Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kachnis, skúsil by som vymeniť ten chladič, resp. ak to nepomôže aj vodnú pumpu...mne to tiež vy týchto hicoch drží tesne cez 80 st, ale keď je chladnejšie, tak tak 75 st (na začiatku zeleného poľa)...a teda mám Favo motor, ale zasa 5q, čiže n a5ke je to niekde inde
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.8.09, 07:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Možná bych zkusil vyrobit kapotu s vevařenými mřížkami z přední kapoty, nebo zadního užovkovýho čela... I by to vypadalo dobře
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
7.8.09, 07:16 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
miloš doporučuje kyselinu solnou možná by šlo přidat chladič pod nárazník to by bylo nádherný tuzingový
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.8.09, 07:24 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
pokud se nepletu, tak s naší š105 nebyl v létě s teplotou problem. Za jízdy si pořád držela 80°C. A když se stálo v koloně, trvalo docela dlouho než bylo potřeba zapnout větrák
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
7.8.09, 07:25 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
MATTESS píše: pokud se nepletu, tak s naší š105 nebyl v létě s teplotou problem. Za jízdy si pořád držela 80°C. A když se stálo v koloně, trvalo docela dlouho než bylo potřeba zapnout větrák
Njn, ale Kachnis má motor upravený so zvýšeným výkonom a tento výkon aj využíva...to je práve to, predpokladám...ale checkol by som ten chaldič a vodnú pumpu...ozik, a nedá sa dať väčšia remenica na vodnú pumnpu, žeby sa zvýšil prietok?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.8.09, 07:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
spíš menší řemenici aby pumpa měla větší otáčky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.8.09, 07:49 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
ferrari: to jo, ale myslíš, že jsem s tím jezdil jako dědek? Sice to nemělo takový výkon, zase se tomu muselo dost šlapat a vytáčet (zvláště v plném obsazení)
Tuner#2 má taky upravený motor a má teplotu stejnou jako mam já na serii
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
7.8.09, 07:54 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no je mi jasny ze ty potize mam nejspis sam, proto to resim..ale zase zinovat obyc 105ku,tu proste neuhrejes...nevim co bych ziskal vymenou vodni pumpy, ma sirokou vrtulku,neni rozezrana od fridexu a neprokluzuje na remenici, jak to ma Tuner2 nevim,ale motor naslaplej ma, tak jesli ma jen novej chladic nebo jinej termostat..
kazdopadne zatim sme se dostali k vymene chladice,je to tedy jedine reseni? co ten terostat s malou dirkou?
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
7.8.09, 08:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
chladič vyčisti
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.8.09, 08:49 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
MATTESS píše: pokud se nepletu, tak s naší š105 nebyl v létě s teplotou problem. Taky nemám se 120 žádný problém. Ani v největších vedrech v plném obsazení na 2 do kopce. Jenže kachnis to trochu více drtí, těžko srovnávat... MATTESS píše: Tuner#2 má taky upravený motor a má teplotu stejnou jako mam já na serii
T#2 posledně psal něco v tom smyslu, že musí mít vzadu větrací otvory...
|
7.8.09, 08:56 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Kachnis: chladič dával nový, termostat Wahler
fatal: má vzadu jednu díru, ale jestli má takový význam, že je "životně" nutná?
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
7.8.09, 09:14 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tak jo, ty otvory budou resenim, jenze jak je udelat i na Mkovym cele jedine obetovat jedno uzovacke, vyriznout, navarit..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
7.8.09, 09:16 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jako T2
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
7.8.09, 09:31 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
MATTESS píše: jestli má takový význam, že je "životně" nutná?
Viz: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=12905
|
7.8.09, 10:50 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Otázkou je, jak by se to chovalo u něj bez tý díry? To nikdo neví. Ani jak moc to pomáhá.
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
7.8.09, 11:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|