Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 02:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Průser 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Kompletne generalka sa da urobit za 17tis. Skk zo vsetkym. ale tebe staci spravit len hlavu (zrovnat, zabrusit ventili, vymenit gufera, skontrolovart presah valcov a vymenit tesnenie). To by sa bez bratskej ceny malo zmestit do cca 4tis. + novy olej po par najazdenych km.
Ale dat dole viko ventilov a ocistit ho aj s hadickami pre dobry pocit a istotu nezaskodi :wink:


28.2.06, 14:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Příspěvek Tlaky2
Šemik píše:
Zkusil bych se ješte předtim přeci jen kouknout na to odvzdušnění, viz můj předchozí příspěvek. Určitě se tim nic nezkazí a pokud je to tim, škoda dávat tisíce za GO.


Jo ,ale myslíš , že to odvzdušnění narovná tlaky ve válcích? Jeden měl tlak 10, další dva 8, a ten poslední 6, jednotky asi MPa, ted nevim přesně abych to nepřehnal :-) to je asi ten motor, ty vložky vyjetý a někde to ufukuje ne? Ale díkes ještě než to rozeberem tak se na to odvzdušnění mrknu.


2.3.06, 14:17

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To jsou celkem dost velký rozdíly, to nebude odvzdušněním. Vypadá to spíše na to GO :cry:


4.3.06, 12:20
Profil
Příspěvek GO?
Šemik píše:
To jsou celkem dost velký rozdíly, to nebude odvzdušněním. Vypadá to spíše na to GO :cry:


No právě, kamarád ze servisu povídal, že můžou bejt vyjetý jakýsi vložky, asi futra od pístů či co?! A že by mohlo pomoct dát nový, takový ty měděný, podložky. Co myslíš? Ale každopádně to chce sundat hlavu CO? Divné je,že stím normálně jezdím a nezaregistroval jsem nějaký větší škubání,cukání motoru a tak, voda OK,olej OK,...hm?


7.3.06, 08:03

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Hlava dolů určitě, nový vložky a pístní kroužky by tomu měly pomoci. Je to holt velmi nepříjemné, ale udělat se to musí. Držim palce ať to dobře dopadne :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.3.06, 15:40
Profil
Příspěvek Nové vložky?
Šemik píše:
Hlava dolů určitě, nový vložky a pístní kroužky by tomu měly pomoci. Je to holt velmi nepříjemné, ale udělat se to musí. Držim palce ať to dobře dopadne :D


Prosím tě, nevím jestli jsem to již nepsal, ale mechanik rikal ze vlozky nový davat nebude, ze prý stačá jen jakési podložky ,resp. o kroužky... nemyslím pístní kroužky,asi jsou tam ještě nějaké jiné?! A pro ujasnění jaký je správný název pro ty "vložky" to sou vložky pístů nebo jak? Kde kupuješ náhradní díly, máš oblíbený shop? Bud v Plzni a nebo v Praze, tak se docela často pohybuji. díky J


8.3.06, 09:05

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Vložky se jmenují vložky válců. V Plzni je dobrej shop Autodíly Miloslav Košan kousek od velkého Tesca (u hřbitova). Je to na vrcholu kopce vedle autobazaru a je tam nápis AUTODÍLY.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.3.06, 06:29
Profil
Příspěvek Go! GO! Go!
Šemik píše:
Vložky se jmenují vložky válců. V Plzni je dobrej shop Autodíly Miloslav Košan kousek od velkého Tesca (u hřbitova). Je to na vrcholu kopce vedle autobazaru a je tam nápis AUTODÍLY.


Ok díky a snad to nako dopadne :-) ale stejne to pak asi na otocku prodam.... budu mit dobrej kup na Feldu..snad:-) tak zatim a díky..kdyby neco napadlo tak se ozvi


9.3.06, 09:11
Příspěvek Re: Go! GO! Go!
Jarous píše:
Šemik píše:
Vložky se jmenují vložky válců. V Plzni je dobrej shop Autodíly Miloslav Košan kousek od velkého Tesca (u hřbitova). Je to na vrcholu kopce vedle autobazaru a je tam nápis AUTODÍLY.


Ok díky a snad to nako dopadne :-) ale stejne to pak asi na otocku prodam.... budu mit dobrej kup na Feldu..snad:-) tak zatim a díky..kdyby neco napadlo tak se ozvi


to mysli medeny pod vlozky s tesnici funkci, davaji se , pokud mas utopeny vlozky, ale tlaky budou bud zpusobeny vlozkama nebo ventilama (delas ventily po 10tis.? jestli ne, tak jsi to podpalil....)


9.3.06, 10:28
Příspěvek GO! Go?
Šemik píše:
To jsou celkem dost velký rozdíly, to nebude odvzdušněním. Vypadá to spíše na to GO :cry:



ahoj, tak sem ty zmereny tlaky poslal do autorizovaného servisu SKODA MB, a pry je to u takto stareho motoru(rv91, najeto cca 120tis) normální, tak fakt nevim. chapu ze v servise reknou ze neni aby meli kseft,ale zase jen tak delat GO, to se mi nechce, az sleze snih tak procistim jeste ten odvoz vzduchu z motoru a tu hadici a uvidime, co dál to nevim :lol:


16.3.06, 09:17
Příspěvek Průser
No nevím, nevím, ale myslím,že v první řadě je nutný sundat hlavu. Řeči o GO motoru bych nechal až na konec. Modli se ať je to jen těsnění (na prasklou hlavu raději nemyslet).


16.3.06, 12:33
Příspěvek Re: Průser
Tobin píše:
No nevím, nevím, ale myslím,že v první řadě je nutný sundat hlavu. Řeči o GO motoru bych nechal až na konec. Modli se ať je to jen těsnění (na prasklou hlavu raději nemyslet).


Proč těsnění? Co to stim má zase společného! ?


22.3.06, 10:18
Příspěvek Re: Průser
Těsnění píše:
Tobin píše:
No nevím, nevím, ale myslím,že v první řadě je nutný sundat hlavu. Řeči o GO motoru bych nechal až na konec. Modli se ať je to jen těsnění (na prasklou hlavu raději nemyslet).


Proč těsnění? Co to stim má zase společného! ?



Já myslel že těsnění(prasklá hlava) se projevuje jinak, např. to tlakuje vodu, vaříto, bílem kouř z vejfuku aspol? Nebo jak tedy?


27.3.06, 13:22
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Průser
Anonymous píše:
Těsnění píše:
Tobin píše:
No nevím, nevím, ale myslím,že v první řadě je nutný sundat hlavu. Řeči o GO motoru bych nechal až na konec. Modli se ať je to jen těsnění (na prasklou hlavu raději nemyslet).


Proč těsnění? Co to stim má zase společného! ?



Já myslel že těsnění(prasklá hlava) se projevuje jinak, např. to tlakuje vodu, vaříto, bílem kouř z vejfuku aspol? Nebo jak tedy?


záleží na tom kde to tesnenie povolí, napr. aj voda v oleji... musíš ju dať dole a uvidíš... potom môžeš pokračovať v hľadaní...


27.3.06, 13:50
Profil
Příspěvek Re: Průser
michalkatka píše:
Anonymous píše:
Těsnění píše:
Tobin píše:
No nevím, nevím, ale myslím,že v první řadě je nutný sundat hlavu. Řeči o GO motoru bych nechal až na konec. Modli se ať je to jen těsnění (na prasklou hlavu raději nemyslet).


Proč těsnění? Co to stim má zase společného! ?



Já myslel že těsnění(prasklá hlava) se projevuje jinak, např. to tlakuje vodu, vaříto, bílem kouř z vejfuku aspol? Nebo jak tedy?


záleží na tom kde to tesnenie povolí, napr. aj voda v oleji... musíš ju dať dole a uvidíš... potom môžeš pokračovať v hľadaní...


Ale ja nemam vodu v oleji ani olej ve vode, olej nechybi, voda nemizi


28.3.06, 07:50
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz