Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
congy píše: sak ale sytic reaguje aj pri prevadzkovej teplote 80 - 90 ? nevypina sa to niekde okolo 80 ?
no to už je docela pozdě, myslím si že od nějakejch nejpozdějc cca 60-70 stupňů by se měl sytič vyřadit. kdyby reguloval i při 80 stupních tak by se pak to auto teda vyplatilo na spotřebu
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
31.7.08, 19:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Sytič je v létě zbytečný, klidně vypojit
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.7.08, 20:00 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
nie nie sytic funguje dobre to som si isty ziadne problemi s nim neboli ja sa len chce spytat ci moja teoria je spravna: pri 90 stupnoch som nastavil srobom volnobehu cca 750 ot/ min po ochladeni motora auto chciplo tak som pridal trochu bohatosti zmesi a uz sa to nestalo moze to mat suvis?
|
31.7.08, 20:01 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
no len to je automaticky sitic neviem ako sa vypaja
|
31.7.08, 20:02 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
congy píše: nie nie sytic funguje dobre to som si isty ziadne problemi s nim neboli ja sa len chce spytat ci moja teoria je spravna: pri 90 stupnoch som nastavil srobom volnobehu cca 750 ot/ min po ochladeni motora auto chciplo tak som pridal trochu bohatosti zmesi a uz sa to nestalo moze to mat suvis?
souviset to každopádně může
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
31.7.08, 20:05 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
dufam ze to nezacne zasa skapinat
|
31.7.08, 20:07 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Základ je dobrej předstih,bohatost a pak si tam dej volnoběh jakej chceš to vše při funkční jehle volnoběhu.... a to všecko za provozní teploty...sytič říkáš že funguje,tak se na něj nedívej...ale??? když nevíš jak se vypíná,já bych se v tom nešťoural,ono když se neví je to hop nebo trop,obojí je polovičatá kvalita .... u karburátoru se všecko překrejvá a doplňuje sytič,volnoběh zatížení atd......Pokud si nejsi jistý dej to někomu kdo tomu rozumí,nebo si budeš stěžovat na spotřebu a na škubání a pořád budeš nespokojenej atd...
|
31.7.08, 21:13 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Kristensen píše: gokralik píše: congy píše: no sak ja len ci moja teoria moze byt spravna ze ked som zdvihol otacky volnobehu pri priliz teplom motore a ten sa nasledne schladil ci to mohlo sposobyt to skapinanie auta U studeného motoru by si měl otáčky odchytit sytič ne? ale tak snad nereaguje sytič na to když běží motor na místě rozpálenej a pak se jízdou ochladí ne?
Ale on to myslí (snad) tak, že někde delší dobu stál a pak se snažil nastartovat a chcípalo mu to. Mě sytič bere i třeba když stojím někde dvě hodiny. Ale jakmile přidám plyn, vypne.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
31.7.08, 22:08 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
No sak aj mne presne tak funguje pridat plyn a sytic sa vypne
|
1.8.08, 08:06 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
No tak ten motor slape ako ma otacky su v poho a nezdochina na neutrali (poklepem na drevo) asi to trebalo len nastavit spravne tymi srobami bohatosti a volnobehu.
|
1.8.08, 11:32 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
congy píše: No tak ten motor slape ako ma otacky su v poho a nezdochina na neutrali (poklepem na drevo) asi to trebalo len nastavit spravne tymi srobami bohatosti a volnobehu.
A předtím než jsi do toho šťoural běžel ten motor normálně? Na bohatost směsi musíš mít analyzátor výfukových plynů abys ji seřídil.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
1.8.08, 14:31 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Šemik píše: Sytič je v létě zbytečný, klidně vypojit
ta přívěra se nastavuje až do nějakých 20°C, žádné odpojování
|
1.8.08, 19:21 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale skutečně není nezbytný Jak mám nyní otuzené sací potrubí tak je SEDR nějak vysoko a sytič nedosáhne Tak jezdím bez něho a nijak mi neschází.. Ráno nastartuju okamžitě napoprvé a jízda dobrá, nijak mi to nechcípá ( i když se musí s rozumem)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.8.08, 19:24 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
gokralik píše: congy píše: No tak ten motor slape ako ma otacky su v poho a nezdochina na neutrali (poklepem na drevo) asi to trebalo len nastavit spravne tymi srobami bohatosti a volnobehu. A předtím než jsi do toho šťoural běžel ten motor normálně? Na bohatost směsi musíš mít analyzátor výfukových plynů abys ji seřídil.
No jo ale když to podle analizátoru nastavíš na hodnoty dle potřebných emisí tak je pak většinou problem.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.8.08, 21:43 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já to nastavuju jednoduše, napojím na motor paltest a sleduju otáčkoměr na paltestu naladím nejvyšší otáčky šroubem na bohatost a začnu ho pomaaaaliiiinnnnkkkkuuuu utahovat do té chvíle než otáčky viditelně na budíku začnou klesat tam se zastavím a začínám ho vyšroubovávat tak dlouho dokud otáčky nestoupnou a opět nezačnou klesat zároveň počítám otáčky šroubku, jak začnou klesat točky tak přestanu, většinou toto rozmezí tvoří 1,5 - 3 otáčky šroubu bohatosti podle motoru a jeho stavu, což podělím dvěma, a mám střed bohatosti a tam to nastavím a o půl otáčky od tohoto středu ochudím, zlatý svatý, auto jede nekucká nežere chytá, prostě vše v poho a dá se to naladit i podle sluchu, samozřejmě předpoklad toho je srpávně nastavené zapalováni, kloudný kabely svíčky palec víčko. Jakmile na tento spůsob motor nereaguje tak je něco někde špatně, ať už to přisává vzduch nebo špathně pálí, nebo má vzduchu málo.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.8.08, 21:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|