viditelně na budíku začnou klesat tam se zastavím a začínám ho vyšroubovávat tak dlouho dokud otáčky nestoupnou a opět nezačnou klesat zároveň počítám otáčky šroubku, jak začnou klesat točky tak přestanu, většinou toto rozmezí tvoří 1,5 - 3 otáčky šroubu bohatosti podle motoru a jeho stavu, což podělím dvěma, a mám střed bohatosti a tam to nastavím a o půl otáčky od tohoto středu ochudím, zlatý svatý, auto jede nekucká nežere chytá, prostě vše v poho a dá se to naladit i podle sluchu, samozřejmě předpoklad toho je srpávně nastavené zapalováni, kloudný kabely svíčky palec víčko. Jakmile na tento spůsob motor nereaguje tak je něco někde špatně, ať už to přisává vzduch nebo špathně pálí, nebo má vzduchu málo.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.8.08, 21:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz