Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Felicia 1.3 BMM ->>> felicia 1.6MPI 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
NOVON píše:
ONDRAS83: Cože? BMM je živější než MPi?? Tak to jsem ještě neslyšel...hloupost..
Jasan. V meste sa mi lepsie jazdi s Bmm. Mpi je uspornejsie, ale aj dlhsie rozmysla ked dupnem...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


10.9.08, 08:06
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
kwiko píše:
...dlhsie rozmysla ked dupnem...


Přemýšlí, zda si neděláš srandu. :wink:


10.9.08, 08:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Zdravim
Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).

Vlastik


11.9.08, 16:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Vlastik píše:
Zdravim
Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).

Vlastik

u takovejhlech názoru vždycky chčiju smíchy :D:D:D...já mám auto krmený plynem furt a jezdim furt sportovnější jízdu, volej používám kvalitní (aspoň podle reklamy a rozborce fotrovýho fágla), průběh kroutícího momentu mám příjemnej taky, osobně nevidim vůbec žádnej rozdíl mezi pohonem na LPG a benzín, těch údajnejch 10% stejně poznáte jen na brzdě, v provozu vůbec...prostě když na to šlápnu, tak to jede, a když to nejede, tak to nejede ani na benzín (honička s oktávkou do kopce, zrovna dneska, vyzkoušel sem LPG a benzín a stejně sem ho dojel až na kopci) takže tak :D:D:D:D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.9.08, 21:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
NOVON píše:
ONDRAS83: Cože? BMM je živější než MPi?? Tak to jsem ještě neslyšel...hloupost..

jo chlape, vidim že máš v podpisu Audi a 135 fágla...tak to když pak sedneš z favouše 135 do MPIčka fildy, je hned jasný, že to bude živější :wink: :wink: , za dobu, co mám řidičák sem vyzkoušel hodně aut (feldy) a prostě u MPIčka občas šlapu do hovna a slyšim jen hučení z airboxu :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.9.08, 21:13
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
No jo, někdo šlape jak do hovna... To je zase keců... :roll:


11.9.08, 21:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
fatal píše:
No jo, někdo šlape jak do hovna... To je zase keců... :roll:

tak napiš svůj názor na BMM a MPI... :|

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.9.08, 21:23
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Ondras83 píše:
tak napiš svůj názor na BMM a MPI... :|


Ono není moc co psát.
1.3 BMM moc neznám, ale co jsem se tu dočetl, nic moc to není, když už vstřik, tak raději vícebodový.
1.3 MPI už znám lépe (dokonce jsem tomu šlapal i na pedál :wink: ), štvou mě na tom jen dvě věci: je to vlastně jen dvoubodový vstřik a jednotka je (prý) citlivá na cyklovač.
1.6 MPI už je fakt vícebodový, ale je to fauvé - klidný a pohodlný agregát, ale těžký s dražším servisem.

Tohle ale všichni ví... :) A taky všichni ví, že není MPI jako MPI a není BMM jako BMM. :wink:


11.9.08, 21:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
zas nevím co maj všichni proti BMM....mám fáčko 135 BMM a ještě k tomu na plyn....a co potřebuju...ve městě to potřebných 50km/h vymáčkne v pohodě , mimo obec 90km/h dám taky v klidu a když sem někde jinde tak těch 120 dám taky v klidu tak naco bych potřeboval něco živějšího.....btw tahle diskuze nebyla o tom že je BMM totální sráč a MPI sešrouboval ajnštajn ale jen byla otázka zda jde předělat BMM na MPI :lol: ale nebylo to kvůli tomu aby auto dalo z 0 - 100 za pět vteřin ani aby mi na dálnici všichni viděli jenom prdel ale bylo z plánované předělávky auta na LPG a pkud je vám známo což mě je tak LPG ztratí nějakej ten výkon....proto sem tam chtěl něco jiného protože si myslím že ve feldě motor 135 BMM 40kw je trošku málo a když to dám na LPG tak bych se trochu styděl....jen mi prostě de o to dát tam LPG a neztratit moc výkonu abych těch svojich 50 potažmo 90 pořád jezdil....

btw jo můžete si říct šak ten blb bude mít stejný motor a taky na LPG ale mělo by to být mrtvější ale to říkám proto že teˇsem v tom vždy jezdil sám ale felina bude rpacovní většinou obsazena 4 lidna + plným kufrem blbostí.....

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


12.9.08, 06:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
MAm feldu BMM a brat mpi, obe na lpg. Ako to jazdi, zavisi asi skor od stavu auta. Moze byt lepsie bmm aj mpi. Napr ja mam mensiu spotrebu ako mpi.
Urcite si kup 50kW verziu a nie 40. Ci bmm alebo mpi, ries podla stavu karoserie a ceny. Ostatne su detaily.
Aj ja som mohol kupit v tej istej cene mpi o rok novsia, ale siel som do bmm, lebo mpi mala deravy chladic, expanska bublala a na hlavu uz bolo sahane. Proste zvaz stav a kup. Inak ked budes vozit 4 ludi + kufor, budes zufali. Ja jazdim sam a v kopcoch bieda, ale ked ideme 4 v aute, to je hroza rozbiehat na rovine. Musis tomu slapat a potom je ta tam spotreba :cry:

Fatal: To je inak nie 2bodovy vstrek ale 4. Nabuduce sa aspon pozri na motor, nez tu budes trepat sprostosti. RJ citlivost pisu cimbu, ale nikomu sa to este nestalo.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


12.9.08, 08:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Až kdybych měl spotřebu na plyn 15-16l/100km tak by mě to teprve začlo vadit. Jinak je fakt, že při plném osazení auta je to LPG slabší.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


12.9.08, 08:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
septim píše:
MAm feldu BMM a brat mpi, obe na lpg. Ako to jazdi, zavisi asi skor od stavu auta. Moze byt lepsie bmm aj mpi. Napr ja mam mensiu spotrebu ako mpi.
Urcite si kup 50kW verziu a nie 40. Ci bmm alebo mpi, ries podla stavu karoserie a ceny. Ostatne su detaily.
Aj ja som mohol kupit v tej istej cene mpi o rok novsia, ale siel som do bmm, lebo mpi mala deravy chladic, expanska bublala a na hlavu uz bolo sahane. Proste zvaz stav a kup. Inak ked budes vozit 4 ludi + kufor, budes zufali. Ja jazdim sam a v kopcoch bieda, ale ked ideme 4 v aute, to je hroza rozbiehat na rovine. Musis tomu slapat a potom je ta tam spotreba :cry:





No tak já t to řeknu takhle ...být po mém taky určo nejdu do nejslabší fely co kdy vyrobili ale moc na výběr nemám....oni totiž rodiče od mojí mladé plánujou kopi oktávy a tak se dohodli že by mi felinku dali......Samo to neodmítnu protože teď nemám nic jenom se s fotříkem dělím o fávo...no já o te felině vím že je to r.v. 1995, 135BMM 40kw, z výbavy posilovač řízení, ALU kola , otáčkoměr,rádio, zadní sterač a mlhovky....do šrotu i přes to že je dost orezlej blatník a chycene dveře fakt není.....před pár stovkami KM je nový alternátor + celá eletrika, nové rozvody, nové palivove čeraplo, nove zimni gumy a hodně zachovaly interier......taze takhle .......tak sem resil jeslti by tam sel soupnout silnejsi moturek.....nekdo tu psal že legálně ne tak ybch to asik řešil jenom přes nějaký to zvýšení výkonu přes Cimbu a Motor exel.....jinou felcu kupovat nebudu protože když oni mi to daj jako dárek tak je blbý to hned prodat a koupit jiné

:wink:

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


12.9.08, 10:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Takto by som ti poradil: Felinku urco zober. Motor asi ani za novsie bmm, nevymenis, lebo je ine cidlo teploty. BMM ma garantovanu zivotnost 200tis km, ale ide dalej, no nic moc. Ak mas na tolko porobeny motor, ostavaju ti len vnutornosti stare. Teda by som odporucil kupit sadu valce piesty mpi a budes sa divit ako dobre to ide. Hlavu neznizuj, ani ostru vacku, zas bude slaby spodok. Cimbu na plyn zbytocne, mam to a je to o nicom. Hlavne na BMM, skoda penez. Daj tam sport filter nad klapku, plyn brc podtlak a jezdis za 1kc/km... neni co resit...

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


12.9.08, 10:35
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Vlastik píše:
Zdravim
Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).

Vlastik

u takovejhlech názoru vždycky chčiju smíchy :D:D:D...já mám auto krmený plynem furt a jezdim furt sportovnější jízdu, volej používám kvalitní (aspoň podle reklamy a rozborce fotrovýho fágla), průběh kroutícího momentu mám příjemnej taky, osobně nevidim vůbec žádnej rozdíl mezi pohonem na LPG a benzín, těch údajnejch 10% stejně poznáte jen na brzdě, v provozu vůbec...prostě když na to šlápnu, tak to jede, a když to nejede, tak to nejede ani na benzín (honička s oktávkou do kopce, zrovna dneska, vyzkoušel sem LPG a benzín a stejně sem ho dojel až na kopci) takže tak :D:D:D:D


Zdravim
Asi by si to chtělo vyčisti brýle a nebo odložit nachvilku lahváče, protože co jsem psal není porovnání pohonu benzin/plyn, ale motoru 1,3 Mpi a 1,6 Mpi. Jedná se o mé osobní zkušenosti a né o nějaké rozbory "fotrovýho fágla" a chcaní smíchy. Myslím, že kdo má doma 1,6-tku tak ví o čem tady píšu. Neber to osobně, ale trochu jsi ujel :idea:

Vlastik


12.9.08, 15:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Vlastik píše:
Ondras83 píše:
Vlastik píše:
Zdravim
Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).

Vlastik

u takovejhlech názoru vždycky chčiju smíchy :D:D:D...já mám auto krmený plynem furt a jezdim furt sportovnější jízdu, volej používám kvalitní (aspoň podle reklamy a rozborce fotrovýho fágla), průběh kroutícího momentu mám příjemnej taky, osobně nevidim vůbec žádnej rozdíl mezi pohonem na LPG a benzín, těch údajnejch 10% stejně poznáte jen na brzdě, v provozu vůbec...prostě když na to šlápnu, tak to jede, a když to nejede, tak to nejede ani na benzín (honička s oktávkou do kopce, zrovna dneska, vyzkoušel sem LPG a benzín a stejně sem ho dojel až na kopci) takže tak :D:D:D:D


Zdravim
Asi by si to chtělo vyčisti brýle a nebo odložit nachvilku lahváče, protože co jsem psal není porovnání pohonu benzin/plyn, ale motoru 1,3 Mpi a 1,6 Mpi. Jedná se o mé osobní zkušenosti a né o nějaké rozbory "fotrovýho fágla" a chcaní smíchy. Myslím, že kdo má doma 1,6-tku tak ví o čem tady píšu. Neber to osobně, ale trochu jsi ujel :idea:

Vlastik

dobře dobře...lahváče nepiju a brejle nenosim...kdyby motor neměl dobrej průběh kroutícího momentu, nepude do výroby a že jezdíš na lpg nebo na benzín je úplně jedno...1,6 jede dobře, ale mě se ten motor nelíbí už jen z principu....litinová těžká 1,6 s 55kw...podle mě nahovno, ikdyž je to nejvýkonější verze pro feldu :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


12.9.08, 19:02
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz