Autor |
Zpráva |
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
Dyno píše: sharpers píše: Dyno píše: Možná by to taky chtělo pístní kroužky, píšeš že se ti ztrácí olej...a taky na to ukazuje to prolínání oleje vrchem ventilového víka přes ty špunty, to ti ho tam tlačí už asi docela velký tlak. to ztrácení bude možná jen to kapání zespodu motoru.....nevim.... No to možná ano, tak to dotáhni s citem. Ty pístní kroužky ještě jako nehroť, záleží ještě třeba jak moc ti kouří atd. Tedka vyměň špunty a snaž se ten olej v motoru udržet jak to jen půjde... Mrkni jestli ti taky neutíká kolem měrky oleje...
heh zrovna poslední dobou si říkám že mi to dost kouří....na příští výkend sem domluvený se známým který mi půjčí felu ať se projedu a porovnám jak to kouří....jj prvni až bude lepší počasi popř až vyklidim ten vrak 105ky z garaže tak musim mrknout odku´d to kape....určo vana nebo vypuš´ták...v prosinci se měnil olej a těsnění tak něco nebude dotahle .....a pak uvidime....kdyžtak vyměnim ty špunty a těsnění pod víkem a uvidime.....to těsnění pod hlavu bych asi nechal buď u znameho v servise, nebo přes druheho znameho přimo ve škodovce....do toho bych se radši moc nevrtal tam už je podle mě dost věcí na zkažení
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
14.2.09, 13:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já jezdim max 10 km a to tak dvakrát v tejdnu a občas po městě na nákup a emulzi nemam
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.2.09, 14:08 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.2.09, 14:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Jeden típek od nás z práce nedávno na dílně doléval fridex a olej do formana. Je to myslím ročník 93. Ten měl to víčko na dolévání oleje taky úplně plné toho sajrajtu. Jezdí do práce a domů asi 15 km. Já mu říkal že má asi už těsnění pod hlavou kantáre. Je to tím, nebo je závada někde jinde? Asi to bude tím, že dává klasický fridex na litinové hlavy, ne?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.2.09, 19:43 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Chlapi když jde voda do oleje,tak by měl jít i olej do vody nebo tlakovat chlazení,ne??;-)
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
15.2.09, 00:32 |
|
|
Wlezley
Příspěvky: 160 Bydliště: Plzeň - Košutka
|
Chytnu to tak trochu za opačný konec, možná je to ale na jinou diskuzi a nehodí se to sem..
A víte co je nejhorší stav? To se stalo mě, já sem měl ruplý těsnění pod hlavou, vyndal sem termostat a klídek, nechal sem to.. Jenomže nastal problém, když jsem to chcípnul a chtěl znova natočit.. Píst mi pěkně natáhnul vodu tou dírou v těsnění a trvalo douho než se žase natáhla z5 tou dírou.. Chovalo se jako by moto byl zadřenej, nebo jako bych měl nekonečnej kompresní poměr..
Nejzajímavější na tom bylo, že na víčku ani v oleji nic nebylo. A z toho tedy plyne, že prasklý těsnění je zrádný, vždycky se projevuje podle toho, v jakym místě to praskne. Když je těsnění špatně vyrobeno, je to zlý. Mluvím o těch co prodávaj dneska, mají někdy hrozný tvary a menší díry kolem válců a propalují se..
S emulzí jsem jezdil leta s mojí první škodou 125, kterou jsem koupil s motorem ze škody 100 (na nálitku u pumpy bylo za lomítkem číslo 8 ). Nikdy se nic nestalo, nepřehřívalo se to a 5 let jsem s tím jezdil až do zadření (bez výměny oleje, filtru atd.). Počítal jsem s tím, nechtěl jsem ten motor, neměl jsem ho rád. Měl sem doma poslední roky připravenej motor na výměnu, ale chtěl sem tamten doject..
Sorry za slohovku, já sem to zase neuhlídal, tak končim řadši..
_________________ Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro..
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078
|
15.2.09, 04:39 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
NOVON píše: Chlapi když jde voda do oleje,tak by měl jít i olej do vody nebo tlakovat chlazení,ne??;-)
když tlakuje chlazení, tak jde komprese do vody, takže těsnění pod hlavou, když je voda v oleji, tak když je studenej a vypustíš ho, je na tom takovej šedej až hnědej šlem z tý vody....naše 1203jka bere vodu spodem a to je jak kdybych tam nalil asfalt po 3 km ....ale jede jako prase a chytá na cuk...teď rok stojí, dneska jí pudu zkusit...napumpuju, šlápnu na plyn...start....start a drnnn...a jedem
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.2.09, 10:02 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Ano Ondro,ale bavil jsem se o tom,že pokud jde voda do oleje,tak musí jít i olej do vody..Já měl na audině fouklé těsnění mezi válcem a vodním kanálem,tak že mi tlakovalo chlazení,voda se ztrácela a z nádobky byl cítít benzín..
Jako opravdu záleží kde je těsnění fouklé.Těsnění pod hlavou není doživotní,většinou odchází kolem 200 tis.km a kolikrát to ani majitel nemusí zavinit,prostě opotřebení;-).
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
15.2.09, 12:42 |
|
|
Wlezley
Příspěvky: 160 Bydliště: Plzeň - Košutka
|
_________________ Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro..
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078
|
16.2.09, 00:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|