Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 23:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 oddělení pístů od ojnic (aneb projekt "1490") 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
větší odolnost proti zlomení :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


27.1.10, 19:50
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
potřebuješ ojnice musíš vložky opravit aby na nich nebyl schodek jinak bych do toho nešel za 4litry celej motor a to si přeskládej do fava ale musíš si kliku upravit +-3tis a vyjdeš na tom líp než stouhle samotnou klikou :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


27.1.10, 20:36
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek 
JJ,dik za odpovedi :)

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


27.1.10, 20:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
třeba já komplet motor (bez bloku ten je mi k ničemu) koupil za 1000,- :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


27.1.10, 21:00
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Tak tedy ohřej oko ojnice a pokus se ho znovu a rychle ho dostat ven...Pokud nemáš čím,třeba švajcem,tak těžko radit.Hop nebo trop... :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


28.1.10, 00:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
já vytlačuju čepy šroubem, snad se ti to bude hodit -
čep musí být průchozí, nevyčetl jsem zde jestli je - vezmu šroub nebo závitovou tyč, co projde čepem. Na jedné straně dám trubičku co se opře o čep ale projde dírou v pístu. Na druhou stranu dám trubičku, co má dost velkej průměr na to, aby jí prošel čep, na to podložku nebo ořech z goly podložku a matku. Usazení téhle trubky upravím tak, aby dosedala co největší plochou na píst a nepoškodila ho. Pak dotahuju šroub a čep vyleze ven - je to jednodušší naž vytlačovák z fichtlkrámku...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.1.10, 00:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Obrázek
snad to bude k pochopení... :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.1.10, 01:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Crowack: toto mozes pouzit ak ti ojnicny cap drzi v pieste... ale toto je pripad kedy je napevno s ojnicou a hybe sa v pieste (tj opacne ako skoda-motor) podla mna to treba nejakym sposobom zapret o ojnicu aby si neposkodil piest (isto bude zo slabsieho materialu ako ojnica, piest sa skruti a mozes to vyhodit)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


28.1.10, 07:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
podle mě pokud ojnice dosedne na píst celou plochou tak se nemá co zkroutit. Spíš vyvstává otázka, jestli píst konstruovaný na kluzný pohyb čepu jde použít do motoru kde by měl mít čep s přesahem...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.1.10, 09:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
tak jsem použil fortunku a 10 minut ztenčoval v jednom místě oko ojnice (chtěl jsem to ztenčit až to praskne). po ztenčení na polovinu jsem vzal důlčík a začal rozklepávat ztenčený místo... a co se nestalo, ojnice nepraskla, ale malinko se zvětšil průměr oka ojnice -> tyč vhodnýho průměru a kladívko -> 1 minuta -> ojnice pryč a píst s čepem jsou moje :)

nevypadá to takhle hezky? :)
Obrázek
a s touhle ojnicí to bude vypadat ještě líp :)
Obrázek
a plán jak dál: sundat ještě ty 2 zbejvající písty, připravit si ojnice ze Š130, všechno vyčistit a zkompletovat.

a drobná změna plánu: použiju pístní čepy ze Š130, pak teda budou v pístu s přesahem (ale ne nic extrémního, ten čep tam jde skoro natlačit rukou), a udělaj se drážky pro ty pojistný ségrovky...
mazdačep má ve Š130 ojnici až moc velkou vůli :(
edit: a už mi teda chybí jenom ta klika z fabie a nechat přebrousit válce z 75.5 na 78mm...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


19.2.10, 13:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
URU: jednu zaloznu sadu ojnic nechces?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.2.10, 13:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
darklord: ne že by jsem nechtěl, ale finance jsou problém... takže zatim zpracovávam co mam doma...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


19.2.10, 13:14
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
hele, URU, vsim sis ze ten pist ma nahore takovej prapodivnej tvar? ja si treba myslim,ze ve skodovce to uplne naprd protoze ventily nebudou ani proti tem diram ale budou vzdy jakoby mezi nima, takze ten spalovak bude mit dost debilni tvar :( protoze nasajes smes, zapalis ji a aby shorela cela a vyfoukla se bude muset ten pist prelezt, a bejt tou smesi ja, tak se ti na to ani nevys... a donutim ten motor klepat :-) nemyslim to zle, ale kdyby byl ten pist plochej, tak neni problem..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


19.2.10, 16:37
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
no... spíš by se hodilo aby ty vybrání byly otočený o 90°... ale mam soustruh, takže ten píst alespoň můžu trochu srovnat :)... ale ani pak nebude úplně rovnej

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


19.2.10, 20:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
nahovno tyhle písty...to vybrání tam bude bránit bezchybnýmu vyplachování, bude to tvořit turbulence a budeš muset udělat spalováky jako pro vypouklý Tčka...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.2.10, 20:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz