Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Jak máš seřízen karburátor? Pro ostrou vačku bude chtít asi jiné nastavení, než pro sérii...
|
6.9.08, 06:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
fatal píše: Jak máš seřízen karburátor? Pro ostrou vačku bude chtít asi jiné nastavení, než pro sérii...
no a jak ho chceš nastavit, trysky se nedělají větší
|
6.9.08, 06:53 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
pecen píše: no a jak ho chceš nastavit, trysky se nedělají větší
A ty se divíš, že nenastavíš volnoběh? Holt když chceš výkonnější motor, musíš řešit i jiné věci, než jen vačku...
|
6.9.08, 07:10 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
fatal píše: pecen píše: no a jak ho chceš nastavit, trysky se nedělají větší A ty se divíš, že nenastavíš volnoběh? Holt když chceš výkonnější motor, musíš řešit i jiné věci, než jen vačku...
no tak poraď, to umí každej kritizovat
|
6.9.08, 07:19 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
pecen píše: no tak poraď, to umí každej kritizovat
V tom ti neporadím, s LEKRem jsem nelaboroval. U SEDRa jsem dolaďoval sytost směsi ve vyšších otáčkách výškou hladiny, ale nevím, zda to jde i na LEKRu...
PS: Nekritizuju, jen upozorňuju, že to není zas tak jednoduché...
|
6.9.08, 07:32 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
fatal píše: pecen píše: no tak poraď, to umí každej kritizovat V tom ti neporadím, s LEKRem jsem nelaboroval. U SEDRa jsem dolaďoval sytost směsi ve vyšších otáčkách výškou hladiny, ale nevím, zda to jde i na LEKRu...
no to já taky v lekru tam toho moc nastavit nejde.
na sedrech to šlo, to sem taky dělal, teď tam mám větší objem motoru 1350cm3, a sedr má myslim menší difuzory,
laboroval sem s webrem z fiatu, ale hodně to žralo, a výkon zas nebyl o moc lepší.
|
6.9.08, 07:37 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
pecen píše: no to já taky v lekru tam toho moc nastavit nejde...
No právě, jiný objem, jiná vačka, jiný předstih. A k tomu sériový karbec. To nebude to pravé.
SEDR 130 by měl mít dost velké difuzory na tvůj objem, možná by to škrtil v maximálních otáčkách, ale spousta lidí si difuzory zvětšovala, takže by to mohlo být řešení.
Se vstřiky bys to nevyhrál, tam bys zase musel ladit mapy.
Žrát ti to bude, to je jasné, výkon se bez paliva neobejde...
|
6.9.08, 07:47 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
fatal píše: pecen píše: no to já taky v lekru tam toho moc nastavit nejde... No právě, jiný objem, jiná vačka, jiný předstih. A k tomu sériový karbec. To nebude to pravé. SEDR 130 by měl mít dost velké difuzory na tvůj objem, možná by to škrtil v maximálních otáčkách, ale spousta lidí si difuzory zvětšovala, takže by to mohlo být řešení. Se vstřiky bys to nevyhrál, tam bys zase musel ladit mapy. Žrát ti to bude, to je jasné, výkon se bez paliva neobejde...
jjjo, jasný, mysliš že SEDR by šel?, mám ho doma, akorát mě štve, že tam není automat. sytič, a už sem všechno od sytiče vytrhal
žere žere, furt to točim jak pako.
zkusim ještě něco udělat s hlavou, tu sem nechal svýmu osudu, asi to byla chyba, jenom sem zabrousil ventily.Zkusim ju snížit krapet, snad to pomůže odspodu.
Teď mi stačí zapnout světla a sepne mi ventilátor, a na volnoběh to chcípe, nj nemá to sílu dole, ale ve čtyřech tis,. to začne pěkně táhnout, až do6ti.
uvidíme uvidíme
|
6.9.08, 07:55 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
pecen píše: jjjo, jasný, mysliš že SEDR by šel?
U SEDRu budeš mít alespoň možnost zkoušet jiné trysky a vzdušníky, možná by se dalo v nějaké dokumentaci k závodním Škodovkám dohledat i přibližné osazení. Přehodit zpátky to přece můžeš kdykoliv, ne?
Automatický sytič ti asi na tomto změněném motoru moc fungovat nebude, navíc sporotovní motory mají směs na výkon a ne na spotřebu, takže bych to neviděl jako nevýhodu.
S tím snižováním hlavy, co jsem četl, vždy se dávala ostřejší vačka plus snížená hlava (plus další úpravy). Takže by to asi trošku chtělo, ale to je otázka na zkušenější.
|
6.9.08, 08:11 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
lekr to musi utiahnut, ja mam jemne ostru vacku (engitec) a drzi aj 600 otacok, sice nie tak plynule ako seriovka
mam tam nastavene 600 a no problem, nastavene tam ma 800, ale drzi mi to 1000 pac sa mi zasekava klapka
je pravda ze LEKRa si samodomo tazko vhodne upravis...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.9.08, 10:26 |
|
|
Autogen
Příspěvky: 74 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
SEDR to utáhne v poho Na 1,4 mám 130kovej, ted si nepomatuju z hlavy osazení(1 stupen určitě 122/200), druhy si ted nevzpomenu. Na tom motoru prvně měl kámoš i LEKR a jelo to v poho, ale se SEDREM to jede líp. Nebo co zkusit Pierburg? Slyšel jsem že MotorExcel je umí i upravovat.
_________________ Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls
|
6.9.08, 10:57 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Autogen píše: Nebo co zkusit Pierburg? Slyšel jsem že MotorExcel je umí i upravovat.
Jikov LEKR 28-30 a Pierburg 2E3 je jedno a to samé
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
6.9.08, 11:01 |
|
|
Autogen
Příspěvky: 74 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Citace: Jikov LEKR 28-30 a Pierburg 2E3 je jedno a to samé
aha Do fáček nedělám no Jsem vždycky myslel, že Pierburg je lepší než LEKR No to je jedno, prostě Čepek ho prý umí upravit
_________________ Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls
|
6.9.08, 11:04 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Autogen píše: Citace: Jikov LEKR 28-30 a Pierburg 2E3 je jedno a to samé aha Do fáček nedělám no Jsem vždycky myslel, že Pierburg je lepší než LEKR No to je jedno, prostě Čepek ho prý umí upravit
Ne ne... Jikov LEKR se výráběl v licenci jinak je naprosto identický jako Pierburg a o rozdílné kvalitě kolují jen fámy, ale nikdo a nic mě zatím nepřesvědčilo o tom že to tak opravdu je.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
6.9.08, 11:07 |
|
|
Autogen
Příspěvky: 74 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Neex píše: Ne ne... Jikov LEKR se výráběl v licenci jinak je naprosto identický jako Pierburg a o rozdílné kvalitě kolují jen fámy, ale nikdo a nic mě zatím nepřesvědčilo o tom že to tak opravdu je.
Jasný Tak děkuju za info, zase jsem o něco chytřejší
_________________ Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls
|
6.9.08, 11:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|