Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 ostrá vačka a volnoběh? 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Jak máš seřízen karburátor? Pro ostrou vačku bude chtít asi jiné nastavení, než pro sérii...


6.9.08, 06:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 66
Příspěvek 
fatal píše:
Jak máš seřízen karburátor? Pro ostrou vačku bude chtít asi jiné nastavení, než pro sérii...


no a jak ho chceš nastavit, trysky se nedělají větší


6.9.08, 06:53
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
pecen píše:
no a jak ho chceš nastavit, trysky se nedělají větší


A ty se divíš, že nenastavíš volnoběh? Holt když chceš výkonnější motor, musíš řešit i jiné věci, než jen vačku... :roll:


6.9.08, 07:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 66
Příspěvek 
fatal píše:
pecen píše:
no a jak ho chceš nastavit, trysky se nedělají větší


A ty se divíš, že nenastavíš volnoběh? Holt když chceš výkonnější motor, musíš řešit i jiné věci, než jen vačku... :roll:


no tak poraď, to umí každej kritizovat


6.9.08, 07:19
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
pecen píše:
no tak poraď, to umí každej kritizovat


V tom ti neporadím, s LEKRem jsem nelaboroval. U SEDRa jsem dolaďoval sytost směsi ve vyšších otáčkách výškou hladiny, ale nevím, zda to jde i na LEKRu...

PS: Nekritizuju, jen upozorňuju, že to není zas tak jednoduché...


6.9.08, 07:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 66
Příspěvek 
fatal píše:
pecen píše:
no tak poraď, to umí každej kritizovat


V tom ti neporadím, s LEKRem jsem nelaboroval. U SEDRa jsem dolaďoval sytost směsi ve vyšších otáčkách výškou hladiny, ale nevím, zda to jde i na LEKRu...


no to já taky v lekru tam toho moc nastavit nejde.
na sedrech to šlo, to sem taky dělal, teď tam mám větší objem motoru 1350cm3, a sedr má myslim menší difuzory,
laboroval sem s webrem z fiatu, ale hodně to žralo, a výkon zas nebyl o moc lepší.


6.9.08, 07:37
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
pecen píše:
no to já taky v lekru tam toho moc nastavit nejde...


No právě, jiný objem, jiná vačka, jiný předstih. A k tomu sériový karbec. To nebude to pravé.
SEDR 130 by měl mít dost velké difuzory na tvůj objem, možná by to škrtil v maximálních otáčkách, ale spousta lidí si difuzory zvětšovala, takže by to mohlo být řešení.
Se vstřiky bys to nevyhrál, tam bys zase musel ladit mapy.
Žrát ti to bude, to je jasné, výkon se bez paliva neobejde...


6.9.08, 07:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 66
Příspěvek 
fatal píše:
pecen píše:
no to já taky v lekru tam toho moc nastavit nejde...


No právě, jiný objem, jiná vačka, jiný předstih. A k tomu sériový karbec. To nebude to pravé.
SEDR 130 by měl mít dost velké difuzory na tvůj objem, možná by to škrtil v maximálních otáčkách, ale spousta lidí si difuzory zvětšovala, takže by to mohlo být řešení.
Se vstřiky bys to nevyhrál, tam bys zase musel ladit mapy.
Žrát ti to bude, to je jasné, výkon se bez paliva neobejde...


jjjo, jasný, mysliš že SEDR by šel?, mám ho doma, akorát mě štve, že tam není automat. sytič, a už sem všechno od sytiče vytrhal :|

žere žere, furt to točim jak pako.

zkusim ještě něco udělat s hlavou, tu sem nechal svýmu osudu, asi to byla chyba, jenom sem zabrousil ventily.Zkusim ju snížit krapet, snad to pomůže odspodu.
Teď mi stačí zapnout světla a sepne mi ventilátor, a na volnoběh to chcípe, nj nemá to sílu dole, ale ve čtyřech tis,. to začne pěkně táhnout, až do6ti.
uvidíme uvidíme


6.9.08, 07:55
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
pecen píše:
jjjo, jasný, mysliš že SEDR by šel?


U SEDRu budeš mít alespoň možnost zkoušet jiné trysky a vzdušníky, možná by se dalo v nějaké dokumentaci k závodním Škodovkám dohledat i přibližné osazení. Přehodit zpátky to přece můžeš kdykoliv, ne?
Automatický sytič ti asi na tomto změněném motoru moc fungovat nebude, navíc sporotovní motory mají směs na výkon a ne na spotřebu, takže bych to neviděl jako nevýhodu.
S tím snižováním hlavy, co jsem četl, vždy se dávala ostřejší vačka plus snížená hlava (plus další úpravy). Takže by to asi trošku chtělo, ale to je otázka na zkušenější.


6.9.08, 08:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
lekr to musi utiahnut, ja mam jemne ostru vacku (engitec) a drzi aj 600 otacok, sice nie tak plynule ako seriovka
mam tam nastavene 600 a no problem, nastavene tam ma 800, ale drzi mi to 1000 pac sa mi zasekava klapka :D

je pravda ze LEKRa si samodomo tazko vhodne upravis...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


6.9.08, 10:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 74
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
SEDR to utáhne v poho :) Na 1,4 mám 130kovej, ted si nepomatuju z hlavy osazení(1 stupen určitě 122/200), druhy si ted nevzpomenu. Na tom motoru prvně měl kámoš i LEKR a jelo to v poho, ale se SEDREM to jede líp. Nebo co zkusit Pierburg? Slyšel jsem že MotorExcel je umí i upravovat.

_________________
Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls


6.9.08, 10:57
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Autogen píše:
Nebo co zkusit Pierburg? Slyšel jsem že MotorExcel je umí i upravovat.


Jikov LEKR 28-30 a Pierburg 2E3 je jedno a to samé :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


6.9.08, 11:01
Profil

Příspěvky: 74
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
Citace:
Jikov LEKR 28-30 a Pierburg 2E3 je jedno a to samé :wink:

aha :D Do fáček nedělám no :oops: Jsem vždycky myslel, že Pierburg je lepší než LEKR :D No to je jedno, prostě Čepek ho prý umí upravit :D

_________________
Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls


6.9.08, 11:04
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Autogen píše:
Citace:
Jikov LEKR 28-30 a Pierburg 2E3 je jedno a to samé :wink:

aha :D Do fáček nedělám no :oops: Jsem vždycky myslel, že Pierburg je lepší než LEKR :D No to je jedno, prostě Čepek ho prý umí upravit :D


Ne ne... Jikov LEKR se výráběl v licenci jinak je naprosto identický jako Pierburg a o rozdílné kvalitě kolují jen fámy, ale nikdo a nic mě zatím nepřesvědčilo o tom že to tak opravdu je.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


6.9.08, 11:07
Profil

Příspěvky: 74
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
Neex píše:
Ne ne... Jikov LEKR se výráběl v licenci jinak je naprosto identický jako Pierburg a o rozdílné kvalitě kolují jen fámy, ale nikdo a nic mě zatím nepřesvědčilo o tom že to tak opravdu je.

Jasný :) Tak děkuju za info, zase jsem o něco chytřejší :D

_________________
Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls


6.9.08, 11:09
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz