Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
větší odolnost proti zlomení
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.1.10, 19:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
potřebuješ ojnice musíš vložky opravit aby na nich nebyl schodek jinak bych do toho nešel za 4litry celej motor a to si přeskládej do fava ale musíš si kliku upravit +-3tis a vyjdeš na tom líp než stouhle samotnou klikou
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
27.1.10, 20:36 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
JJ,dik za odpovedi
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
27.1.10, 20:51 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
třeba já komplet motor (bez bloku ten je mi k ničemu) koupil za 1000,-
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.1.10, 21:00 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Tak tedy ohřej oko ojnice a pokus se ho znovu a rychle ho dostat ven...Pokud nemáš čím,třeba švajcem,tak těžko radit.Hop nebo trop...
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
28.1.10, 00:23 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
já vytlačuju čepy šroubem, snad se ti to bude hodit -
čep musí být průchozí, nevyčetl jsem zde jestli je - vezmu šroub nebo závitovou tyč, co projde čepem. Na jedné straně dám trubičku co se opře o čep ale projde dírou v pístu. Na druhou stranu dám trubičku, co má dost velkej průměr na to, aby jí prošel čep, na to podložku nebo ořech z goly podložku a matku. Usazení téhle trubky upravím tak, aby dosedala co největší plochou na píst a nepoškodila ho. Pak dotahuju šroub a čep vyleze ven - je to jednodušší naž vytlačovák z fichtlkrámku...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.1.10, 00:45 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
snad to bude k pochopení...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.1.10, 01:01 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Crowack: toto mozes pouzit ak ti ojnicny cap drzi v pieste... ale toto je pripad kedy je napevno s ojnicou a hybe sa v pieste (tj opacne ako skoda-motor) podla mna to treba nejakym sposobom zapret o ojnicu aby si neposkodil piest (isto bude zo slabsieho materialu ako ojnica, piest sa skruti a mozes to vyhodit)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
28.1.10, 07:55 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
podle mě pokud ojnice dosedne na píst celou plochou tak se nemá co zkroutit. Spíš vyvstává otázka, jestli píst konstruovaný na kluzný pohyb čepu jde použít do motoru kde by měl mít čep s přesahem...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.1.10, 09:59 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
tak jsem použil fortunku a 10 minut ztenčoval v jednom místě oko ojnice (chtěl jsem to ztenčit až to praskne). po ztenčení na polovinu jsem vzal důlčík a začal rozklepávat ztenčený místo... a co se nestalo, ojnice nepraskla, ale malinko se zvětšil průměr oka ojnice -> tyč vhodnýho průměru a kladívko -> 1 minuta -> ojnice pryč a píst s čepem jsou moje
nevypadá to takhle hezky?
a s touhle ojnicí to bude vypadat ještě líp
a plán jak dál: sundat ještě ty 2 zbejvající písty, připravit si ojnice ze Š130, všechno vyčistit a zkompletovat.
a drobná změna plánu: použiju pístní čepy ze Š130, pak teda budou v pístu s přesahem (ale ne nic extrémního, ten čep tam jde skoro natlačit rukou), a udělaj se drážky pro ty pojistný ségrovky...
mazdačep má ve Š130 ojnici až moc velkou vůli
edit: a už mi teda chybí jenom ta klika z fabie a nechat přebrousit válce z 75.5 na 78mm...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
19.2.10, 13:00 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
URU: jednu zaloznu sadu ojnic nechces?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
19.2.10, 13:06 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
darklord: ne že by jsem nechtěl, ale finance jsou problém... takže zatim zpracovávam co mam doma...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
19.2.10, 13:14 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
hele, URU, vsim sis ze ten pist ma nahore takovej prapodivnej tvar? ja si treba myslim,ze ve skodovce to uplne naprd protoze ventily nebudou ani proti tem diram ale budou vzdy jakoby mezi nima, takze ten spalovak bude mit dost debilni tvar protoze nasajes smes, zapalis ji a aby shorela cela a vyfoukla se bude muset ten pist prelezt, a bejt tou smesi ja, tak se ti na to ani nevys... a donutim ten motor klepat nemyslim to zle, ale kdyby byl ten pist plochej, tak neni problem..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
19.2.10, 16:37 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
no... spíš by se hodilo aby ty vybrání byly otočený o 90°... ale mam soustruh, takže ten píst alespoň můžu trochu srovnat ... ale ani pak nebude úplně rovnej
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
19.2.10, 20:45 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
nahovno tyhle písty...to vybrání tam bude bránit bezchybnýmu vyplachování, bude to tvořit turbulence a budeš muset udělat spalováky jako pro vypouklý Tčka...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.2.10, 20:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|