Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Fávo LPG blbne 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Taky by to mohlo byt ze se ti neuzavira ten bimetalovy bazmek sani...

_________________
VAZ 2109


22.9.08, 11:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Chlapi nevíte někdo na co je tenká hadička,která je navrtaná přímo v sání a vede do reduktoru?
Nešlo by nějak zvýšit podtlak v sání?Dneska jsem zjistil,že když trošku rukou přicpu vstup do vzduchového filtru,tak mi to lépe reaguje na přidávání plynu,motor jde lépe do otáček.Právě mě napadlo jestli bych nezvýšil podtlak v sání tím,že bych zmenšil průměr vstupu do vzducháče..Co myslíte?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


22.9.08, 18:46
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
NOVON píše:
Chlapi nevíte někdo na co je tenká hadička,která je navrtaná přímo v sání a vede do reduktoru?
Nešlo by nějak zvýšit podtlak v sání?Dneska jsem zjistil,že když trošku rukou přicpu vstup do vzduchového filtru,tak mi to lépe reaguje na přidávání plynu,motor jde lépe do otáček.Právě mě napadlo jestli bych nezvýšil podtlak v sání tím,že bych zmenšil průměr vstupu do vzducháče..Co myslíte?


ta trubička co ji máš v sání se jemnuje tryska minima a nic tam nezvedeneš, pokud přicpeš sání to můžeš třeba povolit škrtící ventil a jsi na tom stejně, když ho přicpeš tak zvedneš podtlak na membránu druhého stupně a naženeš víc plynu, dá se i motat obvaz na filtr, v podstatě zvedeš spotřebu až do body kdy to zas nepojede miloš


22.9.08, 19:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
MILOŠ: Tak že pokud zmenším průměr vstupu do vzducháče,tak akorát uberu vzduchu a směs bude bohatější..Jo je jasné,že to samé můžu udělat povolením škrťáku,ale tím naroste objem nasávané směsi tak,že jej motor nemusí spálit a dusí se..Tohle podle mě ubráním vzduchu zmenšením vstupu do airboxu nenastane-půjde tam více plynu při stejném objemu nasávané směsi..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


22.9.08, 20:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Ach jo,už nevím co s tím..Buď to nejede v nízkých nebo zase ve vysokých otáčkách..:-( Furt seřizuju a už mi z toho hrabe..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


23.9.08, 22:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
NOVON píše:
Ach jo,už nevím co s tím..Buď to nejede v nízkých nebo zase ve vysokých otáčkách..:-( Furt seřizuju a už mi z toho hrabe..


To chce čas. Já si s tím hrál 3 měsíce než jsem byl spokojen.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.9.08, 04:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
utia píše:
Taky by to mohlo byt ze se ti neuzavira ten bimetalovy bazmek sani...

Člověče měl jsi pravdu,dnes jsem si všimnul,že při nastartovaném motoru mám pořád otevřenou tu klapku na teplý vzduch,i když je motor zahřátý..Tak jsem vytáhl hadičku,zaslepil ji,tak aby se ta klapka podtlakem neotvirala..No snad to už teď seřídím..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


24.9.08, 12:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz