Felda 1.6 cukání, prdění z výfuka
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
klapka môže mať vplyv, ale "cukanie" robia nevhodné sviečky, alebo VN...
hal nemusí byť úplne zlý, ale môže mať nedostatočný signál a s času na čas nezapáli, alebo zapáli keď nemá...
hall ti chybu vyhodí iba keď motor stojí, ak už sa rozbehne tak tak nejaký signál RJ musí mať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.4.10, 14:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
Dobré, tož klapku můžem skoro vyloučit, ale taky není OK když ukazuje tak velký úhel bez zatížení. jojo to vím, že když se motor netočí, skáče hall do chyb, je zajímavé, že já ho tam nikdy nemám a nikdy jsem neměl
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
12.4.10, 14:11 |
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
tož sem měřil odpor na vstřikovačoch a je tam rozmezí 15,3-15,6 ohm. Klapka stále 20°C po natočení jak se motor zahřeje tak má 17°. V leonu je úhel 4° za každých podmínek
EDIT: S tím cukáním mě ještě napadl volnoběžnej spínač, bo otáčky by měly tak od 2 500-2 000 padat pomaleji pokud se nepletu. Ale zase při přidání by to cuknout už nemělo pokud by to byl ten spínač, nevím možná to říkám špatně
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
12.4.10, 22:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
neviem kde má 1.6 spínač voľnobehu...
odpor vstrekovačov je ok, ale zmeraj odpor tepelného čidla pre RJ ( nie pre budíky )...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.4.10, 17:41 |
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
odpory mas OK aj ja ich mam cca 17ohm, je to OK
spinac volnobehu ma 1,6, v klapke...
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
13.4.10, 17:53 |
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
michalkatka píše: neviem kde má 1.6 spínač voľnobehu... odpor vstrekovačov je ok, ale zmeraj odpor tepelného čidla pre RJ ( nie pre budíky )...
jasný zkusím, to čidlo má rozsah 4,7kohm při chladnu a při provozní teplotě má tak 2OOohm že pokud se nepletu
superflo: jj přesně v klapce, myslíš že by to mohl být on?
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
13.4.10, 18:36 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
hall je opravdu v rozělovači
_________________ Mrs. Green
|
13.4.10, 19:28 |
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
Radek19_ae píše: michalkatka píše: neviem kde má 1.6 spínač voľnobehu... odpor vstrekovačov je ok, ale zmeraj odpor tepelného čidla pre RJ ( nie pre budíky )... jasný zkusím, to čidlo má rozsah 4,7kohm při chladnu a při provozní teplotě má tak 2OOohm že pokud se nepletu superflo: jj přesně v klapce, myslíš že by to mohl být on?
kedze som nikdy nehral ruletu, tak teraz by som si podal ( na cervenu ) na tu klapku , ine snad to uz ani nemoze byt , vychadzam z tych hodnot uhlu klapky... za predpokladu ze lambda je u nas oboch ok, kedze EK je ok suprove hodnoty a spotreba je OK...
(nerobi Ti niekedy nieco take ak je ohriaty motor, zacnu kolisat otacky a v tu chvilu keby si sa mohol pozriet na klapku ci sa svojvolne nezatvara, nepriotvara mne to tak robi a zacne dusit motor, niekedy pomoze to, ze pridam par krat plyn, alebo samo zdochne a ked nastartujem je to cca OK? )
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
13.4.10, 19:45 |
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
tak odpor mezi vývody máme 2,5kohm, teplota je zdruba 8-10°C každej teploměr nám ukazuje ináč
superflo: lambda OK, emise OK, spotřeba v pořádku, auto táhne, do nouzáku mi to neskáče (teda když byla zima, tak jo, ale po výměně teplotního čidla je to OK) nene to mi nerobí, já měl spíše problém hlavne v zimě - když jsem na točil auto, otáčky spadly dolů a hned nahoru a takhlle se to opakovalo tak čtyrykrát za sebou, zatřepalo to s celým autem a mělo to tendenci zdechnout, pak jsem vzal lepší benzín a dobrý ale jen na chvilu, apk to zas začalo ,jak se oteplilo tak už to nedělá. Jinak celkově po startu se motor chová divně, ale jen do té doby než z lambdy začne lízt signál, jednotka jede v přednastaveným režimu a je cítit benzín tzn. že je dost bohatá směs. Po těch 20-30s je to OK. Tak su z teho jelen možnost pučit druhou klapku asi takřka nemám, začnu asi pokukovat po druhé, né nové ale dobrou VW, Viku nechcu.
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
13.4.10, 21:18 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
Radek19_ae píše: tak odpor mezi vývody máme 2,5kohm, teplota je zdruba 8-10°C každej teploměr nám ukazuje ináč superflo: lambda OK, emise OK, spotřeba v pořádku, auto táhne, do nouzáku mi to neskáče (teda když byla zima, tak jo, ale po výměně teplotního čidla je to OK) nene to mi nerobí, já měl spíše problém hlavne v zimě - když jsem na točil auto, otáčky spadly dolů a hned nahoru a takhlle se to opakovalo tak čtyrykrát za sebou, zatřepalo to s celým autem a mělo to tendenci zdechnout, pak jsem vzal lepší benzín a dobrý ale jen na chvilu, apk to zas začalo ,jak se oteplilo tak už to nedělá. Jinak celkově po startu se motor chová divně, ale jen do té doby než z lambdy začne lízt signál, jednotka jede v přednastaveným režimu a je cítit benzín tzn. že je dost bohatá směs. Po těch 20-30s je to OK. Tak su z teho jelen možnost pučit druhou klapku asi takřka nemám, začnu asi pokukovat po druhé, né nové ale dobrou VW, Viku nechcu.
po startu to neřeš, to je prostě vlastnost těhle motorů, dělá to řídící jednotka a nic s tim neuděláš...v průběhu výroby se software v nich trochu měnil...já mám tu nejnovější (AJ) a po startu je taky v zimě cejtit, že je směs dost bohatá a motor sebou klepal...takhle v létě to je v poho...
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
13.4.10, 21:41 |
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
jojo díky, četl jsem to kdysi snad i na felďáckýmklubu, dokonce myslím že v tom topicu ses vyskytoval aj ty a pokud si dobře vzpomínám tak kdosi prohlásil, že pokud to někdo vyřeší tak dostane nobelovu cenu felďáckáhoklubu
EDIT: ještě by v tom problému mohl z části figurovat MAP (tlak a teplota v sacím potrubí) to se projevuje cukáním v přechodových režimech a špatnýma startama za tepla, ty starty nejsou můj připad
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
13.4.10, 21:45 |
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
tak v noci jsem to byl projet - auto lépe jede o malinko míň cukalo, to přisuzuju tomu, že v tenhle čas je lepší vzduch pro spalování. Ráno jsem odpojil čidlo teploty vody a jel v nouzáku, když jsem pustil nohu z plynu, tak otáčky padaly pomaleji a plynule bez cuknutí, to samé když jsem přidal nebo přeřadil. Napojil jsem zpět konektor ať ŘJ nebrble a zas to samý cukání. Zkoušel jsem vyměnit za dvě čidla co mám a je to to samé. Čili čidlo teploty opravdu už vylučuju. Babo raď
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
14.4.10, 08:48 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Diavu na potenciometre klapky, nastavenie plynového lanka, kontrola správneho chodu motorčeka klapky pomocou akčných členov, skontrolovať netesnosti nasávania ( tesnenie pod klapkou, podtlakové hadičky...), vymazať adaptačné hodnoty a urobiť základné nastavenie klapky pri 90°C, vyčistiť snímač tlaku a teploty vzduchu, a keď to všetko nepomôže hoď sem fotky jednotlivých skupín pri voľnobehu - snáď sa nájde múdra hlava, čo Ti poradí
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
15.4.10, 19:27 |
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
Diavou jsem léčil tu starou klapku, ale nepomohlo, tady tu můžu zítra zkusit. Základní nastavení provedeno, klapka pude ven abych mohl poléčit tou diavou, tak zkontroluju i těsnění, hadice už jsem kontroloval a nic nenašel. MAP čidlo vyčištěné, bylo zaolejované, teď je OK, změna žádná. Včera večer vyjíždám ze dvora na zpátečku, ani nešlapu na plyn. Zavřu vrata, rozjedu se na 1 a nejednou nic, auto se zadusilo pak to škublo a už to jelo a pak už to nedělá, ráno mi to udělalo to samý a a dycky tak ten 1km po rozjetí, auto celkově tolik neškube, otáčky jakdyž padaj plynule bez cuknutí. Poslouchal jsem že klapka vrčí dost nahlas, top je v poho, ale bzučí nepravidelně, uvidíme o víkendu. Obrázky samozřejmě dodám.
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
16.4.10, 09:00 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Keď je zničený motorček ovládača klapky, diava nepomôže, iba ju celú rozobrať a opraviť motorček (výmena uhlíkov, ložísk a oprava komutátora ). Vadu motora zistíš kontrolou akčných členov - dáš dolu nasávacie hrdlo a sleduješ, ako sa klapka pohybuje - musí to byť plynulé do dorazov . Inak je možné, že máš chybu v niektorom konektore
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
16.4.10, 19:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|