Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 19:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Karburátor 32 DDSR - nedrží volnoběh 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, ak sa nemýlim, tak na DDSR sú všetky trysky prístupné zvonku - mali by tam byť také mosadzné matičky a to sú vlastne držiaky trysiek...skúsim pohľadať literatúru...tak pred 10 rokmi som sa týmto karbom vcelku zaoberal, ale v tom čase som ho nevedel opraviť, nakoniec som ho zahodil (čo mi je dnes strááášne ľúto)...

Patrik - ani by som nepovedal, že je ten karbec žravý, záležalo to hl. na článku medzi plynovým pedálom a volantom... a to by si sa prekvapil, aká brutálna zmena nastala po výmene DDSR za SEDR120...keby som DDSR mal, ihneď by putoval pod moju kapotu...

A pre ostatných - DDSR bol montovaný do motorov Š110R a Š110LS (tiež v inom osadení do T613), potom prišiel EDSR (lepšie emisie, ale výkon už bol inde) a nakoniec SEDR (ešte o kúštik lepšie emisie, ale omnoho horšia dynamika...)...samozrejme, SEDR prišiel na svet niekde v r. 1983, preto už nemohol byť montovaný do 110R...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.4.09, 06:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

PS - tak, ako som si aj myslel - všetky trysky sú prístupné zvonku - pozície 3, 3A, 5, 5A...hneď na 1. obrázku...

No a keď nedrží voľnobeh, nepohla sa iba dorazová skrutka nastavenia voľnobežných otáčok? Ve´d ak sa dobre pamätám, tak na DDSR sa otáčky nastavujú normálne skrutkou, ktorou vlasnte otváraš škrtiacu klapku...teda vlastne ani nemôže nastať niečo také, ako "nedrží voľnobeh"...ale nedávno (tak mesiac-dva dozadu) tu mal niekto podobný problém na 742ke - tiež behol do nejakého výmoľu a potom mal problém s karbecom...ak sa nemýlim, nakoniec ho celý kompletne vyčistil a bolo dobre..

Prefúkni tie trysky, resp. skús kuknúť aj hladinu, nastav voľnobeh tou skrutkou a idéééš...dúfam...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.4.09, 06:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
No tohle přesně jsem potřeboval, věděl jsem že ferrari nesklame, moc děkuju. :wink:

P.S. A to víš že jsem zkoušel nastavit škrtící klapku,ale prostě ta dokud není cca v 1/4 tak to furt chcípá. Prostě je to někde brutálně přicpané na volnoběžném okruhu. A ted už aspoň vím KDE hledat!!

No ty velké mosazné (3, 3A) už jsem zkoušel a nepomohlo, tak zkusím ještě 5 a 5A a snad to bude OK. :roll: :lol:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


20.4.09, 08:58
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz