Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, uvidíme...vravím, bojím sa kontraidikácií (trebárs aj benál stečený do oleja)...ale zas nejazdím tak často, no...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.1.10, 11:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
dal sem 6° start nastudeno sem nezkoušel přijde mě že de líp ve vyšších otáčkách. Poslední dotaz, když chci přidat benzínu na karbu SEDR tak malej šroubej proti hodinovejm čučičkám že? jako doleva
|
10.1.10, 11:18 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Jj. Doleva.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
10.1.10, 11:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já když jsem měl kdysy starou 105L(M), tak mi to taky tak dělalo. Asi dvakrát až třikrát zdechlo a pak už normál jelo. Zajímavé je, že když jsem měl zapnutý sytič, tak to chytlo asi na potřetí nebo napočtvrté, ale na normál volnoběh, ne na sytič. Až když jsem ujel nějakou vzdálenost, např. 1km, tak to na křižovatce řvalo, jko že je to na sytič. HM. Všiml jsem si ale, že 130ky už se s tím perou lépe. Ty nastartují v pohodě kolikrát i napoprvé, sice taky jedou spíše na volnoběh než na sytič, ale nezdechnou. A co tak to točit s vypnutou elektrikou do zapalování a pak to po protočení zapnout? Ala styl motorky? Kamarád z práce tak startuje 350ku a v pohodě
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.1.10, 12:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Zase si uvědomte, že studený zimní start klade extrémní nároky jak na spouštěč, tak na akumulátor, takže je naprosto nevhodné si točit jen tak zbůhdarma, zvláště pokud alternátor potom za jízdy nedokáže v síti držet aspoň 14V, při krátkých trasách to je problém.
Dost pomůže el. palivová pumpa, rovné víko karbu a hlavně dobré svíčky a dobrý stav zbytku zapalování, redukovaný startér je taky přínosem.
Minulou zimu kdy jsem měl totálně vylágrovanej motor 120L (ani na rovině to nechtělo jet víc jak 100kmph ) jsem startoval napoprvé, případně nadvakrát, a to byl starý startér 0.66kW a hodně stará baterka v kombinaci s obyčejnou mechanickou pumpou, při startu se motor jen tak líně otáčel...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.1.10, 12:18 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Šemík: já jsem si dělal spíše legraci. A když už akumulátor nemůže skoro ani pohnout startérem, tak je samozřejmě blbost točit zbytečně motorem na prázdno. Já myslel spíše když není tak velký mráz.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.1.10, 12:22 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Jo, zkoušel sem to tak, 1-2 s naprázdno bez sytiče...pak sytič...a téměř se to udrželo napoprvé
|
10.1.10, 17:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|