Chtěl tím říct, že na starším typu motoru byl redukční ventil tlaku oleje součástí sacího koše a na novým typu byl součástí bloku. Když budeš mít na koši i na bloku, tak se nic neděje, musí ale být aspoň na jedné součásti. Když nebude nikde, bude ti při studeným motoru a vysokých otáčkách vystřelovat gumička filtru a vyteče ti olej.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
7.2.10, 09:07
Reklama
Reklama
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Není to opačně? Tj. starý motor- v bloku, nový motor- v sacím koši?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
7.2.10, 09:18
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
Nebo naopak, to je fuk. Důležitý je, aby tam byl. Skleróza je svinstvo, už sem to neviděl zevnitř moc let.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
7.2.10, 09:20
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
jj je to tak, starej motor ho měl na bloku, novej ho měl na sacím koši.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru