Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.11.24, 00:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 voda ve valcich. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Já mám na takové to domácí měření tenhle... Měřič komprese MK- 16 výrobce http://www.kovovd.cz/pneu.html ...na stránce úplně dole. Stál mě asi 200 Kč před 4 lety a kupodivu při měření dílenským profi měřákem se údaje defacto nelišily. :)

_________________
Favo 135 (G)LX '93


21.10.10, 22:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
ještě myslím je dost podstatná informace, že se to měří na teplý motor...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


21.10.10, 22:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Díky všem za objasnění.

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


21.10.10, 22:19
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18267
Příspěvek Re: voda ve valcich.
john simple píše:
po výměně oleje navíc začíná více klepat klika ... :oops:

Olej je řidší než ten před výměnou, co? :)

Co se týká měření tlaků, tak výsledný tlak záleží na tlakoměru a hlavně, jak to člověk drží... Ty s gumovým koncem je docela problém udržet v díře aby to nepodfouklo a neukázalo blbost.


22.10.10, 06:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
no to jo, to co vyteklo byl skoro asfalt :oops: jeste po puvodnim majiteli motoru.
tlaky jsem měřil ještě když byl motor na původním autě a byly +- dobré, akorát že já ten motor více točím, než předchozí majitel :oops: :D


22.10.10, 09:25
Profil

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek 
jaksi jsem zapomel zminit podstatnou vec. jedna se o zavodni motor. nemuzu ho vyhodit musim ho dat spravit. je to 136 z fava .prevrtano na 1350ccm. ostra vacice atd. :|

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


22.10.10, 14:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3206
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
no a co to jezdilo závody do vrchu? to bych se pak nedivil že je v takém stavu :wink:

_________________
Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu :)
Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto


22.10.10, 15:48
Profil ICQ

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek 
jo jo ,presne tak zavody do vrchu. koupil jsem ten motor od borce co jezdil zavody ,nechal jsem to zgeneralkovat, ale typek co to zpravoval mi rikal ze na zavodni motor mi zaruku neda. jezdil jsem tak pul roku a pak se to stalo. ted ji mam chuderku pul roku v garazi a dodelevam si ji k obrazu svemu. ale ten motor me fakt s..e. stal dost penez a nechci ho likvidovat.
:cry:

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


22.10.10, 15:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Hlavne poriaDNE SKONTROLUJ tie tlaky...ak sú ozaj také malé, tak si priprav poriadnu peňaženku, ak chceš ten motor zachrániť...ak je fakt KO, kašlal by som na to, zohnal poriadny Favo motor, použil tú upravenú hlavu (jemne znížil, aby sa zachoval KP) a vačku...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.10.10, 16:01
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
tv a nepsal jsi na zacatku nahodou o 130ce a na druhy strane teprv zminic 781.1340??? ja myslim, ze pak je to ale o nicem :-( kdyz nemame zakladni informace :wink:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.10.10, 21:40
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
To vyzera skor na blbe meranie tlakov - motor s takymi tlakmi sa neda vobec nastartovat. beriem, ze 3 valce mas ok a stvrty je trocha nizsi. Ak motor nezerie olej ani vodu, nemusi to byt tak zle. Zacni s opakovanym meranim tlakov a daj vediet. Hodnoty by mali byt okolo 10 a viac. Znizenie na jednom valci moze byt sposobene netesniacim ventilom. Inak budes musiet prekruzkovat motor.


28.10.10, 09:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz