Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Prosím poradte kdo znáte Feldu 1.9 D 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 98
Bydliště: Praha-Děčín
Příspěvek 
ok díky za reakce, skusím si motor znova pořádně project a poslechnout zda neklepe budu se soustředit na akceleraci a skusím i maximálku pokud by motor klepal určitě
by jel pomalejc i akcelerace by měla být horší ...


19.11.09, 06:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Nemáš fotos toho auta? By ma zaujímala, aká Felda sa dá v ČR kúpiť za 10 000...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


19.11.09, 09:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 98
Bydliště: Praha-Děčín
Příspěvek 
Tak foto poslat mohu teda kdybych ji nafotil zatim sem ji jeste nevzal je celkem v pohode nosne casti ok zrezle pate dvere a zadni lemy pouze povrchove a jinak auta se daji koupit levne ale chce to dlouho hledat moji G3 1.4 jsem pred dvema lety koupil taky za 10000 bylo praskle tesneni pod hlavou a prokluzovala spojka opraviil jsem si to udelal novou tk a dva roky jezdim bez problemu uz jsem najel cca 40000 km


19.11.09, 12:05
Profil

Příspěvky: 12
Bydliště: prostějovsko :-)
Příspěvek 
Feldu 1,9D kombi mám asi 2,5 roku. Na jízdní vlastnosti si určitě nestěžuju, sice to není žádný žihadlo, ale zato slušně táhne i do kopců, větší krouták je poznat. Spotřeba je slušná, na dlouhý trasy po rovině klidne kolem 5 litrů, jinak kolem 6. Pokud je dobrej zdroj paliva, není moc co řešit. Hlučnost hlavne studeného motoru je značná, pokud je -10-20 C, je to celkem děsivej zvuk :lol: .
Jinak je potřeba dávat pozor na palivo, není nafta jako nafta a není benzínka jako benzínka... motor to fakt pozná, něco mu chutná víc a něco míň...
Jinak problém by nastal v případě poruchy na motoru nebo palivovém čerpadle. Poleze to víc do peněz než u 1,3. A hlavně - diesel má jezdit, ne se courat sem tam pár kilometrů aniž se pořádně zahřeje. A pro zajímavost - za tu dobu uz mi stihly odejít obě poloosy... :? jedna v létě, druhá při rozjezdu v zime pri -20C... asi dostávají víc zabrat, co vím, jsou totožné s poloosama z 1,3... taky jsem musel nechat měnit ložiska v převodovce a seřídit předstřik...
Kapitola sama pro sebe je měření emisí, protože co tam s těma dieselama provádějí, je vraždění motorů :evil: . Při tom přetáčení motoru mi odešlo těsnění pod hlavou a následně taky čerpadlo chlazení...
A to je asi vše podstatný, co jsem mohl napsat...

_________________
škodovky jsou prostě klasika, neoslní, ale poslouží, a o to mi jde, navíc je opraví kde kdo... :-)


26.3.10, 23:28
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz