Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Sytič u SEDRa 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Pravda.

Inak, by ma zaujímalo, aký vplyv majú rozne víka sýtiča...totiž, kedysi som to menil lárom-fárom a teraz už ani neviem, či tam mám to správne víko...ale štartuje to (aj keď doooosť smrdí výfuk) a to je hlavné...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


11.9.10, 16:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Mel sem to stejně. Jak píšete, chytl, klesly otáčky a pak bud drzel nebo zdechl. S novým karbem to chytí a drží otáčky pořád stejný, beží, jak se motor ohřívá, tak se otáčky trochu zvyšují, uberu trochu sytič a motor se začne tak jako hádat, ale moc neubírám. A na sytič to vubec nevylítne do toček ale drží max 2500. bez přidání plynu víc ne. A jak motor nastartuju, tak můžu hned vyrazit i s plným plynem a jede.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


12.9.10, 20:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tak všetko čo píšeš vyznieva tak, že je to naozaj veľmi bohaté...ale to môže byť aj nastavením voľnobehu :wink: Ako máš nastavený voľnobeh (bohatosť)?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.9.10, 20:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Volnobeh nastavuju vždy tak, vždy na prohřátým motoru, dám 2 otočky o 180° na malým a 4 na velkým a pokud je malý, tak přidávám na velkým.

Volnobeh beží dobře a bez sytiče vypadá dobře nastavený, když je moc benzínu proti vzduchu , tak to z výfuku tak voní :D

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


12.9.10, 21:11
Profil

Příspěvky: 147
Bydliště: Moravskoslezsky kraj - Havířov
Příspěvek 
Ja sem snad nikdy nestartoval na vis jak pul sitice vetsinou tak na tretinu i v minus 20 takze lepsi je se naucit ovladat turbo packu nez menit trysku :wink:

_________________
Skoda Rapid 136 rv.89


13.9.10, 01:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
:D turbo páčku :D jo, trysku nechám být, vono to na studeno zase krásně jezdí :D

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


13.9.10, 20:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
no ja neviem, ja vzdy startujem na plny sytic (ak je nutny sytic k nastartovaniu) a hned ho davam dolu, na polku (nie plny) mi to nikda nechytilo

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


13.9.10, 21:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Podobne, ako DL

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.9.10, 19:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz